Yaşlı Usta Lu'nun emirlerini yerine getirmek için, birinin Myanmar'a yeşim satın alması ve Eski Usta Lu'nun büyük torununun hediyesini oyması için en ünlü yeşim oymacısını bulması gerekiyordu.
Uşak sessizce bu emirleri not etti. Yaşlı Usta Lu'nun dikkatini müstakbel torununu şımartmaya yöneltebilmesi iyiydi.
***
Yeni Yıl geçti ve yeni bir yılın başlangıcıydı. Yakında, ayrılan kışın ardından bahar geldi. Ye Zhen'in göbeği büyüdü ve büyüdü. Geceleri sadece uyumak için yan yatabiliyordu. Elleri ve ayakları şişmişti ve beli ve sırtı ağrıyordu. Uyumak için rahat bir pozisyon bulamadığından sık sık sağa sola dönüp duruyordu. Bazen gece yarısı bacak kramplarından uyanırdı.
Lu Beichuan, Ye Zhen'in bacak kramplarına masaj yapmak için sayısız gece uyanmıştı. Ye Zhen'in yüzünden akan gözyaşlarını görünce kendini çok kötü hissetti. Yapabileceği tek şey onu teselli etmek için ona sarılmaktı.
“Bundan sonra başka bir çocuğumuz olmayacak. "Ye Zhen gözyaşlarını sildi ve kendini sakinleştirmek için derin bir nefes aldı.
Bu süre zarfında çok sayıda hamilelik kitabı okumuştu ve bir kadının ikinci ve üçüncü üç aylık dönemde sahip olacağı tipik semptomları biliyordu. Hamileliğin son dönemlerinde olacaklara kendini zihinsel olarak hazırlamıştı ve ruh halini sabit tutmak için elinden gelenin en iyisini yapmaya çalışıyordu. Doktor ona fazla kızmamasını tavsiye etmişti. O ve bebek için kötü olurdu.
Gece yarısı ağrıdan uyandığı için uykusu gelmiyordu ve tekrar uyuyamadı.
Ye Zhen yatak başlığına yaslandı ve büyük karnını okşadı. "Bekle, bu küçük velet ortaya çıktığında onu kesinlikle cezalandıracağım!"
Lu Beichuan kolunu Ye Zhen'in etrafına sardı ve tekrarladı, "Evet, bu kadar kötü davrandığı için cezalandırılması gerekiyor. ”
"Bebeğim duydun mu? Dışarı çıktığında annen baban tarafından cezalandırılmak istemiyorsan daha iyi davranmaya başla ve yerleş. Anneme bir daha eziyet edersen, dışarı çıktığında mutlaka cezasını çekersin!”
Bu sözler söylendikten hemen sonra, karnındaki küçük adam sözlerini anlamış gibi görünüyordu. Bebek yaramaz bir tekme ile karşılık verdi.
Ye Zhen bağırdı, "Seni küçük velet!"
Fetüsün hareket etmesi normaldi.
Hamileliğine beş ay kala bebek hareket etmeye başlamıştı. Karnı büyüdükçe, bu velet de daha yaramaz hale geldi. Doktor bile kesinlikle sağlıklı ve yaramaz bir bebek doğuracağını söylüyordu.
Ye Zhen, Lu Beichuan'ın elini tuttu ve bebeğin tekmelediği yere koydu. "Ne yaptığını hisset. O çok enerjik. Büyüdüğünde villayı kesinlikle yok edecek.
Lu Beichuan sessizce, “Onu izleyeceğim. Bunu yapmaya cesaret ederse, onu döverim. ”
Bebek de onun ne dediğini anlayabiliyor gibiydi; bebek eskisinden daha da huzursuzdu ve daha da sert tekme attı.
Ye Zhen gülse mi ağlasa mı bilemedi. “Onu cezalandırmakla ilgili başka bir şey söyleme. Nasıl tepki verdiği esrarengiz. . . ”
Konuşmasını bitiremeden Ye Zhen, alt kısmından gelen yoğun bir acı hissetti. Kaşlarını sıkıca çatarak, sessizce acıyla tısladı. Yüzü de acısını gösteriyordu. Lu Beichuan'ın elini tuttu ve acilen, "Beichuan. . . karnım ağrıyor. . . ”
Lu Beichuan'da nadiren görülen panik yüzünde belirdi. Ama yine de sakince ve sistemli bir şekilde Ye Zhen'i yatağa yatırdı. Rahatlatıcı bir şekilde, “Korkma, ben burada seninleyim. Kötü bir şey olmayacak. ”
Ye Zhen ona baktı ve gergin bir şekilde "Bebek geliyor mu?" diye sordu.
"Hemen hastaneye gideceğiz. korkma. ”
Ye Zhen'in elini sıkıca tutarken, diğer elini bir arama yapmak için telefonunu çıkarmak için kullandı.
Tüm villanın parlak bir şekilde aydınlanması uzun sürmedi.
Bayan Lu, Ye Zhen'in yüzünden damlayan teri gördü ve defalarca "Acele et, acele et, acele et, onu hastaneye götür!"
Lu Beichuan, Ye Zhen'i alt kata taşıdı. Sürücü zaten bir araba ile ön kapıların dışında bekliyordu.
Oğlu ve gelini arabaya bindikten sonra, Lu Anne endişeli bir şekilde villaya geri dönmeden önce hastaneye götürmek için bazı temel eşyaları almaya çağırdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kötü Adamın Çocuğuna Hamileyim REENKARNE
RomanceAblası sevgilisiyle birlikte olmak için düğününden kaçar ve küçük kız kardeşi çok güçlü bir adamla evlenmek zorunda kalır. Şans eseri, sonunda o küçük kız kardeşin bedenine reenkarne olur. Evlendiği adam çok güçlü olmasına rağmen, telafisi mümkün ol...