134. bölüm

1K 67 0
                                    

Zaman yavaş yavaş geçti.

Ye Zhen'in tekerlekli sandalyeyle doğum odasına götürülmesinin üzerinden üç saat geçmişti. Bu süre zarfında doktorlar ve hemşireler doğum odasına girip çıkarlardı. Ancak Lu Beichuan ve partisi, bir gecikmenin komplikasyonlara yol açacağı korkusuyla doktorlardan veya hemşirelerden birinin durumu sormasını engellemeye cesaret edemedi.

“Zaten üç saatten fazla oldu. Ye Zhen neden hala dışarı çıkmadı?” Şaşırtıcı bir şekilde, sakin kalamayan ilk kişi Yaşlı Usta Lu oldu. Elleri bastonunu kavramıştı. Ara sıra saatine bakardı.

bayan Lu endişeliydi, doğum yapma tecrübesi olan biriydi. Rahatlatıcı bir şekilde Yaşlı Usta Lu'ya dedi ki, "Baba, endişelenme. Sadece üç saat oldu. Beichuan'ı doğururken beş saat sürdü. Muhtemelen önümüzde uzun bir bekleyiş var. Neden şimdi dinlenmiyorsun? Ye Zhen doğum odasından çıktığında seni almaya geleceğiz. ”

Yaşlı Usta Lu bütün gece iyi uyuyamamıştı, ama yine de burada oturmaya devam ederek vücudunun sınırlarını zorladı.

Yaşlı uşak, Yaşlı Usta Lu'nun yaşlı vücudu için gerçekten endişeliydi. Ayrıca, “Yaşlı Usta Lu, zaten burada kalarak hiçbir şey yapamazsınız. Ve dün gece iyi uyuyamadın. Neden önce iyice dinlenmiyorsun? Genç Madam dışarı çıkınca hemen gelip sizi alacağız. Bu şekilde, zamanı geldiğinde büyük torununuzu kızdırmak için bolca enerjiniz olacak. Ne düşünüyorsun?"

Yaşlı Usta Lu elini salladı. Son derece inatçı, dedi ki, “Fikrimi değiştirmeye çalışma. Bedenimi senden daha iyi tanıyorum. O kadar uzun zaman olmadı. Endişelenme, dayanabilirim. ”

Yaşlı bir insan inatçı olduğunda gerçekten yapabileceğiniz hiçbir şey yoktu. İkna etmek için elinizden gelenin en iyisini yapabilirsiniz, ancak sağır kulaklara düşecektir.

hanımefendi Lu ve yaşlı uşak daha fazla konuşmadı. Sadece Yaşlı Usta Lu'nun burada oturmasına ve onlarla beklemeye devam etmesine izin verebilirlerdi.

"Eh! Beichuan, Ye Zhen'in ailesine hastanede olduğunu söyledin mi?"

bayan Lu, Ye Zhen'in ailesini sevmiyordu, onlar hala onun ailesiydi. Biyolojik anne babasına doğumda olduğunu bildirmemesi mantıksız olurdu.

Üç saat önce Ye Zhen doğum odasına girdiğinden beri, Lu Beichuan sert ve hareketsiz bir şekilde duvara yaslanmıştı. Gözleri küçüktü ve boş boş yere bakıyordu. Kim bilir ne düşünüyordu?

Lu Beichuan ilk başta cevap vermedi.

Yaşlı Usta Lu çatık bir kaşla sordu, "Ne . . . Ye Zhen'in ailesine kızlarının hastanede olduğunu söylemedin mi?"

Yaşlı Usta Lu, görgü kurallarına her zaman önem verirdi. Ye'lerin yaptığı uygunsuz şeyleri belli belirsiz duymuş olmasına ve bunların güvenilir olmadığını düşünmesine rağmen, kızlarının doğum yapması gibi önemli bir konudan nasıl haberdar edilmediler?

"Bu benim hatam . Dün gece ve bugün çok meşgul olduğum için bunaldım ve kayınvalidemizi aramayı unuttum” dedi. Lu, “Onları şimdi arayacağım. ”

bayan Lu ayağa kalkmak üzereydi, Lu Beichuan onu durdurdu. “Ye Zhen çıkana kadar bekleyin. ”

“Zaten buraya gelirlerse yardımcı olmazlar. "Bu konuyla ilgili olarak, Lu Beichuan Ye'lere karşı son derece sakin ve kalpsizdi.

Ye Zhen'in hamile olduğu geçmiş zaman diliminde Lu Beichuan, Ye'leri kayıtsızca görmezden gelmişti. Ye, iflasın eşiğinde asılı kaldı. Peder Ye, Lu Beichuan'dan defalarca yardım istediğinde, Lu Beichuan yardım sözü vermedi ve reddetmedi.

Zamanı geri döndüremez ve Ye Zhen'e haksız muamele görmesini engelleyemezdi. Ye Zhen'in gelecekte herhangi bir mağduriyet yaşamamasını umabilirdi.

"Fakat . . . Anne Lu kaşlarını çattı. Yüzüne onaylamadığı yazılmıştı.

Lu Beichuan'ın tavrı boyun eğmezdi. Hafifçe, "Ben ne yapacağımı biliyorum. Her şey kontrol altında . Endişelenme. ”

Yaşlı Usta Lu bir şey söylemek istedi ama torununun ifadesiz yüzünü görünce sözlerini yuttu.

İçini çekti.

Boşver . Lu Beichuan artık Lu'lardan sorumluydu. Genç nesil kendi kendine düzelecek. Yaşlı bir adam olarak onlar için endişelenmesine gerek yoktu.





Kötü Adamın Çocuğuna Hamileyim REENKARNEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin