Erkek lider geri döndükten sonra, Lu Beichuan tarafından son birkaç yıldır bastırılan bu işletmelerle iletişime geçecekti. Ortak bir amaç için birlikte çalışan erkek lider ve bu şirketler Lu'nun işini çevreleyecek ve sonra yok edecekti. Hiçbir zaman, Lu'nun işleri ve çeşitli endüstriler üzerindeki tekelleri yok edilecekti.
Lu Beichuan'ın romandaki benliğiyle aynı tavırda olduğunu görünce, Ye Zhen'in kalbi alarmla yükseldi. Bu, düşmanlarınıza yardım etmek için kendinize bir çukur kazmakla aynı şey değil miydi? Felaketle kur yapma davranışını sürdürmesine izin verilemezdi!
"Gerçekten astınız olabilecek insanları kabul edemez misiniz?" demekten kendini alamadı.
Ye Zhen, romanın Lu Beichuan'ının inatçı olduğunu biliyordu. Romanın sonraki aşamalarında erkek başrolün halesi olmasaydı, boyun eğmez kişiliğini destekleme yeteneğine sahip olan Lu Beichuan, normal şartlar altında yenilmeyecekti. Onun halesi olmadan, erkek lider Lu Beichuan'ın şirketini yok edemezdi.
Lu Beichuan, telefondaki diğer kişiye kayıtsızca, “Burada duralım. Seni sonra arayacağım . ”
Telefonunu koydu ve Ye Zhen'e baktı. Yavaşça "Neyin var?" diye sordu.
Ye Zhen iş dünyası hakkında hiçbir şey bilmiyordu, ancak Lu Beichuan'ın çağrısında bahsedilen kişinin Qin Shao'nun Lu'nun şirketine yönelik en büyük tehditlerden biri olacağını biliyordu.
Qin Shao sıfırdan başlamıştı. Beş yıl gibi kısa bir sürede multimilyoner olmuştu. Bir efsane olarak kabul edilebilir. Mevcut mali kriz yüzünden olmasaydı, şirketini satın alma noktasına gelmezdi.
“Qin Shao oldukça yetenekli bir insan. Bir müttefik kazanmak bir düşmandan daha iyidir. İkiniz arasında derin bir düşmanlık yok. Onu yok edebileceğinizden kesinlikle emin değilseniz, neden onu düşmanınız yapıyorsunuz? Bir düşman edinmektense, ihtiyacın olduğunda sana yardım eli uzatacak birini yetiştirmek daha iyi olmaz mıydı?”
Lu Beichuan'ın bakışları karardı. "Onu duydun mu?"
Ye Zhen başını salladı.
Bu Qin Shao'nun çok yetenekli olduğunu biliyordu. Lu Beichuan'ın tekrarlanan baskısı altında hayatta kalmayı başardı. Sonunda Lin Zhan ile birlikte çalışarak Lu Beichuan'a ölümcül bir darbe indirmişti.
Ve bu düşmanlık, Lu Beichuan'ın şirketini satın aldığında yaptıklarıyla başlamıştı.
Qin Shao o kadar büyük bir tehditti ki Ye Zhen, Lu Beichuan'ı uyarması gerektiğini hissetti.
"Babamın ondan bahsettiğini duydum. Bu kadar . Başka bir niyetim yok. Sadece onun gibi birini görmezden gelmenin israf olacağını düşünüyorum. Şu anda zor durumda. Şimdi ona yardım edersen, sana hiçbir maliyeti olmaz. Başkalarına yardım etmek, kendinize yardım etmekle aynıdır. Başka bir arkadaşa sahip olmak, başka bir seçeneğe sahip olmakla aynı şeydir. Neden kendi kaçış yolunuzu kesiyorsunuz?”
Lu Beichuan, Ye Zhen'in parlak ve berrak gözlerine baktı. Bir duraklamadan sonra sessizce, “Tamam, seni dinleyeceğim. ”
***
Ertesi sabah erkenden Lu Beichuan aşağı indi ve Lu Ana'nın hizmetkarlara villayı toplamalarını emrettiğini gördü.
"Anne bugün misafir gelecek mi?"
Dün geceki tartışma Lu Anne'nin ağzında kötü bir tat bırakmıştı. Hala oğluna üzülüyordu. “Birkaç arkadaşımı çay içmeye ve deneyimlerimiz hakkında bazı hikayeler paylaşmaya davet ettim. ”
"Deneyimler mi?" Lu Beichuan kaşlarını çattı.
"Bununla ilgilenmene gerek yok. Sadece işe git. “Anne Lu'nun onunla uğraşacak vakti yoktu. "Yue Teyze, Zhenzhen'in kahvaltısı daha bitti mi?"
Yue Teyze, dün Lu'nun atalarının evinden gönderilen bir hizmetçiydi. Hamile kadınlara bakma konusunda çok tecrübesi vardı.
Yue Teyze mutfaktan başını uzattı ve bir gülümsemeyle, "Neredeyse bitti. ”
Ye Zhen aşağı indiğinde, Yue Teyze hazırladığı kahvaltıyı servis etti.
Lu Beichuan muhtemelen şu anda varlığının biraz gereksiz olduğunu hissediyordu. Ye Zhen'i öptü, ona kendine bakmasını hatırlattı ve işe gitti.
“Zhenzhen ah, önce kahvaltı yap. Bu öğleden sonra birkaç arkadaşımı çay içmeye davet ettim. Onlar buradayken, seni onlarla tanıştıracağım. ”
"Çay içmek mi"
"Sadece birkaç eski arkadaşım. Endişelenmene gerek yok. Sadece kenarda oturup dinleyebilirsiniz. ”
"Dinlemek mi?" Şaşkın, Ye Zhen durakladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kötü Adamın Çocuğuna Hamileyim REENKARNE
RomanceAblası sevgilisiyle birlikte olmak için düğününden kaçar ve küçük kız kardeşi çok güçlü bir adamla evlenmek zorunda kalır. Şans eseri, sonunda o küçük kız kardeşin bedenine reenkarne olur. Evlendiği adam çok güçlü olmasına rağmen, telafisi mümkün ol...