59. bölüm

1.6K 104 9
                                    

Ye Zhen acı çekiyordu ama bundan şikayet bile edemiyordu. Sırf kulak misafiri olmak için burada kalmaktan başka birinin karmaşasına bulaşmıştı.

Lu Beichuan'ın beline doladığı kolla Ye Zhen'in tüm vücudu kaskatıydı. Bir kukla gibi, Lu Beichuan'ın odasına götürülmesine izin verdi.

Banyodan yeni çıkmıştı, bu yüzden saçları henüz tamamen kurumamıştı ve vücudunda kalıcı bir sıcaklık vardı. Pijamalarının örtmediği beyaz teni sıcak duştan kıpkırmızı olmuştu.

Lu Beichuan saç kurutma makinesini getirdi ve ona teklif etti. Ye Zhen bunu hemen kabul etmedi.

"Hmm? Senin için saçını kurutmamı ister misin?" Lu Beichuan gizemli bir şekilde gülümsedi.

Şaka yapıyor olmalıydı, değil mi?

Ye Zhen hızla saç kurutma makinesini ondan aldı. Tuvalet masasının önüne oturarak saçlarını kurutmak için başını yana yatırdı.

Lu Beichuan hafifçe ona baktı. Kısa bir süre sonra ebeveyn banyosuna girdi.

Banyodan akan su sesi geliyordu. Ye Zhen kapalı banyo kapısına baktı. Düşünceleri bir girdap içindeydi.

Her şey son derece makul görünüyordu. Ve yine de, dikkatlice düşündüğü zaman. Her şey çok tesadüf değil miydi?

Lu Beichuan'ın yatak odası ikinci katta değildi, ancak Ye Qing ve Lin Zhan'ın konuşmasını dinlerken koridorda göründü. Görünüşe göre şans eseri, Ye Qing ile aynı tipte pijama giyiyordu. Loş ışık altında onu ve Ye Qing'i ayırt etmenin zor olacağı doğruydu.

Ancak, aynı anda çok fazla tesadüf olduğunda, bunlar tesadüf olmayabilir.

Ayrıca, Lu Beichuan'a ne olduğunu hala çözememişti. Nasıl bu kadar kafası karışmış bir şekilde onu takip edebilmişti? Daha fazla kalırsa, sonunda onunla yatakta olacaktı.

Şu anda Lu Beichuan duş alıyordu, bu yüzden gitmesi onun için iyi bir fırsat olurdu.

Bunu düşünen Ye Zhen saç kurutma makinesini bıraktı ama o kapatmadı. Lu Beichuan'ı odadan ayrıldığı konusunda uyarmak istemedi, bu yüzden sessizce kapıya doğru parmak uçlarında yürüdü. Ebeveyn banyosunun yanından geçtiğinde, buzlu cam kapıdaki Lu Beichuan'ın uzun figürünü gördü. Açıkça banyonun içindeydi, ama Ye Zhen sanki ona bakıyormuş gibi hissetti.

Havaalanından buraya getirildikten sonra olan her şeyi düşününce, sanki her şey Lu Beichuan'ın kontrolü altındaymış gibi görünüyordu.

Ye Zhen'in kalbi hopladı. Açıklanamaz bir şekilde kendini suçlu hissediyordu. Dişlerini gıcırdatarak sessizce banyonun kapısının önünden geçti.

Nefesini tutarak elini hafifçe kapı koluna koydu. Çok yavaş bir şekilde, kapının kilidini çevirdi. Lu Beichuan'a gittiğini haber vermemek için kapıyı sessizce açmak için elinden geleni yaptı.

Banyoda saç kurutma makinesinden esen sıcak hava ve akan su hala vardı, ama yavaşça açarken kapıdan gelen küçük gıcırdama Ye Zhen'e gök gürültüsü gibi geldi. Kapı açıldığında, elinde bir bardak sütle orada duran yaşlı uşağı gördü. Sanki uzun zamandır orada bekliyormuş gibiydi.

"İyi akşamlar Bayan Ye. ”

Tamamen hazırlıksız yakalanan Ye Zhen, bir süre bir şey söyleyemeyecek kadar şok oldu.

Aynı zamanda, banyoda  kapatıldı. Lu Beichuan muhtemelen kapının yanında bir şeyler olduğunu duyardı. Ye Zhen sadece acı bir şekilde garip bir gülümseme koyabildi. "İyi akşamlar...  Lu  Beichuan hala duş alıyor. Bir şey için ona ihtiyacın var mı?”

Yaşlı uşak gülümsedi. “Genç Efendi sana süt getirmemi emretti. Hala sıcak. Soğumadan içmelisiniz. Ilık süt uykuya dalmanıza yardımcı olacaktır. ”

Ye Zhen, sütü görür görmez, önceden uyuşturulmuş sütü düşündü.

Ancak, yaşlı uşağın iyi niyetli olduğunu ve onu üzmek için konuyu gündeme getirmek istemediğini anladı.

Banyonun kapısı açıldı. Lu Beichuan'ın saçından hala su damlıyordu. Üzerinde sadece beyaz bir bornoz vardı. Göğsünün yarısı açıktaydı ve göğüs kasları kolayca görülebiliyordu. İfadesizce Ye Zhen'e baktı, sonra yaşlı uşaktan bir bardak süt aldı.

"Zahmet ettiğin için teşekkür ederim. İhtiyacım olan başka bir şey yok. Dinlenmelisin. ”

Yaşlı uşak dostane bir şekilde gülümsedi ve “Ben gidiyorum o zaman. İyi geceler, Genç Efendi ve Bayan Ye. ”

"İyi geceler . ”

Yatak odasının kapısı kapandı.









Kötü Adamın Çocuğuna Hamileyim REENKARNEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin