42. bölüm

1.6K 118 3
                                    

Alt kattaki oturma odasında, Yaşlı Usta Lu ve Lu Shaoren yukarı çıktıktan hemen sonra, Ye Qing etrafına baktı ve Ye Zhen'in estetiğine uyan iki parça giysi ve çanta seçti. Seçimini bitirdikten kısa bir süre sonra villanın dışından bir araba sesi duyuldu.

Lu Beichuan muhtemelen geri dönmüştü.

Beklendiği gibi, birkaç dakika sonra bir hizmetçi Lu Beichuan'ın tekerlekli sandalyesini oturma odasına itti.

Bayan Lu, Lu Beichuan'a baktı ve endişeyle sordu, "Bugün rehabilitasyon nasıl gitti?"

"İyi". Lu Beichuan'ın kayıtsız sesi Ye Qing'in kulaklarına girdi. Kalbi aniden boğazına atmış gibi hissediyordu. Heyecanını bastırarak Lu Beichuan'a bakmak için cesaretini topladı.

Neredeyse önceki yaşamındakiyle aynı görünüyordu, soğuk ve ifadesizdi. Tek fark, bu Lu Beichuan'ın çok daha genç görünmesiydi.

O da daha nazik görünüyordu.

Şimdi bile Ye Qing, Lu Beichuan'ın Ye Zhen'e sadece nazikçe gülümsediğini hatırladı. Oğulları için bir gülümsemesi bile yoktu.

O gülümseme, bir ömür boyu hatırlayacaktı.

Lu Beichuan Ye Qing'i gördüğünde alnı hafifçe kırıştı. Bakışları Ye Qing'in seçtiği iki çantaya indi.

“Bu tarz çantaları mı beğendin?”

Çok klasik bir tarzdı.

Ye Qing başını salladı.

Kaşlarının arasındaki çizgi yumuşadı. Lu Beichuan, "Bugün anne babanın evine döndüğünde hiçbir şey olmadı mı?" diye sordu.

Ye Qing çok dikkatli ve tedbirliydi. “Hayır. . . ”

Bu geleneksel soruyu sorduktan sonra, Lu Beichuan ona başka bir şey sormadı. Hizmetçiye onu yukarı çıkarmasını söyledi. Ye Qing onu takip etti.

Ye Zhen'in ona her akşam saat 21.00'de Lu Beichuan'ın banyosunu hazırlaması gerektiğini söylediğini hatırladı.

Yukarı çıktıktan sonra, Ye Zhen'in ona verdiği bilgilere güvenerek Ye Qing, ana yatak odasını çabucak bulabildi. Ensüit banyoya girdi ve çıkmadan önce küveti sıcak suyla doldurdu. Kaşlarını çatarak Lu Beichuan'a baktı. Kuşkuları olduğu belliydi.

Lu Beichuan yatağın başucuna bir belge koydu. "Bugün neden bu kadar tuhaf davranıyorsun?"

Şaşıran Ye Qing'in kalbi güm güm atdi. Buraya geldikten sonra söylediği ve yaptığı her şeyi hatırlayarak beynini zorladı. Ye Zhen ona buradayken tavırlarının dikkatli ve temkinli olduğunu söylemişti ve konuşmasını minimumda tuttu. Yani yanlış bir şey yapmış olamaz, değil mi?

Biraz daha düşündükten sonra, Lu Beichuan'ın birini tanımak için inisiyatif alacak biri olmadığı sonucuna vardı. Ye Zhen sadece kısa bir süredir buradaydı, bu yüzden onu gözlem yoluyla tam olarak anlaması için yeterince uzun olmayacaktı.

Aceleyle endişeleniyormuş numarası yaptı. "Annemin sağlığı iyi değil. Onun için biraz endişeliyim. ”

Lu Beichuan'ın kaşları daha da çatıldı. Bıçak kadar keskin görünen gözleri Ye Qing'i dikkatle inceledi. Uzun süreli bakışı onu rahatsız etti. Sonunda "Ciddi mi?" diye sordu.

"Ciddi değil . Sadece eski bir hastalık alevleniyor, ama önümüzdeki birkaç gün içinde onu daha sık görmeye gideceğim. ”

Lu Beichuan konuyla pek ilgilenmiyor gibiydi. Rastgele “hmm” dedi ve tekerlekli sandalyesinin tekerleklerini banyoya gitmek için çevirdi.

Ye Qing ona yardım etmek için banyoya gitmek istedi ama Lu Beichuan soğukça davrandı, "Çık dışarı!"

Bu iki kelimede onları yumuşatacak bir sıcaklık yoktu. Çoğu insan böylesine inatçı, acımasız bir tavırla karşılansa üzülürdü ama Ye Qing aldırmadı. Ye Zhen'in karakterini taklit ederek sessizce ve çekinerek, “O zaman dışarı çıkacağım. Bir şeye ihtiyacın olursa beni çağır . ”

Ye Qing banyodan çıkıp kapıyı kapatana kadar bekledikten sonra Lu Beichuan kasvetli bir yüzle cep telefonunu çıkardı. William'ın numarasını çevirdi ve William telefonuna cevap verdiğinde doğrudan konuya girdi. "İki mesele var. Önce evime gel ve Ye Qing'i tekrar incele. ”

“İkincisi, benim için birini araştır. ”

akşam 9 da, kadınlar için dolaşma zamanıydı. William iki ırklı yüzünü kadınları tavlamanın bir yolu olarak kullandı. Tam başarmak üzereyken, Lu Beichuan'ın çağrısını aldı.

“Lu Beichuan, sadece bir kez rakibimi döverek bana yardım ettin. Bunun için sana o kadar çok şey borçlu olamam, değil mi?”

"Araştırmanı istediğim kişi Ye Zhen. O Ye Qing'in tek yumurta ikizi. Yakın zamanda Ye ailesine geri dönüp dönmediğini kontrol edin. ”

Ne istediğini söyledikten sonra Lu Beichuan telefonu kapattı.




Kötü Adamın Çocuğuna Hamileyim REENKARNEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin