Ye Qing'in sorgulaması karşısında Lin Zhan, “Sana söylemedim çünkü kendimi asla Lu ailesinin bir üyesi olarak görmedim. Annemin tek akrabam olduğunu sana daha önce söylemiştim. Şimdi annem öldü, senden başka kimsem yok. ”
"Sadece bahane uyduruyorsun! Eğer beni gerçekten seviyorsan, koşulsuz olarak bana her şeyi anlatırdın!”
Lin Zhan sessizdi.
Bu sırrı Ye Qing'den saklamaması gerektiği doğruydu.
Ye Qing duş almayı yeni bitirmişti, bu yüzden dar ve loş ışıklı alan sabun ve şampuanın kokusuyla doluydu. Karışık koku tatlıydı ama ucuz kokmuyordu. Önceki taze ve saf kokusunun tam tersiydi.
Lin Zhan, önünde duran kadının, onu terk ettiği gün kendisine ait olmaktan çıktığını anlamaya başlamıştı.
Ama henüz pes etmeye niyetli değildi!
“Qingqing, bizim için çok geç değil. Benimle ayrıl. ”
"Seninle ayrılmak mı? Seninle nasıl gidebilirim? Ben zaten Lu Beichuan'ın karısıyım!"
“Aptal olma!” Lin Zhan, gerçeği bilerek görmezden geldiği için kırgın hissetti. “Ben bile görebiliyorsam, sen de nasıl göremiyorsun? Lu Beichuan'ın sana karşı en ufak bir duygusu yok. Hayatının geri kalanını sevgisiz bir evlilik içinde mi geçirmek istiyorsun? O zamanlar bana ne dediğini unuttun mu? Hiçbir şeyim olmamasına rağmen beni takip etmek istediğini söyledin!”
Ye Qing daha genç ve deneyimsizken, biri ona bisikletin arkasına oturup gülmeyi mi yoksa bir BMW'nin içinde oturup ağlamayı mı tercih edeceğini sordu.
O sırada Ye Qing'in bir BMW'si vardı, bu yüzden neşeyle cevap verdi, "Birincisi. ”
Ancak, hayatın günlük ihtiyaçları için para kazanmak için bir ömür boyu mücadele ettikten ve Ye Zhen'in mutlu ve şanslı hayatını gördükten sonra, seçiminden son derece pişman oldu.
O sırada, Ye Zhen'i arabada gördükten sonra, Bayan Zhen'in kimliğini özgürce vermemiş olsaydı, diye düşünmeye devam etti. , Bentley'de oturan o olacaktı!
Ye Zhen'in yaşadığı hayat da ona aitti!
Ye Qing başını salladı. Sakin bir tonda, “Hayır, bunu söyleyen ben değildim. ”
Lin Zhan inkar etse de. "Kendine yalan söylemeyi bırak. Qingqing, benimle git. Sana iyi bir hayat vermek için elimden geleni yapacağıma söz veriyorum. ”
Loş banyoda Ye Qing, Lin Zhan'ın gözlerine baktı.
Artık Lin Zhan'ın gençliğinin ona yersiz bir özgüven verdiğini görebiliyordu. O zamanlar toplumun nasıl çalıştığını ve geçimini sağlamanın ne kadar zor olduğunu anlamamıştı. O zamanlar, bir basketbol sahasında yakışıklı benliğine çarptı. Okulda oldukça başarılıydı ve okulundaki en popüler kişiydi. Gençlik aşkını unutmak onun için zordu.
Ancak geçmiş hayatındaki bir ömür boyu deneyimden sonra, gençliğinin kısa dönemi onun için çok uzun zaman önce önemini kaybetmişti. Telaşlı yaşamının uzun döneminde, aşkı sevgiyle düşünecek zamanı ve enerjisi olan kimdi?
“Lin Zhan, gerçekten bu sözleri söyleyen ben değildim. Bu Ye Zhen'di. ”
Lin Zhan kaşlarını çattı. "Ne demek istiyorsun?"
"Bu noktaya çoktan geldik. açık konuşacağım. Ye Qing sakince, "O zamanlar sana 20'den fazla aşk mektubu yazan ya da restoran işinde sana eşlik eden ben değildim. Sen bayılıp hastaneye gönderildiğinde yanında olan ben değildim. Hasta annenle yorulmadan ilgilenen kişi de ben değildim. Ben ağlamaklı aşk mektupları yazan bir insan değilim. Bir restoranda el işi yaparak kendimi kirletmek istemem. Çok uzunsun. Seni hastaneye taşımaya çalışmakla uğraşmazdım. O zamanlar annene bakmak zorunda olsaydım, onun için sadece bakıcı tutardım. Bu tür şeyleri yapmaya istekli olan Ye Zhen'dir. O zamanlar bütün bunları yapan Ye Zhen'di, ben değil.
Lin Zhan nefesini tuttu. Sanki bilinci tepki veremeyecek kadar şoktaydı. "Ne . . . sen ne diyorsun?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kötü Adamın Çocuğuna Hamileyim REENKARNE
RomanceAblası sevgilisiyle birlikte olmak için düğününden kaçar ve küçük kız kardeşi çok güçlü bir adamla evlenmek zorunda kalır. Şans eseri, sonunda o küçük kız kardeşin bedenine reenkarne olur. Evlendiği adam çok güçlü olmasına rağmen, telafisi mümkün ol...