Saat 2'de şık giyimli dört zengin bayan geldi. Biraz tanıdık geldiler. Ye Zhen onları düğünde görmüştü.
"Demek bu senin gelinin. Düğünü net bir şekilde göremedim. Onu şimdi görünce, biraz güzel olduğunu görebiliyorum. Şimdi tek yapman gereken bir büyükannenin mutlu hayatının tadını çıkarana kadar beklemek. ”
Bayan Lu gülümsedi. "Elbette . ”
Kadın grubu biraz sohbet ettikten sonra, hanımlardan biri aniden bir şey hatırlamış gibiydi. diye sordu, "Hanımefendi. Chen, torununun anaokuluna başlayabileceği yaşta olduğunu hatırlıyorum. O nasıl?"
“Şimdi anaokulunda. Sonunda biraz rahatlayabilirim. O küçük şeytan çocuk, çok zahmetli. Bugün yine de onu anaokulundan almam gerekiyor. Hiç boş zamanım yok. Bu sözleri söylese de yüzünde en ufak bir mutsuzluk izi yoktu.
“Bütün torunlar yaramazdır. Torunum evimizi yok etmek istiyormuş gibi davranıyor. Hep sorun çıkarıyor. Bak, onun yüzünden bazı saçlarım beyazladı. ”
Ye Zhen o bayana baktı. Sağlıkla parlıyordu ve parlak siyah saçları vardı. Kafasında tek bir beyaz saç teli yoktu.
“Torunlar, sadece sorun çıkarmayı severler. Ailemin küçük maymunu da aynı şekilde. Asla hareketsiz oturamaz. Bayan Zhou, torunun hala piyano mu çalışıyor?”
“Evet, hoşuna gidiyor, bu yüzden devam etmesine izin verdim. Geçenlerde dans dersleri istediğini söyledi, ben de onun için bir dans öğretmeni tuttum. ”
"Bayan'a gittiğimde. Zhou'nun eve son gelişinde torununun piyano çaldığını duydum. O çok yetenekli. Piyano çalmayı ve dans etmeyi bilen bu kadar yetenekli bir torunun olduğu için seni gerçekten kıskanıyorum. Hiçbir şey yapmayı bilmeyen torunum gibi değil. "diye iç geçirdi. “Son zamanlarda onu bir yaz kampına göndermemiz için bizi rahatsız ediyor, ama o sadece beş yaşında bir çocuk. Onu göndermeye nasıl razı olabilirim?”
"Evet, kesinlikle yapamazsın. O çok genç. Ya etrafta aileden biri yokken ona bir şey olursa?"
“Oğlum bu konuda benimle aynı fikirde değil ve torunumu bir yaz kampına göndermek istiyor. Oğlumun ne düşündüğünü bilmiyorum. O sadece küçük bir çocuk. Ya torunum yaralanırsa? Oğlum, onu azarladıktan sonra nihayet bu fikirden vazgeçti. ”
Biraz dinledikten sonra Ye Zhen, toplantılarının amacını anladı. Sohbet torunlarından hiç uzaklaşmadı. Sadece gösteriş yapıyorlardı.
"Bayan Lu, şimdi hala boş zamanın var. Gelininiz hamile kaldığında çok meşgul olacaksınız. ”
“Ah, endişe dolu bir hayata mahkumum. Oğlumun düğünü için endişelenmeyi yeni bitirdim. Ve şimdi torunum için endişelenmeye başlamam gerekecek. "Anne Lu, Ye Zhen'in elini tuttu. “Ailemden Zhenzhen hamile!”
Diğer herkes son derece şaşırmış ve afallamıştı.
"Bu kadar çabuk mu hamile kaldı?"
Anne Lu gülümsedi. “Kontrol için hastaneye gittiğinde keşfettik. ”
“Tebrikler, büyükanne olacaksın. Ne zamandan beri hamile?"
Anne Lu sessizce oğlunu tekrar lanetledi. Belli belirsiz bir şekilde yanıtladı, “Uzun sürmedi. ”
“Hamile kadınların ilk üç aylık dönemde besleyici yiyecekler yemeleri özellikle önemlidir. Hanımefendi Ye Zhen'e baktı. "Gelin çok zayıf. Daha fazla yiyecek ve daha fazla takviye yemelidir. ”
"Biliyorum . Yaşlı Usta Lu, hamile kadınlara bakma konusunda deneyimli üç kadın gönderdi. Zhenzhen'in diyetini yönetmeleriyle daha az endişeleniyorum. " Bayan . Lu kulaktan kulağa sırıtıyordu. “Dün muayenesinde Zhenzhen'in hamile olduğunu öğrendiğimde çok şaşırdım. Torunların hakkında konuşmanı çok dinliyorum ama şimdi büyükanne olma sırası bende, ne yapacağımı bilmiyorum. ”
“Artık torununuzun kıyafetlerini ve oyuncaklarını hazırlamaya başlayabilirsiniz. Aksi takdirde, bebek geldiğinde çok meşgul olacaksınız. Zamanı geldiğinde herhangi bir eksiğiniz olursa sakıncalı olur. ”
"Hazırlanmaya başladım bile! Ve kreş için bir oda ayırdım. Ve kreş için bir tasarımcı davet ettim. Tasarımcı birkaç gün içinde tasarımı bitirdiğinde, odayı tasarıma göre yeniden şekillendirmek için iş arkadaşlarımı tutacağım. Beichuan'a güvenemem. Ayrıca, kendim denetlersem daha iyi hissedeceğim. ”
Ye Zhen araya girmeden edemedi, “Anne, bebeğin kız mı erkek mi olacağını bilmiyoruz. ”
Gururlu bir ifadeyle bayan Lu, “Bu yüzden her şeyden iki set hazırlıyorum. ”
Ye Zhen'in ruh hali son derece karmaşıktı.
Lu Beichuan'ın oğullarını şımartacağından zaten endişeliydi ve şimdi torununu da şımartacak olan bir büyükanne vardı.
Çocuklarınızı şımartmak tüm kötülüklerin anasıydı. Ye Zhen kendini endişelenmekten alıkoyamadı. Bu bebeği iyi bir insan olarak yetiştirebilecek miydi?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kötü Adamın Çocuğuna Hamileyim REENKARNE
RomanceAblası sevgilisiyle birlikte olmak için düğününden kaçar ve küçük kız kardeşi çok güçlü bir adamla evlenmek zorunda kalır. Şans eseri, sonunda o küçük kız kardeşin bedenine reenkarne olur. Evlendiği adam çok güçlü olmasına rağmen, telafisi mümkün ol...