Diğer adam gülmeden önce bir an duraksadı ve “Yanlış anladın. Bir aylık değerlendirmeden sonra, şirketinizin büyük bir potansiyele sahip olduğunu ve mükemmel bir yatırım olacağını düşünüyoruz. CEO Lu, şirketinizin girişimcilik geçmişini öğrendikten sonra, sizin ve ekibiniz gibi insanların kesinlikle daha fazla değer yaratabileceklerine inanıyor. Eğer istifa edersen çok ayıp olur. ”
Qin Shao hayrete düştü. "Daha önce söylemedin mi? . . ”
“Herhangi bir fikriniz veya fikriniz varsa, CEO Lu ile iletişime geçebilirsiniz. CEO Lu, aramalarınızı memnuniyetle karşılayacaktır. Bunu söyledikten sonra Lu Beichuan'ın kartvizitini Qin Shao'ya verdi.
Lu'nun şirketi Genesis'i satın almaya karar verdiğinden beri, Lu Beichuan konuyu çalışanlarına bırakmıştı. Satın almayla ilgili hiçbir soru sormadı. Sanki Lu Beichuan, Genesis'in vazgeçilebilir küçük bir şirket olduğunu düşünüyordu ama Genesis, Qin Shao için her şey demekti.
Genesis'i satın alan şirketin, onu yalnızca bir para kazanma aracı olarak görmek yerine ona saygı duyacağını ve değer vereceğini ummuştu.
Kartviziti tutan Qin Shao'nun dili tutulmuştu.
Görünüşe göre Lu Beichuan, söylentilerin onu tasvir etme biçiminden farklıydı.
***
Lu Beichuan o akşam saat 22.00'de eve döndüğünde, saatlerce işte çalışmıştı. Kapıdan içeri adım attıktan hemen sonra, annesini kanepede otururken ve çok endişeli göründüğünü gördü.
Lu Beichuan durdu. "Neden hala uyanıksın?"
Bayan Lu içini çekti. "Birazdan uyuyacağım. Önce gidip Zhenzhen'i kontrol etmelisin. ”
Sesi kapalı geliyordu.
"Sorun nedir?" Lu Beichuan son zamanlarda işle meşguldü. Sabah erkenden çıkıp gece geç saatlere kadar eve geleli on gün olmuştu. Bir süredir ailesiyle oturup yemek yemeye vakti olmamıştı.
Solmuş bir çiçek gibi, Bayan Lu elini salladı. Çok morali bozuk görünüyordu. "Önemli değil . Yukarı çıkabilirsiniz. ”
"Söyle bana . ”
Bayan . Lu bir an sessiz kaldı. Sonunda oğluna şikayet etmekten kendini alamadı. “Zhenzhen bugün neredeyse benimle tartışmaya başladı. ”
"Ne oldu?" Uyumlu kayınvalide ve gelin ilişkisi arasında bir çatlak var mıydı?
"Ben sadece . . . Torunum için önceden birkaç parça hazırladım. Zhenzhen, bebeği çok fazla şımarttığımda ısrar etti. Ben bebeğin büyükannesiyim. Sadece birkaç ürün aldım. Bunun ne sorunu var? O büyüdüğünde kesinlikle bu eşyalar için bir kullanım olacak. ”
Bu noktaya kadar konuşan Anne Lu'nun sesi çok kırgındı.
Bir ay önce arkadaşlarını çay içmeye davet etmişti. Ertesi gün villa çocuk kıyafetleri ve oyuncaklarla doldu. Şimdi bile, durmadan bebeğin malzemelerini alıyordu. Ve tasarımcı bir tasarım bulduktan sonra, Lu Anne çocuk odasını yenilemek için hemen işçileri işe aldı.
Yanlış bir şey yapmış gibi hissetmiyordu. Bu, Lu'nun tek torunuydu. Gelecekte, tüm Lu ailesi ona ait olacaktı! Birkaç eşya almanın ne önemi vardı?
Üstelik bu eşyaları kendi kişisel parasıyla satın almıştı.
Lu Beichuan, annesinin ne satın aldığını tam olarak bilmese de, Ye Zhen'in çocuklarını şımartmaya itirazları olduğunu biliyordu.
"Anne, merak etme. Zhenzhen ile konuşacağım. ”
Bayan Lu hemen ona hatırlattı, “Sadece onunla konuş. Sert bir şey söyleme. Bundan gerçekten mutsuzsa, fikrini değiştirmesi için ısrar etmeyin. Sadece onunla aynı fikirde ol. Niyeti iyi. Sadece bebeğinin iyiliğini düşünüyor. ”
"Anlıyorum . Bunu söyledikten sonra, Lu Beichuan üst kattaki ana yatak odasına çıktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kötü Adamın Çocuğuna Hamileyim REENKARNE
RomanceAblası sevgilisiyle birlikte olmak için düğününden kaçar ve küçük kız kardeşi çok güçlü bir adamla evlenmek zorunda kalır. Şans eseri, sonunda o küçük kız kardeşin bedenine reenkarne olur. Evlendiği adam çok güçlü olmasına rağmen, telafisi mümkün ol...