74. bölüm

1.5K 105 8
                                    

Küçük kaseler kırlangıç ​​yuvası çorbası ve Ye Zhen'in daha önce hiç görmediği diğer toniklerle doluydu.

“Neden bu kadar çok var?”

“Genç Efendi, seçim yapabilmeniz için farklı seçeneklere sahip olmanızı istedi. Yaşlı uşak Ye Zhen'in zayıf ve zapzayıf vücuduna baktı. İçini çekti ve devam etti, "Vücudunun gerçekten ek besinlere ihtiyacı var. ”

Ye Zhen, Lu Beichuan'ın hamileliğini henüz açıklamadığını tahmin etti. Sonuçta, o bir buçuk aylık hamileydi, ama Lu Beichuan sözde yarım ay önce komadan uyanmıştı. Zamanlama kötüydü. Hamilelik haberi yayılsa iyi olmaz.

“Teşekkür ederim, geri dönüp biraz dinlenebilirsin. ”

Yaşlı uşak ona gülümseyerek baktı. Bu genç kadını kibar ve saf kalbi için içtenlikle sevdi. "Tamam ben gideyim o zaman. Bir şeye ihtiyacın olursa beni çağır. ”

"Tamam . ”

Yaşlı uşak gittikten sonra Ye Zhen bir kase çorba aldı ve sorgulayıcı bir şekilde burnunu çekti. Olağandışı kokuları yoktu ve çorbanın kokusu da mide bulantısına neden olmadı. Kaşığı alıp çorbadan bir yudum aldı. Fena değildi.

Lu Beichuan dışarıdan yatak odasının kapısını iterek açtı. Ye Zhen'in masada oturduğunu ve gece geç saatlerde atıştırmalıklar yediğini gördü. Odaya girerken takım elbisesinin ceketini çıkardı ve kanepeye fırlattı. Kravatını gevşeterek, odadaki sıcaklığın biraz düşük olduğunu hissetti. Ye Zhen'in ince pijama giydiğini gören Lu Beichuan kaşlarını çatmaktan kendini alamadı. Elini kaldırdı ve oda sıcaklığını yükseltti.

Ye Zhen ona baktı. Elbise gömleğinin altında V şeklindeki göğsünün ana hatlarını görebiliyordu. Figürünü korumak için egzersizleri yapacak zamanı nereden buldu? Önündeki yedi ya da sekiz tonik ve atıştırmalıklara bakmaya geri döndü. "Ceo Lu, domuz mu yetiştiriyorsun?"

Lu Beichuan elbise askısından küçük bir battaniye çıkardı ve Ye Zhen'in üzerine örttü. Yanına oturdu ve avucunu karnına koyarak kolunu beline doladı. "Çok zayıfsın. Daha fazla yersen çocuğumuz için iyi olur. ”

Tabii ki, asıl umursadığı şey karnındaki bebekti.

Ye Zhen buz gibi bir şekilde, “Beni kızdırma bebek için de iyi olmayacak. ”

Lu Beichuan başka bir şey söylemedi. Ye Zhen'in sol elini tutarak, yüzük parmağına göz kamaştırıcı bir elmas yüzük taktı.

Bu, Lu ailesinin Ye Zhen'e aileye katıldığında verdiği sembolik alyanstı.

“Çocuğuma hamilesin ve benim karımsın. Düğün planlamasını bana teslim edebilirsin. Değiştirilmiş kimliğinle de ilgileneceğim. Başka fikirlerin olmasın. Anlıyor musunuz?" Ye Zhen'in ondan ayrılmak istediğini biliyordu. Çocuğu aralarında bir bağ olarak kullanırsa, belki kalbini yumuşatır, böylece kalırdı.

Ye Zhen sol elindeki yüzüğe baktı. Lu Beichuan'ın elindeki yüzükle eşleşti.








Kötü Adamın Çocuğuna Hamileyim REENKARNEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin