77. bölüm

1.4K 97 5
                                    

“Sevdiği kişi, ona yirmiden fazla aşk mektubu yazan, işinde yanında çalışan ve hastanedeyken yorulmadan annesine bakan kişidir. Bunları yapan sendin. Ye Qing ona baktı ve sessizce, "Lin Zhan'ın sevdiği kişinin sen olduğunu keşfetmeseydim, neden buraya geri döneyim ki? Erkek arkadaşını senden çalamam. Sen benim küçük kız kardeşimsin ve umarım mutlu olursun. Hayatının geri kalanını sevmediğin birine emanet etmeni istemiyorum. ”

Ye Zhen bu sözleri banyonun dışında kulak misafiri olurken duymuştu. Ama Ye Qing'in bu sözleri ona söylediğini duyunca, gerçekten tarif edilemez bir ikiyüzlülük hissetti.

Ye Qing telefonunu çıkardı ve Lin Zhan'ı aradı. "Bana inanmıyorsan, ona sormana yardım edeceğim!"

Arama iki çalışta açıldı. Lin Zhan'ın konuşmasını beklemeden Ye Qing, "Lin Zhan, benden mi yoksa küçük kız kardeşimden mi hoşlanıyorsun?" diye sordu.

Bir süre aramanın karşı tarafından ses gelmedi. Üç kişi karşılıklı dinlemek için sessiz kaldılar. Sonunda Lin Zhan'ın iç çektiğini ve şöyle dediğini duydular. "Qingqing, bunu sonra konuşalım, tamam mı?"

Ye Qing alay etti ve telefonu kapattı. Ye Zhen'e bakarak, "Bak, soruyu cevaplamaya cesaret edemiyor!" dedi.

Ye Zhen'in kaşları daha da çatıldı.

Şimdilik, Ye Qing'in doğruyu söyleyip söylemediğini düşünmeyelim. Lin Zhan'ın Ye Qing'e karşı tutumu neydi? Romanda ölümsüz bir aşka ve birbirlerinden asla ayrılmamaya söz vermişlerdi. Neden şimdi cevap vermekte bu kadar tereddüt ediyordu?

O zamanlar Ye Qing'i onunla karıştırmış ve şimdi gerçeği öğrenmiş olsa bile, üç yıldır sevgi dolu bir ilişki içindeydiler. Üç yılda gelişen duygular nasıl yeterince derin olamaz? Onu kararsız kılmak için Ye Qing'den sadece birkaç kelime almıştı. Adanmış ve sadık olmaya ne oldu?

pislik!

Ye Zhen'in sessiz kaldığını gören Ye Qing derin bir nefes aldı. Gözleri yavaş yavaş kırmızıya döndü. “Zhenzhen, üzgünüm, gerçekten. ”

Geçmiş gündeme geldiğinde, Ye Qing gerçekten çok suçlu hissediyormuş gibi görünüyordu. “Sevdiği kişinin sen olduğunu daha önce bilseydim, gerçekten onun için seninle rekabet etmezdim ve sevmediğin biriyle evlenmede yerimi almazdın. ”

Ye Zhen, Ye Qing'in “Çok acınası ve korkunç bir şekilde haksızlığa uğradım” bakışına bakmaya dayanamadı. Bu ikiyüzlü küçük beyaz çiçeğe baktığında, yaklaşılmaması gereken tehlikeli maddelere bakıyormuş gibi hissetti.

"Yapabilir misin . . . Bana Lin Zhan'ın telefon numarasını verebilir misin? Ona sormak istediğim bir şey var. ”

Ye Qing heyecanlandı. Bunu biliyordu! Ye Zhen, Lin Zhan'dan vazgeçemedi! Gerilmiş sinirleri hemen gevşedi, ancak yüzü duygularındaki değişimi ele vermiyordu. "Tamam . ”

Ye Zhen, Lin Zhan'ın telefon numarasını çevirirken, Ye Qing ve Anne Ye'ye baktı ve sessizce, “Onunla özel olarak konuşmak istiyorum. ”

Ye Qing çok anlayışlı bir şekilde Anne Ye'yi onunla birlikte odadan çıkardı.

Lin Zhan, iki kadın gittikten sonra Ye Zhen'in çağrısını aldı.

Ye Zhen, telefonun diğer ucundan yorgun bir ses duyduktan sonra gülümsedi ve dedi ki, "Lin Zhan, bu Ye Zhen. Tüm bunları sizin için yapan Ye Zhen. Senden bir ricam var. ”

Ye Qing, kötü adamın karısı olmayı çok istediğinden, buna sahip olabilirdi.

Ona bu yeri ve bir hapishane hücresinin parmaklıklı penceresinin arkasında olmanın geleceğini önceden söyleyecekti.

***

Bayan Lu, bütün gün Peder Ye ve Anne Ye ile düğünü tartıştı ve hava kararana kadar ona veda etmedi.

Merdivenlerde duran Ye Zhen'e baktı ve gülümseyerek, "Qingqing, Beichuan gelecek ayın 10'unda seni almaya gelecek. O zaman, resmi olarak Lu ailesinin gelini olmaya hazır olmalısınız. ”

Ye Zhen yüzük parmağındaki elmas yüzüğü okşadı ve başını salladı. "Tamam . “








Kötü Adamın Çocuğuna Hamileyim REENKARNEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin