Lu Beichuan tarafından sunakta bırakılan Ye Qing, hala orada dimdik ayakta ve Peder Ye'nin kolunu tutuyordu. Buketin bazı yaprakları üzerine basıldıktan sonra düşmüştü. Muhteşem ve güzel gelinliği bir şakaya dönüşmüştü.
Ye Qing ilgi odağı olarak büyümüştü. Nereye giderse gitsin, sayısız kıskanç bakış ve övgü olurdu. Ama şimdi, bu sivri bakışlar keskin bıçaklar gibiydi. Dedikodu sesleri kalbini bıçakladı.
Her zaman gururlu olan Ye Qing, Lu Beichuan'ın umursamazlığına dayanabilmişti, ama burada daha fazla kalmaya ve bu yabancıların yorumlarını dinlemeye dayanamazdı.
Gözyaşları hızla düştü.
Peder Ye'yi itti, eteğini kaldırdı ve mekandan çıkmaya başladı.
Bir an daha burada kalıp bu insanların acıyan bakışlarını kabul etmek istemiyordu!
Kim olduklarını sandılar? Bugünkü törenin yıldızı oydu! Lu Beichuan'ın karısı, Lu ailesinin geliniydi! Onu kıskanmaya bile layık değillerdi. Nasıl böyle bir bakışla ona bakmaya cüret ederler?!
Peder Ye aceleyle onun peşinden koştu.
Ye Anne bu sahneyi gördükten sonra tam oturduğu yerden kalkmak üzereyken, bayan Lu kolunu çekti ve onu durdurdu. "Bayan Evet, oturun. Merak etmeyin . ”
Diğer taraf bayan Lu . Anne Ye ne kadar saldırgan olursa olsun, Bayan Ye'nin önünde saldırgan davranmaya cesaret edemezdi.
Anne Ye öfkesini ve endişesini dizginledi ve sessizce, "bayan Lu, nasıl endişelenmeyeyim? Qingqing, sunakta bırakıldıktan sonra üzgün hissedeceğinden eminim. Bu . . . Beichuan'ın nesi var? Nasıl öylece bırakıp gidebilir? Hayır, onu görmeye gitmeliyim ve onu sakinleştirmeliyim!”
Bayan Lu gülümsedi. "Bayan . Evet, iki kızınız olduğunu duydum. Bu doğru mu?"
Anne Ye'nin ifadesi dondu. "Evet, iki kızım var. ”
“İki kızınızın da tek yumurta ikizi olduğunu duydum. Konuşmuyorlarsa, kimse onları ayırt edemez. Bu doğru mu?
Anne Ye'nin yüzü asılmıştı. Sessiz kaldı.
"İkisi de kız olduğuna göre, gerçekten sormak istiyorum, bir anne nasıl bu kadar kolay birini kayırıp diğerine karşı ayrımcılık yapabilir?"
Anne Ye'nin ifadesi hemen çirkinleşti. Kekeledi, “İkisi de benim kızım. Nasıl . . . Onlara eşit olmayan şekilde nasıl davranabilirim? Bayan Lu, şaka yapıyor olmalısın. ”
“Tamam, o zaman sormam gereken başka bir soru var. Ye Qing, Lin Zhan'la kaçtıktan sonra neden sen ve kocan Ye Zhen'i ablasının yerini alması için Lu ailesine gönderdiniz? Ablasının yerini alması onun için zorunda kaldığı bir şey. Ama, ablası geri geldi diye küçük kardeşin görevinden vazgeçmesini neye dayanarak sağladınız?”
Bir kez bayan Lu bunu söyledi, Anne Ye boğazına balık kılçığı takılmış gibi hissetti. "Sen . . . Biliyorsun?"
"Elbette . Onunla geçen zaman diliminden sonra Ye Zhen'in kişiliğini çok iyi tanıyorum. Kişiliği aniden değiştiğinde, şüphe duymam çok doğaldı. Beichuan bana zaten gerçeği söyledi. ”
Bayan . Lu içini çekti. “Başlangıçta Ye Zhen'e karşı tavrım iyi olmadığı için üzgünüm. O iyi bir çocuk. Ona bu kadar adaletsiz davranmamalıydım.
Bir anne çocuklarına çok adaletsiz davranmamalıdır. Tıpkı Ye Qing gibi, Ye Zhen'i on ay boyunca vücudunda taşıdın. İki kızına doğduklarından beri farklı davrandığını duydum. Ye Qing'i herkes tarafından sevilen mükemmel ve güzel bir kadın olarak yetiştirdin ama Ye Zhen'i ihmal ettin ve görmezden geldin. Ye Zhen'e her zaman haksız davrandın ve ablasının menfaati için ondan uzaklaşmasını bekledin. Bunu yaparak onu ne kadar incittiğini hiç düşündün mü?”
"Bayan . Lu . . . Bu . . . . ”
“Beichuan'ı doğururken neredeyse hayatımı kaybediyordum. Babası bir piçtir. Hamileliğim boyunca babası neredeyse hiç evde olmadı. Her zaman dışarıdaydı ve eğleniyordu. Evlilik dışı bir ilişkisi olduğuna dair kanıt bulduğumda beni o kadar zorladı ki erken doğum yaptım. O zaman, Beichuan'ı korumak için elimden geleni yapacağımı düşünüyordum. O, doğurmak için neredeyse hayatımı kaybettiğim oğlum. Ona zarar gelmesine asla izin vermem!”
Bayan Lu, Anne Ye'ye baktı. Kolunu gevşeterek buz gibi bir ifadeyle, "İşte bu yüzden kızını bunca yıl nasıl görmezden gelebildiğini anlayamıyorum. O senin hayatın. “
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kötü Adamın Çocuğuna Hamileyim REENKARNE
RomanceAblası sevgilisiyle birlikte olmak için düğününden kaçar ve küçük kız kardeşi çok güçlü bir adamla evlenmek zorunda kalır. Şans eseri, sonunda o küçük kız kardeşin bedenine reenkarne olur. Evlendiği adam çok güçlü olmasına rağmen, telafisi mümkün ol...