81. bölüm

1.4K 97 9
                                    

Beichuan'ın ifadesi hemen soğudu. Elinde tuttuğu buketi yere fırlattı ve çıkarken kravatını çekiştirdi. Kimseye en ufak bir yüz vermedi.

Bu seyircilerde bir kargaşaya neden oldu.

"Ne oldu?"

"Bilmiyorum . Neler oluyor? Evlenmiyorlar mı?”

Yaşlı Usta Lu yüzünü ifadesiz tutamadı. Yaşlı uşağa Lu Beichuan'ı durdurmasını işaret etti.

“Genç Efendi, burada çok fazla insan var. Nereye gidiyorsun?"

Lu Beichuan'ın gözlerinde korkunç bir kış soğukluğu vardı. "Orada kimin olduğunu gerçekten söyleyemez misin?"

Yaşlı uşak fısıldamadan önce durakladı, "Ama burada çok fazla insan var. Yaşlı Usta'nın itibarını umursamıyorsanız bile, Lu ailesinin itibarını umursamalısınız. Babanla olan mesele daha yeni oldu. Lu ailesinin holdingi hakkında daha fazla olumsuz haber olamaz. ”

Lu Beichuan alay etti, “Endişelenmene gerek yok. Ne kadar olumsuz haber olursa olsun, yine de Lu ailesinin holdingini ayağa kaldırabileceğim. ”

Bunu söyledikten sonra yaşlı uşağın etrafından dolandı ve dışarı çıktı.

Yaşlı Usta Lu, Lu Beichuan'ın pervasız yoluna nasıl isteyerek tutunduğunu gördü. Etkili bir ailenin reisi olarak sert bir şekilde "Durdur onu!" diye emretti.

Arkasındaki korumalar kıpırdamadı.

Yaşlı Usta Lu onlara bakmak için başını çevirdi. "Durdur onu dedim!"

Korumaların ifadeleri değişmedi. İçlerinden biri, “Yaşlı Usta Lu, üzgünüm. Bay . Lu, sizi korumak için hepimize burada kalmamızı emretti. ”

Yaşlı Usta Lu bu kelimelerin anlamını nasıl anlayamadı? O kadar sinirliydi ki yüzü solmuştu. Figürü titredi. Uzun bir süre dilsiz kaldı.

Gülümseyen hanım Lu, Anne Ye'nin elini tuttu ve "Bayan. Evet, endişelenmene gerek yok. Kızlarınızdan biri kesinlikle Lu ailesiyle evlenecek. ”

***

Ye Zhen, havaalanının bekleme alanında oturuyordu. Zaman çok çabuk geçmişti. En son buraya geleli yarım ay olmuştu. Lu Beichuan gelinin Ye Qing olduğunu öğrense bile, bu sefer büyük sahne için toplanan onca insanın gözü önünde, bu hatayı en iyi şekilde yapıp Ye Qing ile evlenebilir miydi?

Ne de olsa Yaşlı Usta Lu, ailenin itibarını çok önemseyen biriydi. Ne olursa olsun, Lu Beichuan'ın Lu ailesinin itibarını kaybetmesine neden olacak bir şey yapmasına izin vermeyecekti.

Lin Zhan bavulunu ve diğer eşyalarını ona verdi. Ona derinden baktı. Gözleri endişe doluydu. "Yalnız kalacaksın. . . Kendine iyi bak . ”

Ye Zhen gülümsedi ve "Teşekkür ederim, Lin Zhan. ”

Lu Beichuan'ın düğünden önce kesinlikle onu izlemesi için birini göndereceğini biliyordu ve Ye ailesinin diğer üyelerine göz kulak olan başka insanlar olacaktı. Aksi takdirde, Lu Beichuan, Peder Ye'nin son kez uçak bileti aldığını bu kadar çabuk öğrenemezdi.

Böylece, Lin Zhan'dan Ye Qing için bir uçak bileti almasını akıllıca istedi.

Uçağa binme saati yaklaşıyordu. Ye Zhen, Lin Zhan'a sembolik bir kucaklama verdi. "Güle güle . ”

Bu sefer, kötü adamın karısı olmanın kaderinden gerçekten kurtulacak ve aynı zamanda erkek başrolün olumlu izlenimini ve suçluluğunu kazanacaktı. Yavaşça karnına dokundu. Bu çocuğu hakkıyla yetiştirecekti. Kötü adam olma yolunda yürümezdi.








Kötü Adamın Çocuğuna Hamileyim REENKARNEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin