Lu Beifan, Lu ailesinden atıldıktan sonra, Yaşlı Usta Lu ve Anne Lu birkaç kez onu görmeye geldi. Her zamanki gibi, Yaşlı Usta Lu birkaç rahatlatıcı söz söylemek için onu aradı. Ona rahat olmasını ve bu olayın kalbine gölge düşürmemesini söyledi. Ona Beichuan'a uygun şekilde bakmaya devam etmesini söyledi. Lu ailesi ona haksızlık yapmazdı.
Lu Anne'ye gelince, gelinine karşı eski şüpheleri ortadan kalkmıştı. Harika bir ruh hali içinde, gelip iyiliğini sorarken Ye Zhen'in elini tutardı. Sadece pahalı cilt bakım ürünlerini ve kıyafetlerini satın almakla kalmadı. Sanki çok yakınlarmış gibi davrandı ve aralarında herhangi bir kötü his yoktu. Gelecekte bir şey olursa ondan yardım isteyebileceğine bile söz verdi.
Tüm bu sözler Ye Zhen'in büyük sorunları küçük sorunlara ve küçük sorunları da hiç sorun haline getirmemesi umuduyla söylendi. Bu olay hakkında bir şey duyulursa, Lu ailesinin itibarı için iyi olmaz.
Kimse bu konuyu kamuoyuna açmaya cesaret edemese de, söylentiler daha da kötüye gidiyordu. Ye Zhen'in boynundaki kırmızı işaretler, Lu Beifan'ın suçunun kesin “kanıtı”ydı.
-
Odalarına döndükten sonra Ye Zhen, Lu Beichuan'ın bakıcılarının yatağının yanında dedikodu yaptığını duydu.
"Hey, Bayan Ye'nin boynundaki kırmızı işaretleri gördünüz mü?"
"Nasıl göremem? Böyle göze çarpan bir noktadan bile kaçınmadı. İkinci genç efendi tarafından yapılmaş sanırım. ”
"Olamaz. Bayan Ye, ikinci genç efendinin baldızıdır. . . ”
"Peki ya onun baldızıysa? İlk genç efendi zaten böyle bir durumda. Uyanıp uyanmayacağını bile bilmiyoruz. Bay . Lu, şirkete ikinci genç efendiyi aldı. Bu, ikinci genç efendinin konumunu gizlice kabul etmektir, bu da tüm Lu ailesinin ona ait olacağı anlamına gelir. birliktelik için iki kişi gerekir . Tek el kendi kendine ses çıkaramaz. Bayan Ye çok güzel. Gerçekten komadaki birine göz kulak olmaya istekli mi? Bu mesele Yaşlı Usta Lu tarafından keşfedilmeseydi. . . ” Aşağıdaki sözlerin söylenmesine gerek yoktu.
"Diyorsun ki . . . aman tanrım, olamaz. Bayan Ye öyle birine benzemiyor. . . ”
"Öyle görünmüyor mu? Zengin ve güçlü ailelerde bu tür şeylerin olması çok normal değil mi? Bir insanı gerçek doğasını anlamadan uzun süre tanıyabilirsiniz. ”
Ye Zhen kapının dışında durdu ve bir süre sessizce dinledi. Uykulu hissederek sonunda esnedi.
Dün gece yine o rüyayı gördü. Sanki o da bütün gece rüya görmüş gibiydi. Uyandığında kendini çok yorgun hissetti. Vücudu ezilmiş gibi ağrıyordu.
Belki de şilte çok yumuşak olduğu içindi.
Kapıyı ittiğinde, konuşma hemen durdu.
İki bakıcı ona baktı ve sertçe gülümsedi. "Bayan Ye. ”
"İkiniz de gidebilirsiniz. buradan alacağım. ”
İki bakıcı birbirine baktı. Bayan Ye'nin konuşmalarını duyup duymadığını bilmiyorlardı. Dedikodularını duyarsa görevlerinden alınacaklardı.
"Tamam . ”
İki bakıcı endişeyle odadan çıktı. Ye Zhen yatağın yanında durdu ve baygın Lu Beichuan'a baktı. Dürtüsünü tutamadı; ona tokat attı. Tokat ne çok ağır ne de çok hafifti.
Çok çabuk, solgun yanağında bir işaret belirdi.
“Bir elin ses çıkaramayacağını söylediler. Dinle, tek elimle ses çıkarmadım mı?” Ye Zhen, Lu Beichuan'ın yüzünü okşadı. Avuç içi büyüklüğündeki kırmızı işarete baktığında öfkesi azaldı ve ruh hali çok iyileşti. “Lu ailesindeki sadece erdemli bir kişinin yolunda yürüyebilirim. Küçük kardeşin bana çok kötü bir şekilde zorbalık etti, ama ben sadece uzlaşarak meseleyi bırakmaya razı oldum. Peki ya buradan kovulduysa? Burada bana kararsız kadın demeyen var mı? Uyanıp bu yanlışı benim için düzeltemeyeceğine göre, öfkemi sana boşaltmamdan dolayı acı çekmen gerekecek. ”
Her neyse, o büyük bir kötü adam olacaktı. Bunu sadece halka açık bir tehdide saldırmak olarak değerlendirirdi.
Ye Zhen, mırıldanırken sol elini ovuşturdu, “Cildin çok kalın. Elim acıyor . . . ” Ancak, Lu Beichuan'ın sağ elinin sıkıldığını ve elinin arkasındaki mavi damarların dışarı çıktığını fark edemedi.
Arka arkaya dört mesaj geldiğinde telefonu titredi.
Ye Zhen, mesajlarını kontrol etmek için telefonuna dokundu. Yüzünde kaygısız bir gülümseme belirdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kötü Adamın Çocuğuna Hamileyim REENKARNE
RomanceAblası sevgilisiyle birlikte olmak için düğününden kaçar ve küçük kız kardeşi çok güçlü bir adamla evlenmek zorunda kalır. Şans eseri, sonunda o küçük kız kardeşin bedenine reenkarne olur. Evlendiği adam çok güçlü olmasına rağmen, telafisi mümkün ol...