Ebeveyn yatak odasının ışığı hala yanıyordu. Kontrol etmek için sessizce içeri girdiğinde Ye Zhen'in yatağın yanında yattığını gördü. Bir dergi tutarken uyuyakalmıştı.
Lu Beichuan dergiyi Ye Zhen'in elinden aldı ve o hareketten uyandı.
"Evdesin . ”
Lu Beichuan onun alnını öptü ve Ye Zhen'in hala düz sayılabilecek karnını okşadı.
Ye Zhen zaten iki aydan fazla bir süredir hamileydi. Bu, hamilelikte özel dikkat gösterilmesi gereken dönemdi.
“Bugün nasıl hissettin?”
Ye Zhen karnını ovuşturdu ve işaret etti. “Şişmanlandığımı hissediyorum. ”
Hamilelik haberi çıktıktan sonra Anne Lu, günde sekiz kez yemek yemesini istedi. Bir ay gibi kısa bir sürede açıya göre gıdısı çıkmış ve karnı da büyümüştü.
Ye Zhen, hamileliğinin sonunda ne kadar şişmanlayacağı konusunda gerçekten endişeliydi.
Lu Beichuan gülümsedi. "Zaten iki ay oldu. Tabii ki karnınız yavaş yavaş büyüyecek. Daha fazla kilo alırsan daha iyi. ”
Sanki bunu gelişigüzel söylüyormuş gibi davranarak, "Oturma odasından geçerken annemin üzgün göründüğünü gördüm. Ne oldu?"
"Önemli değil . “Bundan bahsedildiğinde, Ye Zhen oturmadan ve ona bakmadan önce düşündü. “Böyle devam ederse annenin bebeği şımartacağını düşünmüyor musun?”
“Bazı bebek oyuncakları ve ihtiyaçları satın almak çok da önemli değil. Çok fazla olduğunu düşünüyorsan, hizmetçilere onları depoya götürmelerini söylerim. ”
"Bu değil . “Ye Zhen sessizce, “Annem bugün bana bebek için bir banka hesabı açtığını söyledi. O hesaba ne kadar para yatırdığını biliyor musun?” Parmaklarıyla miktarı gösterdi. Yüzünde dehşete düşmüş bir ifade vardı. “Bebeğe de bir ev ve araba hazırlamak istiyor. ”
Lu Beichuan bunun önemli olduğunu düşünmedi. Umursamaz bir şekilde "Bu kötü mü?" diye sordu.
"Nasıl iyi olabilir?!" Ye Zhen sert bir şekilde, “Bebek doğmadan önce böyleyse, bebek doğduktan sonra nasıl olacak? İstese ona yıldızları ve güneşi verecek mi? Bir çocuk çok şımartılmamalıdır. Çocuğumuz büyüyünce müsrif bir züppe olursa ne yapacaksın?”
“Çocuğumuz böyle olmayacak. ”
Ye Zhen, romandaki küçük piçi düşündü. Çenesini sıkarak, “Bu olmaz. Önleyici tedbirler almalıyız. Tüm olumsuz olasılıklar beşikte boğulmalı!”
Lu Beichuan sıkıca çatılmış alnına baktı. Kalbinde sonsuz miktarda sevgi belirdi. Biraz düşündükten sonra, "Tamam, ne dersen de olur. Çocuğumuzun nasıl yetiştirildiği konusunda tam kontrol sizde. ”
"Bu sözleri sen söyledin. Onları kastetmelisiniz. ”
“onları söyledim. ”
Ye Zhen sonunda gülümsedi. Aniden bir şey düşünerek, "Şirket iyi mi?" Diye sordu.
“Genesis'in satın alınması bugün tamamlandı. Dediğin doğruydu. Qin Shao çok yetenekli bir insan. Sen olmasaydın, bu yetenekli insanı kaybederdim. ”
Lu Beichuan, Genesis'in yanı sıra Qin Shao'yu da kapsamlı bir şekilde anlamıştı.
Ye Zhen haklıydı. Qin Shao ve ekibi gibi astları kazanmak onun için çok faydalı olacaktı.
Bu yetenekli insanı kaybetmek önemli olmasa da, gelecekte başka bir güçlü rakip kazanırsa büyük bir mesele haline gelecekti.
"Elbette! Herkesin bir uzmanlık alanı vardır. İnternet söz konusu olduğunda, sizden daha çok şey biliyor, bu yüzden en iyi yaptığı şeyi yapmasına izin vermelisiniz. "Ye Zhen esnedi. "Her neyse, çok paran var. “
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kötü Adamın Çocuğuna Hamileyim REENKARNE
RomanceAblası sevgilisiyle birlikte olmak için düğününden kaçar ve küçük kız kardeşi çok güçlü bir adamla evlenmek zorunda kalır. Şans eseri, sonunda o küçük kız kardeşin bedenine reenkarne olur. Evlendiği adam çok güçlü olmasına rağmen, telafisi mümkün ol...