Qin Shao mektubu almadı. Önündeki kişiye baktı, sonra bakışlarını konferans odasındaki hissedarların üzerinde gezdirdi. Hızla fısıldadı, "Beni takip edin. ”
Qin Shao, istifa eden çalışanı ofisine götürdü, kapıyı kapattı ve sert bir şekilde "Yang Zhao, ne yapıyorsun?" diye sordu.
Yang Zhao birkaç yıldır onunla birlikteydi. Bu işin ilk aşamalarında, bütün gece ayakta kalmak alışılmadık bir şey değildi. Uzun uğraşlar sonucunda nihayet şirket kuruldu. Kendini korumak için eski ortaklarını şirketten nasıl atabilirdi?
Qin Shao bunu yapamadı.
"Zaten duydum. Bir satın alma olursa, Lu'nun şirketi bizim yerimize yeni bir teknik ekip gönderecek. Bu, satın almanın koşullarından biridir. Şirket zaten bu durumda. Seni zor durumda bırakmak istemiyorum. Bizim için de endişelenmenize gerek yok. Bu şirkette çok uzun zamandır çalışıyoruz. En azından özgeçmişlerimiz iyi görünüyor. Ayrılırsak açlıktan ölmeyeceğiz. ”
"Bu yüzden mi istifa ediyorsun?" Qin Shao'nun çatık kaşları derinden rahatsız olduğunu gösteriyordu. Gözleri duruma karşı kızgınlığını gösteriyordu. “Tabii ki yeteneğinle bu şirketten ayrılırsan açlıktan ölmeyeceğini biliyorum, ama mesele bu değil. ”
“Kralı kurtarmak için piyonları feda etme gereğini anlıyoruz. ”
"Ben böyle biri miyim?" Qin Shao öfkeyle güldü. Yang Zhao'ya bakarak, gür bir sesle, "Genesis bugün düşse bile, yine de geri dönebilirim!" dedi.
“CEO Qin, Genesis, herkesin yıllarca süren mücadelesinin ve sıkı çalışmasının sonucudur. İki kişilik bir ekipten başlayarak yavaş yavaş bu şirketi kurduk. Şu anda bine yakın çalışanı var. Tüm sıkı çalışmalarımızın boşa gitmesini gerçekten izleyebilir misin?” Yang Zhao içini çekti ve sessizce devam etti, “Qin Shao, şirket iflas ederken izlesen bile ben yapamam. Lu'nun şirketinin bol miktarda kaynağı ve bilgisi var. Genesis'in Lu Beichuan'ın liderliğinde yeni zirvelere ulaşacağına inanıyorum. ”
Qin Shao'nun ifadesi kasvetliydi. Sessiz kaldı.
Tam ne yapacağını şaşırmışken kapı çaldı.
"İçeri gel . ”
Bir asistan kapıyı iterek açtı ve sessizce, "CEO Qin, Lu'nun şirketinden biri sizinle konuşmak için burada. ”
Qin Shao ve Yang Zhao birbirlerine baktılar. Birbirlerinin gözlerindeki ağırlığı görebiliyorlardı.
Qin Shao takım elbisesindeki kırışıklıkları düzeltti ve ofisinden çıktı.
Lu'nun Bölüğü ondan fazla kişiden oluşan bir ekip göndermişti. Hepsinin ciddi ifadeleri vardı ve konferans odasında sessizce oturuyorlardı.
Konferans odasının kapısını iterek açan Qin Shao, kasvetli bir ifadeyle içeri girdi. Kalabalığa bakarken kaşlarını çattı. Genesis'in kuruluşundan bu yana şikayetlerle dolu bir göbeği bastırmak zorunda kalmamıştı, ama şimdi yaptı.
Grubun bir üyesi ayağa kalktı ve gülümsedi. Qin Shao'nun elini sıktı. “Merhaba, CEO Qin. Şirketimiz, satın almanın ayrıntılarını görüşmek için bizi buraya gönderdi. ”
"Merhaba . ” Qin Shao, bir grup insan üzerinde şahin benzeri bir bakış attı. “Bir ay önce tartışılan satın alma şart ve koşullarına ilişkin olarak, şirketiniz çekirdek teknik ekibi değiştirmekte ısrar ederse, o zaman Genesis'teki görevimden de istifa edeceğim. ”
Lu Beichuan ona ve ekibine müsamaha göstermeyeceğinden, Genesis'i boş bir kabuk olarak alabilirdi!
Ekibi yanındayken geri dönüş yapmak an meselesiydi!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kötü Adamın Çocuğuna Hamileyim REENKARNE
RomanceAblası sevgilisiyle birlikte olmak için düğününden kaçar ve küçük kız kardeşi çok güçlü bir adamla evlenmek zorunda kalır. Şans eseri, sonunda o küçük kız kardeşin bedenine reenkarne olur. Evlendiği adam çok güçlü olmasına rağmen, telafisi mümkün ol...