Ye Qing'in gözleri çok kırmızıydı ve hafifçe şişmişti. Kötü muamele gördüğünü belirten bir gülümseme göstererek, “İyiyim. ”
Ye Qing ana masada oturmak ve utanmak zorunda kalmasın diye, Anne Ye büyük kızını başka bir masaya yönlendirmeye başladı.
Ancak, bayan Lu, Ye Qing'e baktı ve gülümseyerek, "Bu elbise sana gerçekten çok yakıştı. Çok güzel görünüyorsun . Çabuk, otur. Beichuan az önce beni aradı ve döndüğünü söyledi. Düğün yakında devam edecek. ”
Böylece, Ye Qing'in ana masada Anne Ye ile oturmaktan başka seçeneği yoktu.
“Qingqing, son zamanlarda olanlardan neden açıkça bahsetmeyeceğimi bildiğine eminim. Çok net söylenmemesi gereken şeyler var. Sen zeki bir insansın, bu yüzden ne demek istediğimi anladığına eminim. ”
Ye Qing isteksizce gülümsedi. "Teyze, anlıyorum. Yaşananlar benim hatamdı. Zhenzhen normal konuşmayı pek sevmese de, o güçlü bir özgüvene sahip bir kadın. Özgürlüğün ve aşkın peşinden koşar. O ve Bay Lu, her birini uzun zamandır tanımıyor. Bu ikisinin birbirlerine fazla sevgi göstermemesi normal. Zhenzhen'i tüm kalbiyle ayrılmak istediği için suçlamayın. ”
Seçtiği kelimelerin hepsi doğruydu. Ye Qing, yanlış bir şey söylemiş gibi hissetmiyordu.
Ye Zhen, ona Lu Bayan 'ın pozisyonunu geri vermeyi kabul eden kişiydi. . Ayrılmak isteyen de Ye Zhen'di.
Bayan Lu bu sözleri duyduğunda özgürce kıkırdadı. "Anlıyorum . Zhenzhen iyi bir çocuk. Duygularının olmadığı biriyle evlenmekten korkması çok doğal. Ayrılmak istemesi de normal. Kendi deneyimlerimden onun duygularının bu kısmıyla çok iyi empati kurabiliyorum. Ancak, Zhenzhen için endişelenmenize gerek yok. Beichuan, gelecekte Zhenzhen'e çok iyi davranacağından emin olacaktır. Gelinimin en ufak bir mağduriyet yaşamasına izin vermeyeceğim. Endişelerinizi dinlenmeye bırakabilirsiniz. ”
Ye Qing'in asıl amacı, bayan Lu, Ye Zhen hakkında kötü bir izlenim bırakmaktı.
Kayınvalide ve gelin arasındaki ilişki her zaman zor bir konu olmuştur. Lu Hanımefendinin nasıl olduğunu görünce Ye Zhen'in tarafını tutmaya o kadar istekliydi ki, Ye Qing, kalbindeki kıskançlık ve küskünlük gözlerinden dışarı taşacakmış gibi hissetti.
Aslında, bunların hepsi ona ait olmalıydı!
Aniden, birçok otel personeli mekana geldi. Her masaya gittiler, özür dilercesine gülümsediler ve Lu Beichuan ve Ye Qing'in isimlerini içeren düğün kartlarını Ye Zhen ve Lu Beichuan'ın isimlerini içeren düğün kartlarıyla değiştirdiler.
Birçok misafirin kafası karışmıştı, ancak Ye ailesinin akrabaları ani bir anlayışa geldi.
Ye ailesinin tüm akrabaları, Ye ailesinin tek yumurta ikizi kızlarını biliyordu. Ablası zeki ve olağanüstüydü, küçük kız kardeşi ise sessiz ve vasattı.
Bu akrabalar Ye Qing ve Lu Beichuan'ın düğün davetiyelerini aldıklarında iç çektiler ve Ye Qing'in gerçekten olağanüstü olduğunu söylediler. Lu Beichuan'ı bile kazanmayı başarmıştı. Ancak sadece iç çektiler. Habere çok da şaşırmadılar.
Ve böylece, Lu Beichuan'ın gerçekten Ye Zhen ile evleneceği konusunda şok oldular!
Ye Zhen ile mi evlenecekti? Ye Zhen, ablasının yarısı kadar bile iyi olmayan bir hiç mi?
Herkes şok oldu! Sonsuz tartışma akışları vardı.
"Ye Zhen? Ye Zhen nasıl gelin oldu?”
“Bunu gerçekten öngöremezdim. Ye Zhen çok dürüst bir çocuk gibi görünüyordu. CEO Lu'nun ondan etkilenmesi çok şaşırtıcı. ” Bu şartlar altında “dürüst” kelimesini kullanmak iltifat değildi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kötü Adamın Çocuğuna Hamileyim REENKARNE
RomansAblası sevgilisiyle birlikte olmak için düğününden kaçar ve küçük kız kardeşi çok güçlü bir adamla evlenmek zorunda kalır. Şans eseri, sonunda o küçük kız kardeşin bedenine reenkarne olur. Evlendiği adam çok güçlü olmasına rağmen, telafisi mümkün ol...