132. bölüm

977 62 0
                                    

Yaşlı Usta Lu da uyanmıştı. Arabanın gecenin loş ışığında uzaklaşmasını izledi. Bastonunu iki eliyle sıkıca tutarak endişeyle sordu, “Neler oluyor? Doktor son tarihin bir hafta daha olmadığını söylemedi mi?”

Anne Lu birkaç kez içini çekti. "Zhenzhen yarından sonraki gün hastaneye gitmeyi ve bebek çıkana kadar orada kalmayı planlıyordu. Bu gece bir şeyler olacağını kim bilebilirdi ki? Ancak endişelenmenize gerek yok. Hastaneyle zaten bir şeyler ayarladık ve doktor Zhenzhen oraya vardığında işleri halletmek için orada olacak. Baba, bebek yakında gelmeyecek. Dinlenmek için odanıza dönün. Yarın hastaneye gidip Zhenzhen'i görebiliriz. ”

Yaşlı Usta Lu bastonunu parlak mermer zemine vurdu. "Böyle bir zamanda nasıl uyuyabilirim? Benimle konuşarak zaman kaybetme. Git günlük ihtiyaçları hazırla ve hastaneye gönder. Hastanede hiçbir şey yok ve evden bir şeyler kullanmak yeni şeyler almaktan daha rahat olacak.

“Tamam, hemen şimdi yapacağım. " Bayan Lu, uzaklaşmadan önce yakındaki uşağa anlamlı bir şekilde baktı. Yaşlı uşak onun anlamını anladı ve başını salladı.

***

Hamile bir kadının tahmini doğum tarihinden daha erken doğum yapması çok normaldi. Ama doğum tarihi gelecek haftaya kadar olmadığından, Ye Zhen şimdiye kadar hastaneye gitmemişti.

Lu Beichuan, Ye Zhen'in bu kıyı kentindeki en iyi doğum hastanesine gitmesini ayarlamıştı. Lu'ların bu hastanenin başkanıyla bir bağlantısı vardı. O kişi Lu Beichuan'ın çağrısını alır almaz, hemen hastanedeki en iyi odayı hazırladı ve başhekimin gece boyunca Ye Zhen'i kontrol etmesi için ayarladı.

Ye Zhen'in durumu daha iyi olmamıştı. Hastaneye giderken, Lu Beichuan'ın kıyafetleri bile teri sırılsıklam olmuştu. İfadesi acı vericiydi ve inlemeye devam etti.

Ye Zhen'in doğum öncesi belirtileriyle karşı karşıya kalan Lu Beichuan, tam anlamıyla şaşkındı. Tüm umutlarını ancak doktora bağlayabilirdi.

"Doktor, o nasıl?"

“Suyu henüz kırılmadı. Doğuma girmesine daha bir süre var. Onu gözlemlemesi için bir hemşirenin burada kalmasını sağlayacağım. Durumda bir değişiklik olur olmaz, bayan Lu ameliyathaneye itilecek. ” Durumu açıkladıktan sonra doktor, Lu Beichuan'ı yerinde bir şekilde teselli etti, “Bay  Lu, merak etme. Eşinizin durumu çok normal. Daha önceki muayenelerde eşiniz ve bebeğiniz çok sağlıklıydı. Bebeğin doğumu sırasında ciddi bir problem yaşanmayacaktır. Herhangi bir sorun olması durumunda anında bilgilendirilirsiniz. ”

Lu Beichuan'ın ifadesi ve görünüşü sakin görünüyordu, ama o fark etmeden elleri sıkıca kenetlenmişti. "Teşekkürler . ”

"Sorun yok . ”

Başhekim gittikten sonra geride iki hemşire kaldı. Sırayla Ye Zhen'e baktılar.

Lu Beichuan, Ye Zhen'in yatağının yanına oturdu. Güçlü kasılmaların neden olduğu acıdan başından aşağı ter damladığını görünce, onun için çok üzüldü.

"Hala acıyor mu?"

Ağrı nihayet son turdan sonra durdu.

Ye Zhen ona zayıfça gülümsedi. "İyiyim . Acıtmıyor. "Bebeğinin yumruğunu okşadı. “Bebek sonunda bana eziyet etmeyi bıraktı. ”

"Yorulduysan git uyu. Ben burada senin yanında kalacağım. ”

Ye Zhen, gece yarısına kadar bebek tarafından işkence gördü. Artık acı durduğuna göre, bitkinlik bir dalga gibi çöktü. O kadar yorgundu ki parmağını bile kıpırdatmak istemedi.

"Senden ne haber?"

“Bırakmayacağım. Seni izlemek için burada kalacağım. ”

Ye Zhen, kocasının onun yanında olacağını öğrendikten sonra son derece rahat hissetti. Bir dakika önce çok endişeliydi, ama onun güvencesini duyunca tüm korkuları ortadan kayboldu. Bakışları kendisine odaklanmış olan Lu Beichuan'a bakarken göz kapakları yavaş yavaş ağırlaştı ve uykuya daldı.

bayan Lu, hazırladığı eşyalarla birlikte hastaneye koştu, Ye Zhen zaten huzur içinde uyuyordu. Gelininin iyi olduğunu görünce rahat bir nefes aldı. Hizmetçinin yanında getirdiği eşyaları sessizce yerine koymasını sağladı, ardından Ye Zhen'in durumunu sormak için başhekimin ofisine gitti.

Doktor ona bilmek istediklerini söyledikten sonra, bayan Lu hastane odasına geri döndü ve Lu Beichuan'ı "Bütün gece iyi uyuyamadın. Git biraz uyu . Zhenzhen'e göz kulak olmak için burada kalacağım. ”

Lu Beichuan'ın çalışmak için bütün gece ayakta kalması normaldi, bu yüzden bir gece uykusunu atlamak onun için çok önemli değildi. Kafasını salladı . "yan odada uyuyabilirsiniz. İyiyim . Daha uzun süre ayakta kalabilirim. “







Kötü Adamın Çocuğuna Hamileyim REENKARNEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin