69. bölüm

1.5K 115 0
                                    

Lu Beichuan sessizce ona baktı. Biraz düşündükten sonra, "Bana tokat attığın gün öğrendim. ”

” . . . Yani az önce uyandın mı? Tam olarak ne zaman?"

“Bana ablanın yerini aldığını itiraf ettiğinde. ”

” . . . “Yanlış tahmin etmemişti.

Ye Zhen uzun bir süre sessiz kaldı ve sessizce şöyle dedi: “Tartışmamız zaten bu noktaya geldiğinden, sizden bir şeyler saklamaya devam etmeyeceğim. Ye Zhen içini çekti ve sessizce, "Evet, ben Ye Zhen'im. Seninle evlenmede ablamın yerini aldım, ailen ailemin işine yardım etsin diye. ”

“Dün banyodayken Lin Zhan ve ablamın konuşmasına kulak misafiri oldum. O zaman ablamın geçmişte yaptığım her şey için Lin Zhan için övgü aldığını öğrendim. ” Ye Zhen'in ruh hali düşük görünüyordu ve sesi boğulmuş ve ağlamak üzereymiş gibi geliyordu.

“Lin Zhan'a yazdığım tüm o aşk mektupları, ablamın ona yazdığı mektuplara dönüştü. Onunla vakit geçirmek için bir restoranda çalıştım ama o zamanlar onunla olanın o olduğunu düşündü. Hastanede Lin Zhan'ın annesine baktım ama sonunda ablam tüm sıkı çalışmamın baaşarısını aldı. Lin Zhan'ın yanlış anlaması nedeniyle, her zaman onun yanında oldu. Ama onun gerçekten sevdiği kişinin, biz gençken hep yanında olan ben olduğunu hissediyorum!”

Lu Beichuan başını salladı. "Ve bu yüzden?"

“Liseden beri Lin Zhan'dan hoşlanıyorum ama ablamdan hoşlandığını düşündüm, bu yüzden kendi adımı kullanarak ona gerçek duygularımı itiraf etmeye asla cesaret edemedim. Ama o zamandan beri her şeyi düşündüm. O zamanlar ona duygularımı cesurca söyleseydim, belki de şu anda Lin Zhan'ın yanındaki kişi ben olurdum. ”

Ye Zhen, gözyaşları içinde Lu Beichuan'a baktı, “CEO Lu, sana daha önce Lin Zhan'a aşık olduğumu ve onun için her şeyden vazgeçmeye hazır olduğumu söyledim. Ben ve sana gelince, aramızda duygusal bir temel yok. Bizim için bir gelecek yok. Ayrıca CEO Lu, karının adı Ye Zhen değil Ye Qing. Ablamın yerine geçmemi ve Lu ailesinde kalmamı sağlarsanız, ablama ne olacak?”

Lu Beichuan, Ye Zhen'in ağlayan çehresi ve çaresiz ses tonundan hiç etkilenmedi. “Ağlayan performansta iyi iş çıkardın, ama bunu daha önce söylemiştin. Bu rolü tekrar yapmana gerek yok. ”

Dikkatlice düşündüğünde, Lu Beichuan'ın neyi kastettiğini hatırladı.

Ye Zhen, sahte gözyaşlarını sakince sildi ve onu ikna etme girişimine devam etti. “Ailem beni yetişkinliğe büyüttü, bu yüzden kenarda durup hiçbir şey yapamadım. Aileme yardım etmek için seninle seve seve evlendim. Kendi farkındalığım var. Lu ailesinin sadece bir evliliğin size iyi şans getirmesini umarak ailelerimiz arasındaki evliliği istediğini biliyorum ve ayrıca ailemin normal şartlar altında ailenizle kayınvalide olmak için yeterince iyi olmadığını da biliyorum. Eğer bir araba kazası geçirmeseydin, seninle asla evlenme fırsatım olmayacaktı. Uyandığında, karın olmayı gerçekten sevdiğin bir kadın bulabilmen için ayrılmayı planladım. Seni benimle evli kalmaya zorlamak için dolambaçlı numaralar kullanmaya çalışmayacağım. ”

"Sana önerdiğim gelinliği denedikten ve düğün tarihini teyit ettikten sonra, hiçbir şey olmamış gibi çıkıp gitmek istediğini mi söylüyorsun?"

Ye Zhen gerçekten evet demek istedi, tam olarak bu.

Ama bunu Lu Beichuan'ın önünde söylemeye cesaret edemedi. Kendi mezarını kazmakla aynı şey olurdu.

“CEO Lu, aşksız bir evliliğin süreceğini düşünüyor musunuz?” Ye Zhen'in bakışları ona bakarken ağırdı. “Saygısızca konuştuğum için kusura bakmayın ama annenizin hayatı son yıllarda zor oldu çünkü kocasının onu sevmediği sevgisiz bir evliliğe hapsoldu. Aramızda hiçbir duygu olmadığına göre, neden bizi bir araya getirmekle uğraşasın ki?”






Kötü Adamın Çocuğuna Hamileyim REENKARNEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin