138. bölüm

1K 59 7
                                    

Bebekle biraz dalga geçip onunla oynadıktan sonra, Lu Beichuan bebeği tutmasına izin vermedi. Onun uzanıp dinlenmesini istedi.

Ye Zhen, bebeği sadece isteksizce Lu Anne'ye geri verebilirdi.

Lu Beichuan battaniyenin köşelerine çekilirken Ye Zhen'in önceki sorusunu yanıtladı, “Büyükbaba bebeğe uzun süre baktı. Sonunda onu dinlenmeye gitmeye ikna ettim. Endişelenme, yaşlı uşak onunla. ”

Yaşlı Usta Lu zaten olgun bir yaştaydı, ama yine de kabul etmeyecekti. Büyük torununu görmeyi beklemekte inatla ısrar etmişti. Bir zamanlar büyük torununu tutarken, kendini parçalamaya dayanamadı. Ancak bedeni daha fazla dayanamadığında ve itiraz ettiğinde dinlenmeye götürülmesine izin verdi.

Bebek uykudan uyandığı için Yue Teyze bebek mamasını hazırladı. Anne Lu, bir eliyle bebeği tutarken diğer elini de bebek maması sütünü beslemek için kullanıyordu. Bu süre boyunca, Anne Lu, bebeklere nasıl bakılacağı konusunda konuşmaya devam ederken oğlunu yanında tuttu.

“Formül sütü çok sıcak olamaz. Formül sütü bebeğe beslemeden önce, her seferinde sıcaklığı test etmelisiniz. Ve bebeği beslerken biberon bu açıda olmalıdır. . . ” Anne Lu sustu ve içini çekti. "Boş ver, günün çoğunda evde değilsin ve işle meşgulsün. Zaten birkaç gün sonra bebeğe bakmayacaksın. ”

Gelini, oğlunun sağlayacağı çocuk bakım desteği miktarıyla dul bir kadın da olabilir.

Beichuan'ı doğurduğunda, ona bakmakta yalnızdı. Lu Shaoren erken ayrılır ve eve geç gelirdi. Yeni doğan oğlu için zerre kadar özen göstermeden çapkın yaşam tarzına devam etti. Evde kendini adamış dadılar olmasına rağmen, Lu Anne Lu Beichuan'ı yanlarında bırakarak kendini güvende hissetmiyordu. Küçük Beichuan'ı onunla kişisel olarak ilgilenmek için her zaman yanında taşırdı.

Lu Beichuan'ın çocukluğundan yetişkinliğine kadar, Anne Lu onun için çok üzülmüştü. Babasının umurunda değildi. Lu Beichuan'ın soğuk ve kayıtsız biri olmasına neden olanın, çocukluğundaki baba sevgisinin eksikliği olduğunu hissetti.

Yeni doğan torununun oğlu gibi olmasını ya da küçük yaştan itibaren bir baba varlığı ve korumasına sahip olamamayı deneyimlemek zorunda kalmasını istemiyordu.

"Bana daha fazlasını anlat . Lu Beichuan, hastane yatağında yatan Ye Zhen'e baktı. Sessizce, “Bu bebeğe iyi bakacağım. ”

Anne Lu gülümsemeden önce durakladı.

Sonunda, o, Lin Mei'nin kişisel olarak yetiştirdiği ve öğrettiği oğluydu. Neyse ki Lu Shaoren kadar bencil değildi.

Sıcak, altın rengi güneş ışığı perdelerin arasından parlıyordu. Pencere pervazında birkaç saksı güzel, yemyeşil yaprak dökmeyen bitkiler vardı. Lu Beichuan'ın sırtı pencere pervazına dönüktü. Bebeğe bakarken bakışları ciddi ve odaklanmıştı.

Ye Zhen bu iç açıcı sahneyi izlerken dudakları memnun bir gülümsemeyle kıvrıldı. Ona baktıkça, Lu Anne'nin dersini dinlerkenki görüntüsünün büyüleyici bir şekilde çileci olduğunu hissetti.

Bayan Lu, olmak aslında oldukça iyiydi.  ha?

Birden kapı çalındı. Bir hemşire kapıyı iterek açtı ve alçak sesle sordu, "Bay Lu, hemşire istasyonunda bir çift var. Hanım Lu'nun ailesi ve kızlarını görmek için buradalar dediler. .

Ye Zhen, hastaneye geldikten sonra ilk  ailesini görmediğini ancak şimdi fark etti.

Lu Beichuan başını salladı. "İçeri girebilirler. ”

Lu'lar, Ye Zhen'in iyi dinlenebilmesini sağlamak için bu özel hastanenin birinci katını ayırmıştı. Lu Beichuan, hastane personeline, izni olmadan ziyaretçilere izin vermemelerini emretti.

Ve böylece, Ye'ler Ye Zhen'in hastaneye kaldırıldığı haberini alıp hastaneye koştuklarında, hemşire istasyonunda durduruldular.

Kıyı kentindeki herkes, Ye Zhen'in Lu Beichuan ile evliliğinin, Ye'nin Lu'nun uyluğuna başarılı bir şekilde sarılmasıyla aynı olduğunu söylemişti. Böylece, insanlar Ye'lerin Lu'nun koruyucu kanatları altına alındığını algıladıklarında, statüleri doğal olarak yavaş yavaş yükseldi. Yabancılar Ye'lerin parayla dolup taşacağını umuyorlardı.

Herkes gülümsemiş ve Peder Ye'yi tebrik etmişti. Başkalarının ona nasıl baktığını çok önemseyen Peder Ye, sadece gülümseyip tebrikleri kabul edebildi, ama içten içe acı çekiyordu.

Gerçek gerçeği bilen tek kişi oydu. Ye Zhen ve Lu Beichuan evlendikten ve Lu Beichuan onun damadı olduktan sonra, Lu'lar sadece işine yardım etmedi, Lu Beichuan onunla tanışmadı bile.

Lu şirketinin CEO'su olarak, Lu Beichuan biriyle tanışmak istemeseydi, o kişinin yaklaşmasını engelleyen korumalar olurdu. Peder Ye, Ye Zhen'i o zaman yetiştirmiş olsa bile, Lu Beichuan yine de onunla tanışmayacaktı.

Daha da utanç verici olanı, Ye Zhen aracılığıyla Lu Beichuan ile görüşmeye çalıştığında, hamileliğini bahane ederek onu tekrar tekrar görmekten kaçınmasıydı. Yatırım girişimleri için sermaye istemek için Lu Beichuan ile konuşması gerekiyordu.




Kötü Adamın Çocuğuna Hamileyim REENKARNEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin