45. bölüm

1.7K 126 11
                                    

Lu Beichuan, William'a hafifçe başını salladı.

William kendine döndü. İfadesini standart bir doktorun gülümsemesine çevirdi. Ye Qing'e dedi ki, “Önemli değil. Sağlığın iyi. ”

Ye Qing, Lu Beichuan'a baktı, ancak Lu Beichuan sadece yakındaki bir hizmetçiye Ye Qing'i biraz dinlenmesi için geri göndermesi için işaret etti.

Ye Qing gittikten sonra William aceleyle sakin bir sesle sordu, "Neler oluyor? Birkaç gün önce muayene ettiğimde açıkça hamileydi. Ama bugün . . . İmkansız . . . Ben muayenemde hata yapmadım!”

"Çok fazla hata yapmadın. Çünkü o kişi Ye Zhen değil. ”

"Ye Zhen değil mi? Ne demek istiyorsun?"

Lu Beichuan'ın ifadesi kasvetliydi. “Burada evlenen Ye Qing değildi. Küçük kız kardeşi Ye Zhen'di. Aynı zamanda hamile olan Ye Zhen. Birkaç gün önce ailesinin evine geri döndü. Döndükten sonra konuşma şekli, estetiği ve alışkanlıkları değişti. Bu yüzden seni buraya onu muayene etmen için getirttim. Görünüşe göre yanlış tahmin etmemişim. ”

"Bekle . . . Bununla ne demek istiyorsun?" William yurtdışında büyümüştü. Çince'yi akıcı bir şekilde konuşabilmesi için kolay değildi. Lu Beichuan'ın kız kardeşin planını ortaya çıkarması için William, hemen kabullenemedi.

Lu Beichuan daha fazla açıklama zahmetine girmedi. "Sana Ye Zhen'i araştırmanı söylemiştim. Bir şey öğrendin mi?"

William, telefonunun yeni bir metin mesajını uyarmak için cıvıldadığını duydu. Mesajı okumak için telefonu çıkardı. "Öğrendim. . . Yarınki uluslararası bir uçuş için bilet aldı. ”

"Uluslararası uçuş mu?" Lu Beichuan'ın sesi sakindi ama arka azı dişlerini gıcırdatıyordu ve yüzü gergindi. "Ne zaman?"

"Yarın saat 17.00'de. ”

Lu Beichuan öfkesini bastırdı ve tekerlekli sandalyesinden ayağa kalktı.

“Rehabilitasyonunuz iyi gidiyor olsa da, yine de size tavsiye ediyorum. . . William aniden Lu Beichuan'ın karakterini hatırladı ve çaresizce "Ne yapacaksın?" diye sordu.

Lu Beichuan gülümsedi. "Yarın gitmiyor mu? Onu göndereceğim. ”

***

Ertesi gün, öğleden sonra 3'te, Lu Beichuan, Lu ailesinin villasından ayrılmak için zaman ayırdı. Havaalanına giderken yüzük parmağındaki yüzüğü çevirirken  sakin bir ifadeyle pencereden dışarı baktı. Kızgınlığı bir yana, kızardığına ve çileden çıktığına dair en ufak bir ipucu bile yoktu.

Sanki içindeki ve dışındaki her şeyi biliyor gibiydi ve her şey onun kontrolü altındaydı.

Havaalanına 16:30'da varan Lu Beichuan kapıyı iterek açtı ve Ye Zhen'in 17:00 uçuşu için biniş kapısına yürüdü. Havaalanına gelen ve giden insan akışları vardı.

Bavulunu sürükleyen Ye Zhen, biniş kapısına geldi ve uçağını beklemek için oturdu. Hamile olduğunu öğrendikten sonra, Ye Zhen burada fazladan bir saniye bile kalmaya istekli değildi. Peder Ye'ye mümkün olan en erken bileti aldırdı.

Giderek artan sayıda insan, biniş kapısında uzun bir kuyrukta beklemeye başladı. Ye Zhen oturduğu yerden kalktı. Tekerlekli bavulunu sürükleyerek hattın sonuna kadar yürüdü. Uçağa biniş anonslarını dinleyen Ye Zhen'in kalbi, sıradaki insanları takip ederken sakinleşti.

Yakında tamamen özgür olacaktı. Zamanı geldiğinde hiç kimseyi tanımadığı bir yer bulup bu çocuğu doğuracaktı. Etrafta o büyük kötü adam olmadan, çocuğunu kesinlikle kendi başına iyi bir şekilde eğitip yetiştirebilirdi.

Sırada sadece beş kişi varken Ye Zhen biniş kartını ve kimlik kartını çıkardı. Bunu uçuş görevlisine verecekken, arkasında sağlam bir ayak sesi duydu.

Ye Zhen içgüdüsel olarak dönüp baktı; Lu Beichuan'ı gördü. Siyah bir takım elbise giymişti ve yüzü karanlık ve derin bir ifadeye sahipti. Çok heybetli görünüyordu ve arkasında takım elbise giymiş iki koruma da vardı. Doğruca ona doğru yürüyordu.

Bu manzarayı gören Ye Zhen'in kalp atışları hızlandı. Sırtında soğuk ter birikmişti.








Kötü Adamın Çocuğuna Hamileyim REENKARNEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin