37. bölüm

1.6K 119 7
                                    

Ye Zhen, bu sözleri duyduğunda sanki bir yıldırım çarpmış gibi hissetti, “Ablanız geri döndü. ”

Sesinde heyecandan çok bir titreme vardı, "Ye Qing'in geri döndüğünü mü söyledin?"

Anne Ye'nin bakışları merdivenlerin tepesine doğru gitti. Ye Zhen onun bakışlarını takip etti. Orada duran bir kadın vardı. Mesafe nedeniyle, onlara doğru hızla yürüyen kadına yaklaşana kadar net bir şekilde bakmadı.

Güzel, şık ve yavaş bir genç kadındı. Teni su kadar hassas ve yumuşak görünüyordu. Onlara doğru yürürken, çenesi hafifçe yukarı kalktı. Çok gururlu görünüyordu ve zengin bir genç hanımın tavrına sahipti. Tek bir bakış onun mükemmel bir şekilde yetiştirildiğini söylemek için yeterliydi.

Romanda Ye Qing, gururlu, zeki ve yetenekli bir insandı. Çocukluğundan beri başkaları tarafından hep övüldü. Güzel bir görünüme ve iyi bir aile geçmişine sahip yetenekli bir kişi olarak, her zaman çok popüler ve ilgi odağı olmuştu.

Lin Zhan ilk erkek arkadaşı değildi ama uğruna her şeyden vazgeçmeye razı olduğu kişi oydu.

Romanda Ye Qing ve Lin Zhan'ın birbirlerine olan sarsılmaz sevgisini tanımlamak için çok fazla alan kullanıldı. Aileden veya toplumdan gelen baskılar, yoksulluk ve planlar ne olursa olsun, hiçbir şey onları ayıramadı.

Romanda çok güçlü bir aşkları vardı.

Ve romandaki zaman çizelgesine göre Ye Qing daha dönmesine zaman vardı.

Bu değişikliğe neden olan ne oldu?

Ye Qing'in gözlerinin köşeleri kırmızıydı. Ye Zhen'in yanına oturdu ve elini sıkıca tuttu. Son derece pişman ve boğulmuş bir sesle konuşarak, “Zhenzhen, geçen dönemde acı çekmen ablanın suçu. ”

Sanki o yakın özdeş yüz sonsuz derecede büyütülmüş gibiydi. Suçluluk ve sıkıntı, sıcak gözyaşları akışında birbirine karıştı ve duygularının gerçek görünmesini sağladı.

Bir insan yüz ifadelerini taklit edebilir ama gözlerindeki duygu sahte olamaz.

Berrak pınarlar gibi olan o gözlerde Ye Zhen, bir heves ve sabırsızlık izi fark etti.

Ye Zhen hemen tamamen sakinleşti.

"Neden geri döndün? Lin Zhan nerede?”

Anne Ye, Ye Zhen'in bu soruları sorduğunu duymaktan mutsuzdu. Kaşlarını çatarak sertçe azarladı, “Ye Zhen, ablanız döndüğüne göre, bu konudan bahsetme. Neyin var? Kız kardeşinin eve gelmemesini ve acı çekmeye devam etmesini mi umuyorsun?”

Ye Zhen sessiz kaldı.

Anne Ye bu sözleri nasıl söyleyebildi?

Aslında, Ye Ana'nın fark etmeden diğer kızı üzerinde Ye Qing'i tercih ettiği birçok zaman vardı. Bu adaletsizlik uzun zamandır orijinal Ye Zhen'in kalbinde kök salmıştı. Orijinal Ye Zhen'in ailesinde eğitim çok önemliydi. Orijinal Ye Zhen'in yeteneği ortalama olduğu için ailesi ondan vazgeçmişti. Onu büyüttüler, ama onu sosyal görgü ve kurallar konusunda eğitmediler. Orijinal Ye Zhen'in kıskançlığı ve öfkesi uzun bir süre boyunca birikti, bu yüzden davranışının emsali zaten vardı ve tamamen karanlık bir kalbe sahip olarak büyüdü.

Orijinal Ye Zhen, komadaki biriyle evlenmede Ye Qing'in yerini almaya zorlandığında, sessiz bir öfkeyle patlaması yaşamıştı.

Orijinal Ye Zhen, ailesinin ve kız kardeşinin onu nasıl gördüğüne dair gerçekçi bir anlayışa sahipti. Bu duyguları yirmi yıldan fazla sakladıktan sonra, orijinal Ye Zhen, sonuçlarından korkmadan bu insanlardan intikam almaya çalıştı.

Ancak, orijinal Ye Zhen, ona doğrudan zarar veren Anne Ye'ye doğrudan misilleme yapmamıştı. Bunun yerine, gerçek aşkı özgürce takip edebilen Ye Qing'i gözündeki çivi olarak görmüştü.

Örneğin, iki kişi kaçırılmış olsaydı. Bir kişi dövüldü ve diğer kişiye dövülen kişinin önünde ayrıcalıklı muamele yapıldı. Dayak yemiş kişinin, ayrıcalıklı muamele görmüş kişiye olan nefreti, dövülen kişinin adam kaçıran kişiye olan nefretinden daha büyük olacaktır.

Adaletsizlik, romanın Ye Zhen'inin, öfkesini yeniden yönlendirip Ye Qing'e saldırarak yavaş yavaş aklını kaybetmesine neden olmuştu.

Ancak Ye Ailesi zaten zor durumdaydı, Anne Ye nasıl hala onunla bu tür bir tonda konuşabilirdi?

Ye Zhen'in sessizliği, odadaki ruh halinin anında garipleşmesine neden oldu.

Ye Qing hemen biraz güldü. Ye Zhen'in elini tutarak ve gözlerinde yaşlarla kendini gülümsemeye zorladı. “Zhenzhen, geçmişte olan şey, ablanın mantıklı olmaması ve aşkın aklımı bulandırmasına izin vermemesiydi. Aşka gerçekmiş gibi davrandım ve bana gerçekten iyi gelen insanlara zarar verdim. Yaptığımın yanlış olduğunu biliyorum, bu yüzden ödemek için geri döndüm. “


Kötü Adamın Çocuğuna Hamileyim REENKARNEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin