Ye Zhen, bu tanrıça seviyesindeki kişinin bir üniversite kampüsünde nasıl son derece saygın olacağını hayal edebiliyordu.
"Zaman iyi bir şey. Birçok insanı değiştirebilir. Lu Beichuan bir istisna değil. Belki geçmişte tipimden hoşlanmayabilirdi ama düğünde bana ilk görüşte aşık olduğunu itiraf etti. ” Ye Zhen gülümserken gözlerini kapadı. "Bir erkeğin ilk görüşte aşkının sadece şehvet olduğunu bildiğine eminim, yani bay Lu'nun zevki değişti. Artık tipimi seviyor. ”
"Öyle mi?" Duygularını gizleyen Shen Weiyin gülümsedi. "Bayan Ye, bir erkek gelişigüzel bir şekilde sizi sevdiğini söylediğinde, bunların onun içten duyguları olduğuna inanmıyorsunuzdur herhalde?"
Tabii ki Ye Zhen o kadar saf değildi. Ne de olsa Lu Beichuan ile ilişkisi siyah beyaz yazılmıştı.
O özgüvene sahipti.
Anlaşmalarını hatırlatan Ye Zhen, bu anlaşmada yazılanları düşündü. Lu Beichuan'ın hayranlarını engellemekten sorumluydu. Kesinlikle onun için Shen Weiyin'i engellerdi.
Shen Weiyin hafifçe gülümsedi. “Bayan Ye, aslında Beichuan'ın aile durumunu çok iyi anlıyorum. Büyükbaba Lu, Beichuan'ı tek varisi olarak kabul etti. Bu şartlar altında, Beichuan elbette torunlarını geride bırakmak zorunda kalacaktı. Büyükbaba Lu'nun sözlerine itaatsizlik etmeyecekti. ”
Lu Beichuan'ın onu sevdiği ve sevdiği için değil de büyükbabası bir çocuk istediği için Lu'larla Lu Beichuan'ın karısı olarak evlenebildiğini mi ima ediyordu?
Ye Zhen kaygısızdı. "Ne kadar garip . Bay Lu dan hiç duymadım. sizden bahsediyor, Bayan Shen. O andan itibaren bay Lu komaya girdi, sanırım onu sık görmedin. Bu sözleri nereden duymuş olurdunuz? Lu'lara çok aşina gibisin. ”
“Shen ve Lu'nun bir zamanlar birbirleriyle çok sayıda iş anlaşması vardı. Büyükbabam, Büyükbaba Lu ile uzun yıllardır iyi arkadaştır. Neredeyse Lu'ların evinde büyüdüm. Yani bu biraz, anlarım. ”
Ye Zhen bir kaşını kaldırdı.
Bir üniversite kampüsünde çocukluk aşkı ve ilk aşk statüsünde olduğunu iddia eden bir kadınla uğraşmak gerçekten zordu.
"Eh? O kadar yakın mı? O zaman Beichuan'ın senden bahsettiğini duymamış olmam şaşırtıcı. Yoksa düğünümüze davetiye göndermesini kesinlikle ona söylerdim. "Ye Zhen içini çekti. "Ne yazık . ”
Shen Weiyin'in ifadesi sakin kaldı. Sinema ekranlarında boy gösteren ve eğlence dünyasının içinde olan biriydi. Birinin onu kolayca öfke göstermesi için kışkırtması mümkün olmazdı.
"Bayan Shen sakıncası yoksa, evlenebileceğiniz zaman, düğün davetiyenizi Lu'nun evine gönderebilirsiniz. Düğününüze katılması için kesinlikle Beichuan'ı getireceğim. ”
"Evlenmek için acelem yok. Shen Weiyin içini çekti. Şarap kadehini elinde çevirerek, “Adam bulmakta çok acele edersem, sonradan pişman olan ben olurum. Sakinleşmek ve dikkatlice düşünmek ve benim için en uygun kişinin kim olacağını hissetmek daha iyi olurdu. ”
Kalabalığın içinde duran Lu Beichuan, ara sıra Ye Zhen'in yönüne bakardı. Ye Zhen'in karşısında oturan kadını görünce gözlerini kıstı ve kalabalığı terk ederek Ye Zhen'e doğru yürüdü.
Ye Zhen, Lu B'yi gördü
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kötü Adamın Çocuğuna Hamileyim REENKARNE
RomanceAblası sevgilisiyle birlikte olmak için düğününden kaçar ve küçük kız kardeşi çok güçlü bir adamla evlenmek zorunda kalır. Şans eseri, sonunda o küçük kız kardeşin bedenine reenkarne olur. Evlendiği adam çok güçlü olmasına rağmen, telafisi mümkün ol...