Romanın huysuz Lu Beichuan'ını düşündü ve endişeyle dedi ki, "Birincisi, kesinlikle yasa dışı bir şey yapmayın. Sırf çok güçlüsün diye her istediğini yapabileceğini düşünme. Ne kadar güçlü olursanız olun, yasalar tarafından cezalandırılmaktan kaçamazsınız.
“İkincisi, sen mükemmel bir adamdın. Bir karın ve bir oğlun var. Neden başka bir kadına aşık oldun? Cömert, zengin yaşam tarzınızı yaşamak iyi olmaz mıydı?”
“Üçüncüsü, gelecekte bir çocuğunuz olduğunda onu düzgün bir şekilde yetiştirmeniz gerekir. Çocuğun babası sensin. Bir rol model olarak hizmet etmeli ve onu doğru yolda yürütmelisiniz!”
Bu üç nokta, muhtemelen kötü adamın adım adım kaderine gitmesinin nedeniydi.
Lu Beichuan'ın sözlerini duyamayacağını bilmesine rağmen, Ye Zhen sessizce onu teşvik etmeye devam etti, “İyi bir hayat yaşamalısın. Yüce insan olarak iyi bir hayat yaşa. ”
İnsanlar, hepsi görsel hayvanlardı.
Çok yakışıklı bir adam önünüzde zayıf bir şekilde yatıyorsa ve onun karanlık bir hayat yaşayacağını ve adım adım nasıl yanlış yola gireceğini bilseniz, onu kurtarmaya yanaşmaz mıydınız?
Ye Zhen, onun durumunda diğer insanların ne yapacağını bilmiyordu. Her neyse, bu eğilim Ye Zhen'i etkilemişti, ama bu sadece bir eğilimdi. Lu Beichuan'ın yanında kalmaya ve talihsizlikten kaçınmasına yardım etmeye istekli değildi.
Burada kalırsa kaderinin nasıl olacağını biliyordu.
Aşağıya indikten sonra Ye Zhen, Lu Anne'yi aramaya gitti ve ona bir şeyler almak için ailesini ziyaret etmek istediğini söyledi.
Son zamanlarda Lu Ailesi'ndeki konumu için herhangi bir tehdit olmadığından, Anne Lu'nun ruh hali çok iyileşmişti. Gülümseyerek, şoföre Ye Zhen'i götürmesini söyledi ve hatta onu dikkatli olmaya ve zaman ayırmaya çağırdı. Hatırlamak isterse, bir gece orada kalabilir ve yarın geri gelebilirdi.
Bu Ye Zhen'in niyetine uyuyordu.
Şoför onu Ye Ailesinin evine bıraktıktan hemen sonra, Ye Zhen şoföre onsuz geri dönmesini emretti. Geceyi burada geçirmeyi planladığını söyledi.
Ye Ailesi, Lu Ailesi ile karşılaştırılamasa da, yeni zenginler olarak kabul edilecek kadar varlıklıydılar. Sıradan bir aile, Ye Ailesinin müstakil üç katlı villasını asla karşılayamazdı.
"Çingqing mi?" Kızının oturma odasına girdiğini gören Anne Ye mutlu bir şekilde ayağa kalktı. Ancak, sonraki saniyede bir şey düşündü ve iyi ruh hali düştü. "Oh, sen misin, Ye Zhen?"
Ye Zhen hızla yürüdü ve sessizce, “Anne, benim. ”
Anne Ye içini çekti. Oturdu . "Neden geri geldin?" diye sorarken sesi hayal kırıklığına uğramış gibiydi.
"Bir şey almaya geldim. yakında ayrılacağım. ”
Anne Ye başını salladı.
Ye Zhen, Anne Ye'nin ondan hoşlanmadığını biliyordu. Bunun nedeni sadece “Ye Zhen”in anlaşılmaz, çekingen ve vasat yeteneklere sahip olması değildi. Daha fazlasıydı çünkü o zamanlar Ye Ana hastanede doğum yaparken, Ye Qing'in doğumu sorunsuz geçmişti, ancak Ye Zhen'in doğumu neredeyse Ye Ana'nın hayatını almıştı.
Böylece Anne Ye, Ye Zhen'e her zaman kayıtsız davranmıştı. Sevmemek kadar kötü değildi, ama onu da umursamıyordu. Enerjisinin çoğunu büyük kızına harcadı. Bu kızın başarıları, onunla son derece gurur duymasını sağladı.
Artık büyük kızı fakir bir adamla kaçtığı için, yeterince yemediğinden veya iyi uyumadığından endişeleniyordu. Geçen ay boyunca, Anne Ye iyi uyuyamamıştı; her gece yatağında döndü.
Ye Zhen oturma odasından geçti ve bir odaya gitti. Bu oda zarif bir şekilde dekore edilmiş ve stilistik olarak düzenlenmiştir. Bir an düşündü ve Ye Zhen bunun onun odası olmadığını anladı. Kapıyı kapattı ve diğer odanın kapısını açtı.
-
"Anne ben dönüyorum. ” Anne Ye ondan hoşlanmadı. Burada oyalanması için hiçbir sebep yoktu.
Anne Ye başını kaldırıp sordu, "Abinden haberin var mı?"
Ye Zhen başını salladı.
Anne Ye içini çekti. Hayal kırıklığına uğradı, onu salladı. "Tamam o zaman gidebilirsin. ”
Lu Ailesindeki hayatının kalitesi hakkında soru sormakla ilgilenmiyor gibiydi.
Ye Zhen soğuk bir şekilde başını salladı. Anne Ye ona karşı hiç sevgi beslemiyordu ve o da aynı şekilde hissediyordu, bu yüzden doğal olarak burada kalarak zamanını boşa harcamayacaktı. Hemen ayrılmak için döndü.
Ancak, Ye Ailesinin villasından çıktıktan hemen sonra, parlak bir Bentley'in önünde gülümseyen bir Xiao Amca gördü. "Bayan Ye, acele edin, benimle geri gelin. Genç Efendi uyandı!”
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kötü Adamın Çocuğuna Hamileyim REENKARNE
RomanceAblası sevgilisiyle birlikte olmak için düğününden kaçar ve küçük kız kardeşi çok güçlü bir adamla evlenmek zorunda kalır. Şans eseri, sonunda o küçük kız kardeşin bedenine reenkarne olur. Evlendiği adam çok güçlü olmasına rağmen, telafisi mümkün ol...