Ye Qing öfkesini gizlemek için elinden geleni yaptı. "Teyze, teşekkür ederim" derken gülümsemek zorunda kalması onu öldürüyordu. "Sorun yok . ”
“Teyzeye karşı kibar olmana gerek yok. Qingqing ile aynı bedensiniz ve bu elbiseleri Qingqing'in ölçülerine göre özel olarak sipariş ettim. Bunları kesinlikle giyebilirsin. Devam et, birini seç. Eğer birini seçmezsen, teyzeyi hayal kırıklığına uğratacaksın.
Bu sözler herkesin reddetmesini zorlaştırdı.
Daha iyi bir seçenek olmadığı için Ye Qing denizkızı bir gelinlik seçti. "Şu . ”
"Bu oldukça güzel. Qingqing çıktığında, denemek için oraya gidebilirsin. ”
Başını sallarken Ye Qing'in yüzünde utangaç bir gülümseme vardı.
Yakında, Ye Zhen odadan çıktı. Anne Lu'nun görevinden kaçamayan Ye Qing, sadece odaya girip bir gelinlik giyebilirdi.
Profesyonel, diğer kız kardeşin, diğerlerini kendisine yaklaşmamaları konusunda uyaran taş bir ifadeyle odaya girmesini izledi. Nazik ve yumuşak görünen kız kardeşinden tamamen farklıydı. Bu iki kız kardeş cennet ve cehennem kadar farklıydı. Profesyonel, iki tek yumurta ikizinin bu kadar farklı kişiliklere sahip olmasına şaşırdı.
Onunla dalga geçmeye cesaret edemeyen profesyonel, hızla gelinliği giymesine yardım etti.
Ye Qing aynada kendine baktı. Bu balık etekli gelinlik vücuduna mükemmel bir şekilde uysa da, Ye Zhen'in giydiği şaşırtıcı derecede güzel gelinlik yine de kaybolmuştu.
Ya en iyisini kabul edecekti ya da buna sahip olamayacaksa bir şeyi tamamen reddedecekti.
Ye Qing, ikinci en iyiye razı olarak asla kendisine haksızlık yapılmasına izin vermezdi.
Yavaşça dışarı çıkarken kendini neşelendirmek ve ışıltılı bir gülümseme sergilemek için zorladı.
Anne Lu ve Ye Zhen kanepede oturmuş sohbet ediyorlardı. Anne Lu, Ye Qing'in dışarı çıktığını gördüğünde, ona yukarıdan aşağıya baktı. "Bu da iyi. Sizin için oldukça uygun görünüyor. Qingqing, ne düşünüyorsun?”
Ye Zhen, Ye Qing'e baktı ve dürüstçe övdü, "Çok iyi görünüyor. ”
Ye Qing, Lu Beichuan'a baktı. Şu anda “Ye Zhen” olsa bile, Lu Beichuan'ın ona bakıp büyülenmesini umuyordu.
Ama baştan sona Lu Beichuan ona bakmadı.
Ye Qing, Lu Beichuan'ın bakışlarının her zaman Ye Zhen'de olduğunu açıkça görebiliyordu.
"Zhenzhen, bu elbise hakkında ne düşünüyorsun?"
Ye Qing elbiseyi sıkıca kavradı, böylece elbisedeki payetler avuçlarına batacak ve acı çekmesine neden olacaktı. Acı ona duygularını kontrol altında tutması gerektiğini ve gerçek duygularını açığa vurmaması gerektiğini hatırlatacaktı.
"Bu iyi . ”
“Beğendiğine göre, bunu da alacağız. Bunu söyledikten sonra Lu Anne profesyonele, “Bu ikisini alacağız. ”
"Tabii hanımefendi Lu, siparişi işleme koyacağım. ”
Anne Lu, Ye Zhen'in elinin arkasını nazikçe okşadı. “Qingqing'in nasıl ele alındığını da değiştirmeliyiz. Düğün gününde, Beichuan'a seni resmi olarak Lu ailesinin gelini olarak tanıtmasını sağlayacağım. ”
Ye Zhen içten içe biraz iç çekti. Lu ailesinin gelininin rolü kıskanılacak bir rol değildi.
Romanda “Ye Zhen” kimse tarafından sevilmemişti. Sonunda, Lu Beichuan'ın yaptıklarına karıştı ve hapse gönderildi. Sadece daha fazla acının üstüne acı çekmekti.
Ye Zhen hafifçe gülümsedi ve sessiz kaldı.
Bu değişimi gören Ye Qing daha fazla dayanamadı. Arkasını döndü ve soyunma odasına döndü. Elbisesini değiştirmesine yardım eden profesyonel, onun sert ifadesi karşısında şok oldu. Profesyonel korkmuş hissetmekten kendini alamadı.
Bu kadın, Lu ailesinin önünde nazik ve baştan çıkarıcı bir görünüm sergiledi. Ancak, kendisinden aşağıda olduğunu düşündüğü birinin önünde, çok kötü bir taraf gösterdi. Profesyonel, bu kadının ne düşündüğünü bilmiyordu ama iki farklı kişilik arasında nasıl geçiş yapabildiğini görmek gerçekten korkutucuydu.
Ye Qing profesyonele baktı. "Neye bakıyorsun? Acele et! Bu elbiseden kurtulmama yardım et!”
Profesyonel hızla ilerledi ve onun emrettiği gibi yaptı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kötü Adamın Çocuğuna Hamileyim REENKARNE
RomanceAblası sevgilisiyle birlikte olmak için düğününden kaçar ve küçük kız kardeşi çok güçlü bir adamla evlenmek zorunda kalır. Şans eseri, sonunda o küçük kız kardeşin bedenine reenkarne olur. Evlendiği adam çok güçlü olmasına rağmen, telafisi mümkün ol...