30. bölüm

1.7K 128 20
                                    

Daha sonra Ye Zhen'i bir Bentley'in içinde otururken gördü. Daha önce olduğu kadar göz alıcı bir şekilde güzel görünüyordu.

O ve Ye Zhen tek yumurta ikiziydi. Görünüşleri bir zamanlar tamamen aynıydı. Sadece on yıl geçmişti ve Ye Zhen'in görünüşü gençliklerinden beri değişmeden kalırken geçimini sağlamak için acele etmek zorunda kaldı. Yüzü eskisi kadar adil ve zarifti. Hala küçük bir çocukmuş gibi davranan Ye Zhen, yanında oturan soğuk ve kayıtsız adama karşı sevimli bir şekilde şımarık davrandı. Sevimli ve mantıklı oğlu abartılı bir şekilde tüyleri diken diken oluyormuş gibi yaptığında bile, Lu Ailesinden sözünün eri olan adam ona çaresizce baktı. Sessizce onun konuşmasını dinledi. Zaman zaman onun dudaklarını ve yüzünü nazikçe öperdi.

O sırada, ani bir aydınlanmaya gelmişti. Kitlelere hitap eden dokunaklı bir hikayeye sahip olmak dışında, gençliğinizde sahip olduğunuz aşk işe yaramazdı. Doyurucu bir yemekle ya da bir evle kıyaslanamaz bile.

Şu anda, sert ahşap yatakta yatan Ye Qing soğuktan titredi. Kıvrılmadan edemedi.

Hasta olan Ye Zhen olsaydı, Lu Beichuan onu kesinlikle panik içinde hastaneye gönderirdi. Ona en iyi doktorları bulacaktı. En iyi tıbbi aletleri ve ilaçları kullanıyor olacaktı.

Hayır, bu yanlıştı. Ye Zhen, Lu Beichuan'ın bakımı altında nasıl hastalanır?

Ye Zhen, Lu Beichuan'ın elindeki hazineydi. Nasıl olur da hazinesinin hastalanmasına izin verecek kadar dikkatsiz olabilirdi?

Ama neden?! Bu adil değildi!

O zamanlar Lu Beichuan ile evlenen kişi o olmalıydı. Ye Zhen, Lu Beichuan ile evlenmek için onun yerini almıştı. Ye Zhen ona ait olan koltuğa oturdu. O Bentley'de oturan ve o adamın nazik bakışlarından zevk alan kişi o olmalı!

Çocukluğundan yetişkinliğe kadar, Ye Zhen'den daha seçkin olmuştu. Herkesin övgüsünü alan oydu. Olağanüstü onun mükemmel bir hayatı ve mutlu bir evliliği olmalıydı. Ona ait olması gereken hayatı kaçıran Ye Zhen'di.

Gece rüyalarında, o zamanlar evliliğinden kaçmadığını hayal ettiği birçok kez oldu. Rüyalarında Lu Beichuan ile evlenmiş ve onun karısı olmuştu. Sevimli bir oğul doğurmuştu. Üç kişilik aileleri mutlu bir şekilde kutsanmış bir hayat yaşadılar.

Ancak, uyandıktan sonra hayatında ikinci bir şans verilmesini asla beklemezdi!

Ayrıca Lu Beichuan henüz uyanmamıştı. Hala bir şansı vardı!

Lu Beichuan bugünden yarım ay sonra uyanacaktı. Şimdi geri dönüp Ye Zhen'in yerini aldığı sürece, kimse onların yer değiştirdiğini anlayamazdı. Lu Beichuan uyandığında, Lu Beichuan'ın karısı bayan Lu .

***

O akşam, Lin Zhan işten eve geldikten sonra kapıyı açtı ve kapının yanında bir bavul gördü. Ye Qing, ikinci el kumaş kaplı kanepede oturuyordu.

Lin Zhan'ın içeri girdiğini görünce, “Lin Zhan, ayrılalım. ”

Ev terliği için ayakkabılarını değiştirmenin ortasında olan Lin Zhan titredi. Bir duraklamanın ardından terliklerini değiştirmeye devam etti. Ye Qing'e yürüdü ve onun önünde yarı çömeldi. "Qingqing, sorun ne?" diye sorarken kendini gülümsemeye zorladı. Bir yerde kendini iyi hissetmiyor musun?"

Ye Qing ona ifadesizce baktı. Yüzünde ciddi bir hastalıktan yeni kurtulmuş birinin zayıflığı vardı. "Şaka yapmıyorum . Senden gerçekten ayrılıyorum. ”

"Ayrılmak? Neden ya? İlişkimiz her zaman iyi olmadı mı?”



Kötü Adamın Çocuğuna Hamileyim REENKARNEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin