“Yaşlı Usta kesinlikle bundan kurtulmana izin vermeyecek!” Lu Shaoren kötü niyetli bir şekilde ona baktı.
Lu Beichuan sakince, “Büyükbabanın sıkı çalışmasını mahvettin. Seni bırakacağını mı sanıyorsun?"
Lu Shaoren'in yüzü soldu. Dudaklarını emdi. "Ne . . . Ne demek istiyorsun?"
“Birden fazla oğlum var ve büyükbabanızın da birden fazla oğlu var. Atalarımızın evinde hala yaşayan insanlar var. ”
"hayır! Bu insanların yeterince iyi olmadığını düşünüyor! Aksi halde neden bir yıllığına şirketi yönetmeme izin versin ki?!”
"Sana ona yeteneğini göstermen için bir şans veriyordu, ama tek gördüğü senin vahşi hırsındı." Lu Beichuan kağıda baktı.
“İmzalarsan, senin için en iyi avukatı bulacağım ve yargıçtan cezana karşı hoşgörülü olmasını isteyeceğim. Eğer imzalamazsanız, yasa dışı vergi kaçakçılığı ve adam öldürmeye teşebbüsünüzle ilgili elimdeki tüm kanıtları teslim edeceğim. Ne düşünüyorsun? Kaç yıl hapis cezasına çarptırılacaksın?”
"Sen . . . Sen . . . ”
"Sen benim babam olduğun için, şu ana kadar sadece cinayete teşebbüsün kanıtını verdim. Ama imzalamaya istekli değilseniz, geleceğin ne getireceğini kim bilebilir?”
"Beni tehdit ediyorsun!" Lu Shaoren dişlerini gıcırdattı. "Bununla beni mahvedebileceğini mi sanıyorsun? Sana şimdi söyleyeceğim, bu imkansız!”
"Hala Lin Zhan'ın seni kurtarmasını bekliyorsan, o işe yaramaz umuttan hemen şimdi vazgeçmelisin. ” Lu Beichuan alay etti, “Güçlü bir geçmişi olmayan, temsil edilemez, gayri meşru bir çocuk. Geçmişte onu tanımıyordum ama şimdi onu karşıma çıkardığına göre, gerçekten onun varlığına göz yumacağımı mı sanıyorsun? Bana potansiyelini gösterdiğin için teşekkür ederim, böylece olgunlaşmadan onu ezebilirim. ”
Lu Beichuan'ın bakışları karamsardı ve devam etti, “Benim gözümde çabalarınız hiçbir şeydi. Tek hatan oksijen tüpümü çıkarıp yaşamama izin vermendi. ”
Lu Shaoren, uzun zaman önce başa çıkma yeteneğini kaybettiği oğluna bakarken gözleri korkuyla doluydu. Elleri bilinçsizce titriyordu.
“Komadaki birinin hiçbir şey yapamayacağını düşündün. Komada olan birinin gündüz uyanabileceği hiç aklına gelmedi mi? Beni öldürmesi için bir suikastçı tuttun zaten. Neden son adımı atmadın? Dede haklı. Sen işe yaramaz bir hayal kırıklığısın. Lu Beichuan hafifçe alay etti.
"Lu Beichuan. . . Sen . . . Sen . . . ”
"İmzala ya da imzalama. Ne istersen onu yap . ”
Fiziksel varlıklar önemli olan kısım değildi. En önemli şey şirket hisselerinin devriydi. Lu Shaoren şirket hisselerini ona devrettiğinde, Lu Beichuan, Lu ailesinin işi üzerinde çoğunluk kontrolüne sahip olacaktı ve Yaşlı Usta Lu bile ona karşı hiçbir şey yapamayacaktı.
"Bu senin tek şansın. Ömrünün sonuna kadar hapiste kalmak istiyorsan. . . ”
Lu Shaoren'in kalbinde bir savaş başladı. Mantık ona bu anlaşmayı imzalayamadığını söyledi. Bir kez yaptığında, elinde hiçbir şey kalmayacaktı.
Ancak imzalamazsa, bu suçlarla suçlandıktan sonra on veya yirmi yıl hapis cezasına çarptırılacaktı. Hayat eşit derecede umutsuz olurdu.
"Yapabilir misin . . . beni buradan çıkarabilir misin?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kötü Adamın Çocuğuna Hamileyim REENKARNE
RomanceAblası sevgilisiyle birlikte olmak için düğününden kaçar ve küçük kız kardeşi çok güçlü bir adamla evlenmek zorunda kalır. Şans eseri, sonunda o küçük kız kardeşin bedenine reenkarne olur. Evlendiği adam çok güçlü olmasına rağmen, telafisi mümkün ol...