36. bölüm

1.6K 121 5
                                    

Lu Beichuan'ın sesi üçüncü katın koridorundan geldi, “Nereye gidiyorsun?”

Beklenmeyen ses Ye Zhen'i şaşırttı. Kaşlarının arasındaki boşluk sıkıntıyla çatıldı. Soğuk bir sesle, "Seninle bir ilgisi var mı?" Diye yanıtladı.

Yakındaki hizmetçi daha da korktu ve sessizce Ye Zhen'e "Bayan Ye. . . ”

Ye Zhen kendine geldi. Az önce kendini fazla kaptırdığını ve yanlış konuştuğunu biliyordu. Şimdi mantığı geri döndüğüne göre, önceki ses tonundan pişmandı.

Bir adamın toplum içinde ona karşılık vererek itibarını kaybetmesini sağlamak akıllıca değildi.

Lu Beichuan onu şaşırtarak kızmadı ve hatta şefkatle, “Sağlığınız kötü ve son zamanlarda hava kötü. Önemli değilse evde kalsan daha iyi olur. ”

Ye Zhen hatalı olanın kendisi olduğunu biliyordu. Sesini biraz alçaltarak, "Babam az önce beni aradı. Annemin kendini iyi hissetmediğini ve onu görmeye gitmemi istediğini söyledi. ”

Lu Beichuan bir an için ona soğukça baktı. Hiçbir şey söylemedi.

Kısa bir süre sonra bir araba hazırlandı. Ye Zhen arabaya binip oturduğunda, Bentley'nin arka koltuğunun eskisinden daha yumuşak olduğunu keşfetti. Ona sıcak su ve battaniye de verilmişti ve bindiği arabanın önünde ve arkasında toplam dört araba onu takip etmişti. Sürücü ayrıca normalden çok daha yavaş sürdü. Araba yolculuğu o kadar yumuşaktı ki Ye Zhen neredeyse yoldaki tümsekleri fark etmedi.

Orijinal bir saatlik sürüş, sürücünün yavaş sürüşüyle ​​fazladan yarım saat uzatıldı. Ancak Ye Zhen, Ye ebeveynleri ile tanışmaya hevesli değildi, bu yüzden hiçbir şey söylemedi.

Arabadan indikten sonra Ye Zhen, uzun süredir dışarıda bekleyen Peder Ye tarafından içeri alındı.

"Neyin var? Buraya gelmen neden bu kadar uzun sürdü? Baban seni uzun zamandır bekliyor. ”

Peder Ye'nin endişeli görünüşünü gören Ye Zhen inanamadı. Anne Ye'ye gerçekten bir şey olmuş olabilir mi?

"Baba, ne oldu? Anneme bir şey mi oldu?"

Bu sözler oturma odasında oturan Anne Ye tarafından duyuldu. Düzgün giyinmişti ve yanakları pembeydi. Hiç hasta görünmüyordu.

Ye Zhen, Anne Ye'nin karşısına oturdu. Utanç içinde gülümseyerek, "Anne, hasta olduğunu söylemedin mi?" diye sordu.

Anne Ye kendini gülümsemeye zorladı. Ayağa kalktı ve Ye Zhen'in yanına oturdu. Kızının elini tutarak sertçe arkasını sıvazladı. "Annen hasta değil. Sadece bir ziyaret için gelmeni istedim. ”

Belli ki yakın değillerdi. Yine de, Anne Ye bu sahte yakınlık gösterisini yapıyordu. Minnettarmış gibi davranan Ye Zhen, Anne Ye'ye bir gülümsemeyle baktı. "Anne, bana söylemek istediğin her şeyi söyleyebilirsin. ”

Anne Ye de küçük kızıyla bu kadar yakın olmaya alışık değildi. İfadesi garipti ama Ye Zhen'in elini tutmaya devam ederken, “Büyük bir şey değil. Sadece sana sormak istedim. Lu Ailesinde nasıl bir hayatınız var?”

"Tamam . Öncekiyle aynı. ”

Anne Ye içini çekti, “Annen, ablanın yerini almanın ve seni Lu Ailesi ile evlendirmenin haksızlık olduğunu biliyor. Biz de sana ne istediğini sormadık. İtaatkar ve mantıklı olduğunuz için şanslıyız. Aksi takdirde, babanızın şirketi çoktan iflas etmiş olurdu. ”

Ye Zhen, sıcaklık ve hassasiyet yönündeki bu ani değişime nasıl tepki vereceğini bilmiyordu. Şaşırmış olsa da, Ye Ana'nın sözlerine alaycı bir şekilde gülümseyerek katıldı ve “Anne, öyle söyleme. Ben de bu ailenin bir üyesiyim. Sadece yapmam gerekeni yaptım. ”

Ye ebeveynleri, Ye Zhen'in alaycı gülümsemesini yanlış yorumladı. Ye Qing'in doğru konuştuğunu düşündüler. Ye Zhen, onu Lu Ailesi ile evlenmeye zorladıkları için onlara karşı hâlâ kin besliyordu.

"Annen senin iyi bir çocuk olduğunu biliyor. Geçen ay Lu Ailesinin evinde acı çekmiş olmalısın. ”

Ye Zhen, Anne Ye'nin gözyaşlarını silmek için gerçekten başını çevirdiğini izledi. Sanki dünya görüşü büyük bir meydan okumadan geçiyormuş gibi hissediyordu.

Bugün neler oluyordu? Çiçekler demirden mi açtı? Güneş batıdan mı doğdu?

"Endişelenmene gerek yok. Lu Ailesine geri dönüp artık acı çekmene gerek yok. Ablan geri döndü. “






Kötü Adamın Çocuğuna Hamileyim REENKARNEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin