159. bölüm

823 60 11
                                    

Shen Weiyin sinirlenmedi ve ayrılmak için de acelesi yoktu. Aynanın önünde kaldı ve zarif figürünün yansımasına bakmaya devam etti. "Bayan Lu, yanlış anlama. Sadece Lu'nun torununun ilk ay doğum gününün çok önemli olduğunu düşünüyorum, bu yüzden bu kadar perişan bir şekilde yapılmamalıydı. Aksi takdirde, yabancılar yanlışlıkla Lu'ların torunlarına hiç önem vermediğini düşüneceklerdir. Ya da belki de gelinlerinden memnun olmadıkları için diye düşüneceklerdir. ”

“Lu'lar bana çok iyi davranıyor. Benim için endişelenmenize gerek yok Bayan Shen. Gerçekten yapacak daha iyi bir işin yoksa, neden Zhao Teyze'nin kuzeninin oğlunu düşünmüyorsun? Bence sana çok yakışacak. ”

"Sence Zhao Teyze'nin kuzeninin oğlu bana layık mı?"

Ye Zhen, böylesine utanmaz ve çürümüş bir romantik takipçinin nasıl olabileceğini bilmiyordu. Gerçekten, kafasında bir delik olmalı.

Shen'ler prestijli bir aileydi. Shen Weiyin'in bilgili ve kendine hakim olduğundan emindi. Böyle bir şey hakkında nasıl bu kadar umutsuzca kafası karışmış olabilir?

“Bayan Ye, size bir şey sormak istiyorum. Lu'ları ne kadar iyi tanıyorsunuz? Büyükbaba Lu'nun üç kez evlendiğini biliyor muydun?" Shen Weiyin gülümsedi. “Büyükbaba Lu'nun birinci ve ikinci evliliği, anlaşmalı evliliklerdi. Ailesinin iyiliği için sevdiği kişiyle üçüncü evliliğine kadar evlenmemiştir. Ona kendi isteğiyle aşık olmasına rağmen, üçüncü karısı da ünlü bir aileden geliyordu. Kayınvalidenizin kızlık ailesi Lin'in ailesiydi. Lin'in düşüşünden önce onlar da prestijli bir aileydi. ”

Ye Zhen ona baktı. "Ne demek istiyorsun?"

"Bayan Ye, kendi sınıfınızda evlenmenin anlamını anlıyor musunuz? Ye'lerin Lu'lara layık olduğunu düşünüyor musunuz?"

Shen Weiyin, bu sözleri herhangi bir utangaçlık ya da pişmanlık belirtisi olmadan yumuşak bir şekilde söyledi. Tarzına uygundu. Her neyse, Shen Weiyin'in saf utanmazlığı Ye Zhen'in ona yeni gözlerle bakmasını sağladı.

"Ne olmuş? Layık olup olmamam önemli değil. Ben zaten Lu Beichuan'ın karısıyım ve birlikte bir çocuğumuz var. ” Shen Weiyin'e yukarıdan aşağıya baktı. Gözleri doğrudan ve gördüklerine karşı eleştireldi. "Bayan Shen, siz soylu bir aileden gelen bir hanımsınız, daha iyi bilmelisiniz. Neden  Kendinizi evli bir çiftin ilişkisine üçüncü taraf olarak dahil etmekle ilgileniyorsunuz?”

“Bayan Ye, beni gerçekten yanlış anlıyorsunuz. Ben sadece sana hatırlatıyorum. Lu'lar, sıradan bir yeni zengin değil, tanınmış bir ailedir. Bir oğul doğurduktan sonra rahat edebileceğinizi düşünüyorsanız, o zaman Yaşlı Usta Lu'nun hala atalarının evinde yaşayan oğulları olduğunu hatırlatmak zorundayım. Güçlü ailelerde karşılıklı aldatma vardır.  Beichuan, çocukken birkaç kez kaçırıldı. Kayınvalidenizin kızlık ailesinin çöküşünden sonra, kocasının ilişkileri olduğu için sadece izleyebildi. Yapabileceği hiçbir şey yoktu. Gücü ya da destekçisi yoktu. Sadece Lu'lara dayanabilirdi. Zengin ve güçlü bir ailede yaşamanın gerçekten bu kadar kolay olduğunu mu sanıyorsun?”

Shen Weiyin kıkırdadı. "Bir gün Beichuan sana olan ilgisini kaybederse ve bir şey olursa, yeni zengin ailen seni ve oğlunu koruyabilir mi?"

Bu açık bir tehditti.

Ye Zhen sessizce ona baktı. Bir şey düşünüyor gibiydi, sonra döndü ve masayı karıştırdı. Sonunda çekmecede bir çift küçük makas buldu.

O makası tuttu ve Shen Weiyin'e doğru yürüdü. Hafifçe gülümsedi, sonra makası açtı ve tek hamlede Shen Weiyin'in elbisesinin belinden göğsünün altına kadar çevik bir şekilde büyük bir delik açtı.

“Üzgünüm Bayan Shen, giymeniz için uygun kıyafetim yok. “






Kötü Adamın Çocuğuna Hamileyim REENKARNEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin