Ye Zhen, oğullarına gündüz bakabilirdi ama Lu Beichuan, oğullarının gece bakımını dadılara bırakmanın daha iyi olacağını düşündü.
Bir kadının bir günlüğüne prenses, on aylığına kraliçe ve bir aylığına dul imparatoriçe olduğu söylenir. Ye Zhen şimdi bu sözü iyice deneyimlemişti.
Düğünleri hakkında söylenecek bir şey yoktu. Lu Beichuan'ın onunla evlenmesinin asıl nedeni ne olursa olsun, tüm düğün konuklarının toplu bakışları altında bir günlüğüne prenses olma deneyimine gerçekten izin vermişti. Yaklaşık On aylık hamilelik boyunca kendini ona adamıştı ve her isteğini kabul etmişti.
Doğumdan sonraki bir aylık iyileşme dönemine gelince, Ye Zhen, Lu Beichuan'ın ona şişmanlaması gereken bir domuz gibi davrandığını hissetti. Mümkün olan her iyi yiyeceği veya takviyeyi onun önüne koyar, doktorun emirlerini sıkı bir şekilde uygular ve bir aylık iyileşme döneminde geleneksel olarak izin verilmeyen hiçbir şeyi yapmasına izin vermezdi. Altını pislettiği zaman bile Zhouzhou'nun bezini değiştirmesine bile izin vermedi.
Kendisine sağlanan her şeyle rahat bir hayat yaşadı. Tek yapması gereken yemek için ağzını açmaktı. Gerçekten, emekli bir dul imparatoriçe gibi yaşadı.
Bazen geceleri belindeki yağ katmanlarını çimdikler ve iç çekerdi.
Doğum yaptıktan sonra kilosu fırlamıştı ve oldukça dolgunlaştı. Belinde yağ ruloları vardı ve kendine baktığında oldukça morali bozuktu. Lu Beichuan'ın kıyafetlerini çıkardığında onun tonlu ve orantılı vücudunu her gördüğünde kıskanıyordu.
Aynı zamanda, Ye Zhen, Zhouzhou'nun her geçen gün daha iyi göründüğünü görmekten memnundu.
Morumsu kırmızı buruşuk bir cilt, sivri bir kafa ve düz bir yüzle dışarı çıkmıştı. Teni yavaş yavaş açık ve pembeye dönmüştü. Ailesinin titiz bakımı altında, yüzünde bebek yağları toplamıştı. Gözleri de açılmıştı ve iri, yuvarlak gözleriyle insanlara bakmayı seviyordu. Yabancılardan korkmaz ve telaş etmezdi. O kadar usluydu ki yeni doğmuş bir bebek gibi görünmüyordu. Hastanedeki telaşlı davranışlarıyla karşılaştırıldığında, şimdi tamamen farklı bir bebek gibi görünüyordu.
—
Bir aylık iyileşme süresi sona erdikten sonra, bebeğin ilk ay doğum gününe hazırlanma zamanı gelmişti.
Lu'lar, bebeğin ilk ay doğum günü kutlaması konusunda hararetli tartışmalara girmişti.
Yaşlı Usta Lu, bu onların ailesinin en yeni üyesi olduğu için tabii ki büyük bir kutlama yapmaları gerektiğini düşündü. Tüm akrabalarını ve arkadaşlarını davet etmek ve canlı bir kutlama yapmak en iyisi olacaktır.
Ancak, bayan Lu, Yaşlı Usta Lu'nun son dönemde çok çalıştığını ve dinlenmesi gerektiğini hissetti. Endişelenecek başka bir şeyin olması onun için iyi olmazdı. Bebeğin ilk ay doğum gününü evde kutlayabilirler.
Yaşlı Usta Lu aynı fikirde değildi ve bayan Lu da geri adım atmazdı. İkisi de bu konuda somurttu ve iki taraf da taviz vermedi.
Sonunda, Lu Beichuan arabuluculuk yaptı. Gerekçe olarak Yaşlı Usta Lu'nun sağlığı ve çok fazla iknadan sonra, nihayet doğum günü kutlamasını Lu'nun villasında yapmaya karar verdiler.
Yaşlı Usta Lu hala uzlaşmamıştı, bu yüzden arkadaşlarını büyük torununun ilk ay doğum gününe davet etmek için davetiyeleri kişisel olarak yazdı. Uzun yıllardır eski arkadaşına gönderilen davetiyelerden birinin içinde, parlak mektuplarla arkadaşının tüm ailesini büyük torununun doğum günü kutlamasına getirmesi gerektiğini yazdı.
Lu Beichuan, konukları Yaşlı Usta Lu'nun yazdığı davetiyelere ekledi.
Bu misafirlerin toplamı yaklaşık 100 kişiydi ve bunlar sadece Yaşlı Usta Lu'nun arkadaşlarıydı. Lu'nun geniş aile üyeleri için tek bir davetiye yazmamıştı.
Lu Beichuan konuk listesini sıraladıktan sonra, tüm bu konukları villalarında ağırlayamayacaklarını keşfetti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kötü Adamın Çocuğuna Hamileyim REENKARNE
RomanceAblası sevgilisiyle birlikte olmak için düğününden kaçar ve küçük kız kardeşi çok güçlü bir adamla evlenmek zorunda kalır. Şans eseri, sonunda o küçük kız kardeşin bedenine reenkarne olur. Evlendiği adam çok güçlü olmasına rağmen, telafisi mümkün ol...