51. bölüm

1.7K 119 1
                                    

Diğer olasılık ise Lu Beichuan'ın çocuğuna hamile olmasıydı. Bu doğruysa, bir çözüm bulmak zor olurdu.

Eğer bu doğruysa, bu sadece Lu Beichuan'ın baygınmış numarası yapmakla kalmamış, aynı zamanda onunla evlenirken Ye Qing'in yerini aldığını da bildiği anlamına geliyordu. William onu ​​daha önce muayene etmişti, bu yüzden Lu Beichuan muhtemelen hamile olduğunu biliyordu ve bu yüzden şahsen havaalanına gitmişti.

Romanda, Lu Beichuan'ın “Ye Zhen”in yanında kalmasına izin vermesinin tek nedeni, onun için bir oğul doğurmuş olmasıydı.

Bu bebek gerçekten Lu Beichuan'ınsa, onun için her şey bitmişti.

Ye Zhen kapıyı açtığında, dışarıdaki bir koridorun köşesinde dolaşan bir figür gördü. Bu  Lu Beichuan'a biraz benziyordu.

Ancak, sonraki saniyede yaşlı uşak ortaya çıktı. Gülümseyerek Ye Zhen'e, "Bayan Ye, Genç Efendi akşam yemeğinin başladığı mesajını iletmemi istedi. ”

“Yaşlı amca, ben Ye Zhen. ”

Yaşlı uşak ona boş boş baktı. “Ye ailenizin ikinci hanımı mı?”

Ye Zhen başını salladı.

Yaşlı uşak nazikçe gülümsedi. “Sen ve ablanız aynı görünüyorsunuz. İkinizi gerçekten ayırt edemiyorum. ”

Bu ikisi koridorda konuşmayı bitirdiğinde, Ye Qing önceki histerik ifadesini gizlemişti. Odadan çıktı, yaşlı uşağa baktı ve “Hemen aşağı ineceğim. ”

Kibirli bir şekilde öne çıkan Ye Qing, Ye Zhen'in yanından geçti. Yaşlı uşak, önce Ye Qing'in yürüyebilmesi için kenara çekildi.

Grup aşağı indikten sonra, Ye Qing, Lu Beichuan'ın yanına oturarak liderliği ele geçirdi ve Ye Zhen, bir misafir koltuğuna oturma fırsatını yakaladı.

Anne Lu'nun gözleri hala kırmızıydı, ama gülümsemesini saklamak istese bile yapamadı. Gülümseyerek Ye Zhen ve Ye Qing'e baktı. Bir süre duyguyla içini çekerek, "İkiniz gerçekten aynı görünüyorsunuz. Gerçekten sizi birbirinizden ayırt edemezdim. ”

Ye Qing gülümsedi ve "Anne, yemekten sonra Zhenzhen'i eve göndermek istiyorum. Ebeveynlerimiz onun için endişeleniyor. ”

"Endişeden hasta mı?"

Ye Qing, “Ailemiz onun erkek arkadaşıyla olan ilişkisini onaylamadı, bu yüzden onunla evden kaçtı. Geçen dönemde anne babamız onun için endişelenmişti. Neyse ki, Beichuan onu buldu. Aksi takdirde . . . Lu Beichuan'a bakarak sessizce, "Beichuan, teşekkür ederim. ”

Lu Beichuan ifadesiz kaldı. Basit bir onay sesiyle bile cevap vermedi.

Villanın ana kapısından ayak sesleri geliyordu. Lu Shaoren villaya girdi. Çok iyi bir ruh halindeydi.

“Evden kaçmaktan bahsettiğini çok uzaklardan duydum. Ne hakkında?"

Anne Lu, Lu Beichuan'ın iyileşmesi nedeniyle çok iyi bir ruh halindeydi. Ona cevap verdi, “Qingqing, küçük kız kardeşinin evden kaçmasından ve onu eve gitmeye ikna etmeye çalışmasından bahsediyordu. Bugün seni . . . “Konuşmayı bitirmeden önce, Anne Lu, Lu Shaoren'in arkasındaki kişiyi gördü. İfadesi aniden değişti.

"Öyle mi?"

Peder Lu, kişiyi herkesin önüne getirdi ve tanıttı, “Bu Lin Zhan. İleride ailemizin bir parçası olacak. ”

Lin Zhan ifadesizce bakışlarını herkesin üzerinde gezdirdi ve hemen Ye Qing'e odaklandı.




Kötü Adamın Çocuğuna Hamileyim REENKARNEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin