123. bölüm

1.1K 71 2
                                    

Shen Weiyin, Ye Zhen'e bir kartvizit teklif etti. “Bayan Ye, bilmek istiyorsanız arkadaş olalım. Başka bir gün tekrar buluşmaya ne dersin? Beichuan ve ben eski arkadaşız. Birlikte büyüdük ve onun hakkında bir sürü utanç verici hikaye biliyorum. ”

Kartı alırsa somurtkan hissedecekti, ama almazsa Shen Weiyin onun çok zayıf olduğunu düşünecekti.

Canı sıkılmış görünen Ye Zhen kartvizite el koydu, ama sonra Shen Weiyin'e ışıl ışıl gülümsedi, "Eve gittiğimizde Beichuan'a utanç verici hikayelerini sormak için zaman ayırabilirim, bu yüzden Bayan Shen'in zamanını boşa harcamam. ”

Shen Weiyin ile daha fazla görüşme yapmaktan rahatsız olamazdı. Bu kadın iyi niyetli değildi ve önüne mutlaka engeller koyacak titiz bir düşünürdü. Sürekli korunmak zorunda kalacağı bir kişinin etrafında vakit geçirmek isteyecek kadar sıkılmadı.

“Hangi utanç verici hikayeleri duymak istiyorsun?” Lu Beichuan sessizce ona sordu.

“Örneğin, kaç ilişkiniz oldu? Kaç ders bıraktınız veya atladınız? Kaç kız sana itirafta bulundu?"

"Ben hiç kimseyle çıkmadım. Herhangi bir dersi bırakmadım veya atlamadım. Biri bana itiraf ettiğinde fark etmedim. ” Lu Beichuan kulağına içten bir şekilde güldü. "Tatmin oldun mu?"

Ye Zhen'in kulakları her zaman hassas noktalar olmuştu. Sıcak nefesi kulağına üflediğinde, kalbini kaşıyormuş gibi hissetti. Bir kez titreyen Ye Zhen, diğer insanların önünde böyle davrandığı için ona şiddetle baktı.

Bu samimi davranış ve ilişkilerinin kılık değiştirmeden sergilenmesi Shen Weiyin'in gülümsemesinin sertleşmesine neden oldu. Bütün gece taktığı cana yakınlık maskesi neredeyse yırtılmıştı.

Ye Zhen sessizce Lu Beichuan'ın takım elbise ceketine elini uzattı ve beline çimdiklemesini söyledi. Konuyu değiştirerek “Eğlence endüstrisiyle oldukça ilgileniyorum. ”

"Eh? Bayan Lu eğlence sektörüyle ilgileniyor mu?” Shen Weiyin duygularını toparladı ve Ye Zhen'e yukarıdan aşağıya baktı. “Yeterliliklerin ve verdiğin zamanla eğlence sektörüne girersen seyirciler tarafından kesinlikle sevileceğini düşünüyorum. ”

Ye Zhen elini salladı. “Eğlence sektörüyle ilgilensem de düzgün bir film akademisine gitmedim. Ünlü olmaya gelince, bu fikri boşverin. İlgilenmiyorum veya kalifiye değilim. ”

Shen Weiyin gülümsedi. “Ben de bir film akademisine gitmedim. Oyunculuk doğuştan gelen yetenek gerektiren bir şey değil. Bu öğrenilebilir bir beceridir. ”

Durdu. "Üstelik hanım Lu, hala gençsin. Kendi kariyerini istemiyor musun? Bayan Lu, kendi işini yapmıyorsun, değil mi? Bana göre bir kadın ne kadar iyi evlenirse evlenirse, kendine ait bir kariyeri yoksa, yine de hayatta başarısız olur. ”

Shen Weiyin başarılarından her zaman gurur duymuştu.

Geçtiğimiz birkaç yıldaki sıkı çalışmasına karşılık, herkesin bildiği bir isim haline geldi, sayısız yönetmenden davet aldı ve sayısız görkemli kupa kazandı.

Aslında, Ye Zhen'in görüşüne göre, kocalarına tamamen bağımlı olan kadınlar kendilerini çok tehlikeli bir konuma koyuyorlardı. Kocalarının ne kadar zengin olduğu önemli değildi. Ayrıca, kendilerini maddi olarak destekleyebildikleri takdirde insanların en mutlu olacaklarını hissetti.

Düşünceler içinde kaybolurken karnını okşadı. Shen Weiyin'in sözlerini ciddi olarak düşünüyor gibiydi.

Lu Beichuan gelecekte onu maddi olarak destekleyeceğini söylemedi, bu yüzden para kazanma konusunda endişelenmesine gerek yoktu. Bunun yerine sadece, “Oyunculuk yorucu bir iş. Madem ilgilenmiyorsun bile o dağınık alana girme. Çocuk doğduğunda, yapmak istediğin her şeyde seni destekleyeceğim. ”

Ye Zhen bu cevaptan çok memnun kaldı. "Tamam, söz ver!"

Lu Beichuan başını salladı. "Söz veriyorum . “








Kötü Adamın Çocuğuna Hamileyim REENKARNEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin