Ye Zhen aynada kendine baktı. Beyaz uzun bir gelinlik giymişti. Uzun, siyah saçları arkasına atılmış, zarif, ince, kuğu gibi boynu kolayca görülebiliyordu. Klavikulasının içbükey kısmı seksi ve güzel görünüyordu. Gelinliğin dar beli, ince belini ve kıvrımlarını zarif bir şekilde gözler önüne seriyordu. Sırtı açık gelinliğin içinden her an bir çift kelebek kanadı çıkacakmış gibi görünüyordu.
Ye Zhen'in gelinliği giymesine yardım eden profesyonellere bile hayranlıkla haykırmaktan kendini alamadı, “bayan Lu, çok iyi bir figürün var. Bu gelinlik özellikle sana çok yakışıyor. Bay . Lu'nun çok iyi bir gözü var. ”
Ye Zhen hafifçe gülümsedi. Böyle sözleri fazla ciddiye almazdı. Bunun boş bir dalkavukluk mu yoksa yürekten bir övgü mü olduğunu anlamak mümkün değildi.
Gelinlik giydiğinde güzel olmayan kadın var mıydı?
Profesyonel gelinliğin altını kaldırdı ve kapıyı açtı. Kanepede oturan herkes yardım edemedi ama doğruldu ve Ye Zhen'e baktı. Nefesler ve iç çekişler yağmaya başladı.
Anne Lu ayağa kalktı ve Ye Zhen'e doğru yürüdü. Ona yukarıdan aşağıya ve önden arkaya baktıktan sonra içtenlikle övdü, “Gelinim çok güzel! Beichuan, ne düşünüyorsun?”
Lu Beichuan yan tarafta duruyordu ama yüzünde hiçbir ifade yoktu. Gözlerindeki gülümseme onun tarafından çok iyi gizlenmişti, bu yüzden Ye Zhen'i gelinlik içinde görünce göz kapaklarını kırpmamış gibi görünüyordu. Ye Zhen'e derinden baktı ve sadece hafifçe onayladığını mırıldandı.
Lu Beichuan'dan istediği coşkulu cevabı alamayan Anne Lu, Ye Qing'e sormaya gitti, “Zhenzhen, kız kardeşine ve eniştesine bak. Çok uyumlu bir çift gibi görünmüyorlar mı? Birbirleri için mükemmel değiller mi?”
Anne Lu, bu sözlerle Ye Qing'in kalbine doğrudan bir bıçak atmış gibi geldi. Açıkça, yaralanan taraftı ve yine de her şey yolundaymış gibi davranması gerekiyordu. Dişlerini gıcırdatarak, gerçekten söylemek istediği kelimeleri yuttu.
Sert bir yüzle Ye Qing birkaç kelimeyi sıktı, “Evet, çok uyumlular. ”
Anne Lu memnuniyetle başını salladı. "Bu gelinlikle gideceğiz. Diğerlerini denemeye gerek yok. ”
Profesyonel, Anne Lu'nun sözlerini hemen kabul etti.
Lu Beichuan bir telefon aldı. Şaşırtıcı bir şekilde, aramanın içeriği normalde soğukkanlı olmayan Lu Beichuan'ın kaşlarını derinden çatmasına neden oldu. Dikenli bir sorunla boğuşmuş gibi görünüyordu.
Lu Beichuan'ın çağrısıyla dikkatinin dağıldığını gören Ye Qing ileri gitti, sevgiyle Ye Zhen'in elini tuttu ve dedi ki, "Abla, gidip elbiseni değiştirmene yardım edeceğim. ”
Lu Beichuan bunu gördü.
Anne Lu, Ye Qing'i durdurdu, “Zhenzhen, burada kal. Ablanız sadece kıyafet değiştiriyor. Onunla gitmene gerek yok. ”
Ye Qing zihinsel olarak durdu. %100 isteksiz olmasına rağmen, Lu Anne'yi herkesin önünde reddedemezdi. Küçük bir gülümsemeyle, Lu Anne'ye yaklaşırken ayaklarını sürükledi. "Teyze, bir şey için mi gelmemi istedin?"
Anne Lu, “Ye Zhen'in” bu gayri meşru çocukla olan ilişkisini onaylamamış olsa da, gelinini gerçekten seviyordu. Birini önemsiyorsan, bağlantılı olduğu herkesi seversin. Böylece “Ye Zhen”e biraz olumlu baktı. Her neyse, bu gelinlikler çoktan getirilmişti. Gelininin küçük kız kardeşiyle de onlara göz atabilir.
“Zhenzhen, erkek arkadaşını sevmesem de, nasıl hissettiğini anlıyorum. Ben de bir zamanlar gençtim. Li Zhen ile birlikte olmak için evden kaçmaya istekli olman, ondan gerçekten çok hoşlandığını gösteriyor. Onunla üç yıldır çıktığını duydum? İkinizin sahip olduğu duygularla, evlilik er ya da geç gerçekleşecek. Her neyse, bu gelinlikler zaten buraya teslim edildi. Neden bir tanesini seçip beğenip beğenmediğinizi görmek için denemiyorsunuz?”
Dürüst olmak gerekirse, Lu Beichuan'ın güzellik konusunda gerçekten ustaca bir gözü vardı. Tek bakışta, Ye Zhen için en uygun olan en zarif gelinliği seçmişti.
Tüm gelinlikler arasında Ye Qing, Ye Zhen'in en çok giydiği elbiseyi beğendi. Bir elbiseyi deneme seçeneği verilseydi, kesinlikle onu seçerdi. Ama o elbise açıkça Ye Zhen için ayrılmıştı. Ye Zhen'in artıkları arasından seçim yapmasını sağlamakla ne demek istediler?
Şimdiye kadar, onun artıklarını alan hep Ye Zhen olmuştu. Belli bir giysi parçasını artık sevmediğinde, onu Ye Zhen'e atardı. Belli bir cilt bakım ürünü kullanmaya artık istekli olmadığında, bunu Ye Zhen'e de verirdi. Artık istemediği her şeyi Ye Zhen'e atma fikrine alışmıştı. Ama şimdi, Ye Zhen'in artıklarını kabul etmesi mi gerekiyordu?
Bunu kabul edemezdi. Ona göre, bu aşağılayıcıydı!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kötü Adamın Çocuğuna Hamileyim REENKARNE
RomanceAblası sevgilisiyle birlikte olmak için düğününden kaçar ve küçük kız kardeşi çok güçlü bir adamla evlenmek zorunda kalır. Şans eseri, sonunda o küçük kız kardeşin bedenine reenkarne olur. Evlendiği adam çok güçlü olmasına rağmen, telafisi mümkün ol...