Durdurdu . Ye Zhen'in şaşkın bakışlarına bakarak devam etti, "Belki bana inanmayacaksın ama seni ilk gördüğümden beri geleceğimizi birlikte planlıyorum. Bana inanacak ve hayatını bana emanet edecek misin? Benimle evlenir misin?"
“Aşk” kelimesini söylememiş olmasına rağmen, ona duyduğu aşk apaçık ortadaydı ve sözlerinden duyulabiliyordu.
Ye Zhen ona baktı. Beyni boşalmıştı.
Gerçekten hayrete düşmüştü.
Böyle bir hassasiyet ve romantizm. Bu kadar zorlayıcı ve güçlü olan romanda büyük kötü adamdan hiçbir iz yoktu. Alyansını zorla parmağına takıp sonra da onun karısı olduğunu herkese ilan etmesi gerekmez miydi?
Üstelik çok sakin bir adamdı. Yine de, ona evlenme teklif etmek için herkesin önünde diz çökmüştü.
"İstemiyorsan seni zorlamayacağım. Ama bu hayatta, başka biriyle evlenmene izin vermeyeceğim. Sen kabul edene kadar seni takip etmeye devam edeceğim. ”
” . . . ” Ye Zhen nefesinin altında mırıldandı, “Bu bir zorlama. ”
Lu Beichuan kıkırdadı. Ye Zhen'in bir zamanlar taktığı yüzüğü çıkardı ve onun önünde tuttu. "Seninle sonsuza kadar ilgileneceğim. Acı çekmene asla izin vermeyeceğim, hafif bile olsa. Seni dünyanın en mutlu kadını yapacağım. ”
Belki de Ye Zhen farkında değildi. Hareket edemediği o dönemde, herkes onun durumunu umursuyormuş gibi görünse de, onun fiziksel durumunu ve rahatını dikkatsizce gözden kaçırmış ve ihmal etmişlerdi. Ye Zhen istisna olmuştu. Yastığı çok alçak olduğunda düşünceli bir şekilde fark ederdi. İsteyerek yatağına oturur ve yorulmadan ona masaj yapardı. Sürekli onunla konuşurdu çünkü William ona bunun komadaki bir hastanın uyanmasına yardımcı olacağını söylemişti.
Bir dizi hain insan yaşadıktan sonra, Ye Zhen'in nezaketinin ve sadeliğinin çok nadir ve değerli olduğunu hissetti.
Bu ender ve değerli kişinin elinden kayıp gitmesine izin vermek istemiyordu.
O zaman, resmen uyandığında onu kesinlikle koruyacağını düşünüyordu. En ufak bir acı bile çekmesine izin vermeyecekti.
Ye Zhen kısa bir süre sessiz kaldı. Aklında, bu isteyip istememe meselesi değildi. Ama bu kişiye baktığında, kalbinde daha önce hiç hissetmediği bir kıpırtı hissetti.
"Bana bir şey için söz verebilir misin?"
"İstediğin her şeyi kabul edeceğim. ”
Ye Zhen fısıldadı, “Beni dinlemek zorundasın. ”
Büyük bir kötü adamı kısıtlamak kolay olmayacaktı, özellikle de mini kötü adam doğduktan sonra başlayacak olan kargaşada.
Gereksiz endişeler için biraz erken olmasına rağmen, önceden plan yapmak ve önlem almak daha iyiydi.
Lu Beichuan yüzüğü Ye Zhen'in yüzük parmağına taktı. Kıkırdayarak, “Tamam, her şey hakkında son sözü söyleyeceksin. ”
Elindeki pırlanta yüzüğe baktığında biraz sersemlemiş hissetti. Birçok bükülme ve dönüşten sonra, yine de büyük kötü adamın karısı olmuştu.
Ancak, önceki korkusu şimdi gitmişti.
"Neden daha önce teklif etmedin? Neden bunu düğünde yapmakta ısrar ettin?”
Lu Beichuan ayağa kalktı ve ona sarıldı. Alnını öptü ve fısıldadı, “Hiç tecrübem yok. Bu benim ilk evliliğim. ”
Ye Zhen düşünceli bir şekilde gülümsedi. "Sorun yok . Bir dahaki sefere tecrüben olacak. ”
Lu Beichuan: ” . . . "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kötü Adamın Çocuğuna Hamileyim REENKARNE
RomanceAblası sevgilisiyle birlikte olmak için düğününden kaçar ve küçük kız kardeşi çok güçlü bir adamla evlenmek zorunda kalır. Şans eseri, sonunda o küçük kız kardeşin bedenine reenkarne olur. Evlendiği adam çok güçlü olmasına rağmen, telafisi mümkün ol...