Orada oturup tereddütsüz ona bakarak ne yapıyordu?!
Önceki hayatında bu kadar kolay kandırdığı saf bir genç kız olduğunu mu düşünüyordu?
Lin Zhan'ın samimi bakışı çok dikkat çekiciydi. Ye Qing'i özellikle rahatsız edici bir duruma soktu.
Lu Beichuan kıkırdadı. "Bay Lin, neden Ye Qing'e bakıp duruyorsun?"
Lin Zhan'ın gözleri battı. Ye Qing'in küçük kız kardeşinin hatırı için onu terk ettiği o geceden beri, Ye Qing'i bu girdaptan uzaklaştırmaya karar vermişti. Buraya girer girmez gece gündüz birlikte yaşadığı kız arkadaşını tanıdı.
Lin Zhan gözlerini indirdi. "Önemli değil . ”
Ye Qing hafifçe gülümsedi ve düşünceli bir şekilde Lu Beichuan'ın kasesine yedek kaburga ekledi. "Bana bakmıyor. Zhenzhen'e bakıyor. ”
Lu Beichuan ona düşünceli bir bakışla baktı. Keskin gözleri, keskin bir sesle "Zhenzhen'e mi bakıyor?" derken kalbini delen bir bıçak gibiydi.
Ye Qing'in eli, tuttuğu yemek çubuklarının etrafında hafifçe titredi. Bunca zaman boyunca Lu Beichuan'ın önünde çok dikkatli davranmıştı ve bir kez bile sınırı aşmaya cesaret edemedi. Ancak Lu Beichuan'ın ona karşı tutumu soğuk kaldı. Hatta ona karşı tavrının iğrenme düzeyinde olduğu bile söylenebilirdi. Lu Beichuan'ın geçmiş hayatında Ye Qing'e bakan bal gibi tatlı bakışını biraz düşünür düşünmez, hemen planlarının suya düştüğünü hissetti.
Kendini gülümsemeye zorladı. “Lin Zhan, Zhenzhen'in erkek arkadaşı. ”
"Ne?" Anne Lu bakışları inanılmaz bir şekilde Lin Zhan ve Ye Zhen arasında gidip geldi.
Lu Shaoren de şüpheyle ona baktı. "Neler oluyor?"
Ye Qing açıklarken gülümsüyordu, “Bu böyle. Ebeveynlerimiz Zhenzhen ve Lin Zhan'ın evlenmesini kabul etmediler, bu yüzden ikisi birlikte kaçtı. Anne babamızın ne kadar endişeli olduğunu gördüm. Hatta annemiz çok fazla endişelenmekten hastalandı, bu yüzden Beichuan'dan Zhenzhen'i bulmama yardım etmesini istedim. Neyse ki, Beichuan onu bugün buldu. ”
Ye Qing, Ye Zhen'e baktı. Onu işbirliği yapması için uyardığı açıktı.
"Yani böyle. . . Lu Shaoren devam ederken Lin Zhan'a baktı, "Demek o bahsettiğin kız arkadaşın. ”
Lin Zhan'ın ifadesi son derece çirkindi. Ye Zhen'in Lu Beichuan ile evlenmede Ye Qing'in yerini aldığını biliyordu, ama aynı zamanda şu anda Lu Beichuan'ın yanında oturanın Ye Zhen değil Ye Qing olduğunu kolayca söyleyebilirdi. Ancak Ye Qing'in sözlerini duyduğunda bir yabancıya bakıyormuş gibi hissetti. Anılarında, Ye Qing iyi kalpli, cömert ve gururlu bir kadındı. Ancak önündeki kadın soğukkanlı, temkinli ve uysal birine dönüşmüştü.
Onunla kaçan kişi olduğu açıktı ama sakince suçu Ye Zhen'e yüklemişti!
Lin Zhan yemek çubuklarını daha da sıkı tuttu. Elinin arkasındaki damarlar yukarı kalktı.
Tam daha fazla sessiz kalmaya dayanamadığı anda, biri onu masanın altında tekmeledi.
İçgüdüsel olarak Ye Zhen'e baktı. Karşısında oturan Ye Zhen başını eğdi ve yüzü hafifçe kızardı. Gizlice ona gülümsedi ve başını salladı. Ona yalvaran bir bakışla baktığını görünce şaşırdı.
Yemek masasının üzerindeki avizeden parlayan ışıklar gözlerine yansıyordu. Sanki gözleri parıldayan yıldızlar içeriyordu.
O anda, Lin Zhan'ın içindeki öfke aniden kayboldu. Yemek çubuklarını tutan el gevşedi.
Lin Zhan'ın bakış açısından, Ye Zhen çocukluğundan beri tamamen arka planda olmuştu, ancak kritik anda herkesten daha cesurdu. Ablası onunla pervasızca kaçtığında, komadaki biriyle evlenerek ablasını ve ailesini kurtarmak için mutluluğunu ve geleceğini feda etmeye hazırdı.
Artık komada olan kişi uyandığına göre, kendisi için herhangi bir fayda sağlamadan kenara çekilmeye istekliydi. Ablasının önceki eylemlerinin yükünü taşımaya ve bunu yaparak kendi itibarına zarar vermeye bile razıydı. Buna karşılık, ablası, eylemlerinin sonuçlarını hevesle küçük kız kardeşine atıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kötü Adamın Çocuğuna Hamileyim REENKARNE
RomanceAblası sevgilisiyle birlikte olmak için düğününden kaçar ve küçük kız kardeşi çok güçlü bir adamla evlenmek zorunda kalır. Şans eseri, sonunda o küçük kız kardeşin bedenine reenkarne olur. Evlendiği adam çok güçlü olmasına rağmen, telafisi mümkün ol...