128. bölüm

982 60 0
                                    

Shen Jing, Cheng Wan'ın kolunu çekti ve gözleriyle konuşmayı kesmesini işaret etti.

“Zhenzhen ah, ne düşünüyorsun. . . ”

Shen Jing konuşmasını bitiremeden orta yaşlı üç kadın yanında yetişkin çocuklarıyla geldi.

Bir grup insan, kendilerini Ye Zhen'e tanıtmak için bir kerede konuşmaya başladılar.

“Zhenzhen ah, ben senin ikinci teyzenim. Babanın küçük kardeşinin karısı. Geçen yıl sana kırmızı bir zarf vermiştim!” İkinci teyze, kendisinden daha uzun olan oğlunu öne çekti. “Bu benim oğlum Ye Lin. Siz çocukken birlikte oynamayı severdiniz. Siz çocuklar sık ​​sık birlikte eve yerleşirsiniz. Bunu hatırlıyor musun?"

"Ben küçük halam, babanın küçük kız kardeşiyim. Beni hatırlıyor musun? Küçükken küçük teyzeye sarılmayı severdin. Ama on yıldan fazla bir süre bir anda geçti. Şimdiye kadar işteydim. Muhtemelen beni çoktan unuttun. ”

“Zhenzhen, ben senin anne tarafından teyzenim. Teyzenin karnını görmesine izin ver. ”

"Sadece bir aylık hamile. Ne görmüş olabilirsin?" İkinci teyze Ye Zhen'in yanına oturdu ve elini sıkıca tuttu. “Zhenzhen ah, ikinci teyze daha önce hamile kaldı. Gebeliğin ilk üç aylık döneminin özellikle önemli olduğunu söylememe izin verin. Sonuçta, bebek henüz forma girmedi. Kendine ve bebeğine iyi bakmalısın. ”

"Beichuan etraftayken, ZhenZhen iyi olacak. ”

“Beichuan'ın düşkün tip olduğunu hemen söyleyebilirim. Zhenzhen'in kıyafetlerine ve mücevherlerine bakın. Kesinlikle çok düşünceli!”

Üç kadın devam etti. Ye Zhen'in kıyafetlerine iltifat etmiyorlarsa, kolyesinin fiyatını tahmin ediyorlardı. Kısacası, iyi bir adamla evlendiği için onu kıskandılar.

"O zamanlar bile, Zhenzhen'in zeki ve dürüst bir çocuk olduğunu biliyordum. Cennet kesinlikle ona kötü davranmazdı ve ben haklıydım. İyi bir aileyle evlendi. Ne büyük şans. ”

"Ve şimdi hamile. Çocuk doğduğunda, o zaman gerçekten iyi hayatın tadını çıkaracak. ”

"Qingqing ah, erkek arkadaşın var mı? Kız kardeşin zaten evli ve hamile. Sana neden bir şey olmuyor? Kız kardeşinden önce evleneceğini düşünürdüm. Zhenzhen'in oraya senden önce varacağını kim düşünebilirdi?

"Ben de böyle düşünürdüm. Qingqing ah, daha çok çalışmalısın. Hoşlandığın bir genç var mı? Eğer yapmazsan, ikinci teyze seni bazı erkeklerle tanıştırabilir. ”

Şimdiye kadar görmezden gelinen Ye Qing, sadece doğal olmayan bir gülümseme koyabildi. Cevap verdiğinde sesi kasvetli geliyordu, “Teşekkürler, ikinci teyze. Benim için endişelenmene gerek yok. Kendi planlarım var. ”

"Ne demek kendi planların var? Artık genç değilsin! Bir koca bulman gereken yaştasın. Gecikmeyin ve gençliğinizi boşa harcamayın. Bütün iyi adamlar ele geçirildiğinde, senin için çok geç olacak ve endişeli hissedeceksin. ”

"Evet, Qingqing, makul olmayan yüksek standartlara sahip değilsin. Seçici olmayın. Bir erkek bulursan, yeterince iyi olup olmadığına karar ver. Zhenzhen'in iyi bir adamla evlenme şansına herkes sahip olamaz. ”

Ye Qing akrabalarına baktı ve sahte bir şekilde gülümsedi.

Geçen yıl bu zamanlar aynı akrabalar ona evlenmek için acele etmemesini söylemişlerdi. Mükemmel nitelikleriyle, evlilik için bir eş seçmeye zaman ayırması ve bu konuda dikkatsiz olmaması gerektiğini söylediler. Ama şimdi, ona seçici olmamasını söylerken Ye Zhen'in ayaklarına bir yığın övgü koyuyorlardı.

Sadece Ye Zhen'in kocası Lu Beichuan olduğu için melodilerini değiştirmemişler miydi?

Onlar sadece kararsız züppelerdi.

Bu geçmişte olsaydı, Ye Qing öfkeden patlardı.

Ama şimdi, sadece dayanabilirdi.






Kötü Adamın Çocuğuna Hamileyim REENKARNEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin