Odanın içinde, Ye Zhen duş aldıktan sonra kanepeye oturdu. Yaşlı Usta Lu'nun ona verdiği kırmızı paketi merak ediyordu. Ağırlığına göre kırmızı paketin içinde ne olduğunu tahmin etmeye çalıştı ama çok hafifti ve söylemek imkansızdı. Kırmızı paketi açtıktan sonra, içindekilerin dökülmesi için ters çevirdi.
Ye Zhen'in avucuna ince bir selvi yaprağı düştü. Bu öğeden başka kırmızı pakette başka bir şey yoktu.
"Bu ne?"
Lu Beichuan banyodan çıktı ve kolunu onun beline doladı. Onu kaldırdı ve yatağa getirdi, sonra onu örtmek için battaniyeyi çekti. “Bir selvi yaprağı, sonsuz evlilik mutluluğu için umudu temsil eder. Çocuklarımız olacağını umuyor. Büyükbabanın sana bunu vermesi, seni torunu olarak kabul ettiği anlamına gelir. ”
Tek bir selvi yaprağının bu kadar anlamı var mıydı?
"Yok canım?"
"Elbette . Büyükbaba zaten Lu'nun şirketindeki kalan hisselerinin %10'unu senin adına devretti. Bu seni tanıdığını göstermiyor mu?”
“%10?” Ye Zhen şaşkınlıkla tekrarladı.
Lu'nun şirketi, Yaşlı Usta Lu'nun sıkı çalışmasının sonucuydu. Bu şirketi başarılı kılmak için hayatının en güzel yıllarını takas etmişti. Ama şimdi, ona kalan hisselerinin %10'unu cömertçe mi veriyordu?
Bir gecede milyarder mi olmuştu?
Bunalmış bir halde kekeleyerek, "Bu . . . Bu çok fazla . . . ”
“Bu, Lu'nun tüm gelinlerine de verilen bir şey. Annem Lu ailesiyle evlendiğinde, büyükbabam da ona %10 verdi. ” Gerçi annesi zaten hisselerindeki payını ona devretmişti.
Küçük bir servet elde eden ve bir gecede zengin olan Ye Zhen, belirsiz hissetti. Sanki rüya görüyormuş gibi hissediyordu.
Her zaman zengin ailelerle evlenmeyi planlayan insanların olmasına şaşmamalı. Bir adımda zirveye çıkmanıza izin verebilecek zengin aileler vardı.
Lu Beichuan, Ye Zhen'in karnını okşadı. "Bugün senin için yorucu geçmiş olmalı. Erken yatmalısın. ”
Lu Beichuan'ın vücudu çok sıcaktı. Tıpkı geçmişte olduğu gibi, Ye Zhen üşüyen ellerini ve ayaklarını Lu Beichuan'ın etrafına ısıtmak için koydu. Lu Beichuan hiçbir şey söylemedi. Bunun yerine, elini Ye Zhen'in boynunun arkasına koydu ve onu kollarında tutabilmesi için başını omzuna yasladı.
Çok sıcak! Ye Zhen rahatça düşündü.
Ye Zhen'in ne kadar düşünceli olduğunu kabul etmesi biraz zordu. Sonuçta, Lu Beichuan romanda kötü bir pislikti. İnsanların öfkeyle ısırmak için can attığı türden bir insandı.
Lu Beichuan'ın romandaki sonunu düşünerek içini çekti.
Ancak, dikkatlice düşündüğünde, Lu Beichuan'ın tüm bu kötü şeyleri yapmasının nedeni. . .
Ye Zhen'in ifadesi dondu. Elini karnının üzerine koydu.
Yanlış hatırlamıyorsa, bu doğmamış velet babasına kötü planlar fısıldadığı içindir! Bu velet kemiğine kadar kötüydü. Zekasını hiçbir zaman iyi bir şey için kullanmadı. Bunun yerine, babasının zihnine sürekli olarak kötü fikirler yerleştirdi. Bu çocuk annesini ve babasını mahvederdi.
"Sorun nedir?" Lu Beichuan onun alt karnını tuttuğunu gördü ve endişelenmeden edemedi. Aceleyle, "Kendini iyi hissetmiyor musun?" diye sordu.
William ona ilk birkaç ayın en hassas dönem olduğunu söylemişti. Yanlış bir şey varsa, Ye Zhen'i muayene için hastaneye getirmesi gerekiyordu.
Ye Zhen başını salladı. "İyiyim . Sadece bebek sahibi olmanın kolay olduğunu düşünüyorum ama büyütmek zor. Bir çocuğun gelişimi, ebeveynleri tarafından derinden etkilenir. Bu çocuğu iyi bir insan olarak yetiştiremeyeceğimden endişeleniyorum. ”
Bunu düşünen Ye Zhen sert bir şekilde Lu Beichuan'a dedi ki, “Çocuk doğduktan sonra ona doğruyu ve yanlışı öğreteceğim. Çocuğu şımartamaz veya ebeveynliğime katılamazsınız. Eğer itaatkar değilse, tokatlanmalı! Babası olarak, yufka yürekli olamaz ve onun için üzülemezsin!”
Lu Beichuan son zamanlarda hamilelik belirtileri hakkında çok şey öğrenmişti. Ye Zhen'in ciddi ifadesine baktığında, bunun hamileliği nedeniyle bir ruh hali değişimi olduğunu tahmin etti.
"Tamam, sana söz veriyorum. Eğer itaatsiz olursa, ona şaplak atarım. ”
Lu Beichuan'ın yeminini duyan Ye Zhen sonunda daha az endişeli hissetti.
Bu kadar dikkatli olduğu için suçlanamazdı. Bu kadar önlem almak boşuna endişelense de, önceden plan yapmak asla kötü bir fikir değildi.
Romanda çocuğa neyin doğru neyin yanlış olduğunu öğreten Lu Beichuan'ın sonuçlarını okuduktan sonra, onun ebeveynlik becerilerine güvenmedi. Ne de olsa, Lu Beichuan bir baba olarak çok hoşgörülü olduğu için oğulları büyüyünce bir kötü adam olursa, hiçbir çare olmayacaktı.
Ama tekrar düşündüğünde, bu doğmamış çocuk henüz şekillenmemişti bile. Bir çocuğun nasıl olacağı, ailesinin onu nasıl yetiştirdiğiyle belirlenirdi. Bu doğmamış bebeğin kesinlikle kötü bir kötü adam olacağını düşünmesi adil değildi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kötü Adamın Çocuğuna Hamileyim REENKARNE
RomanceAblası sevgilisiyle birlikte olmak için düğününden kaçar ve küçük kız kardeşi çok güçlü bir adamla evlenmek zorunda kalır. Şans eseri, sonunda o küçük kız kardeşin bedenine reenkarne olur. Evlendiği adam çok güçlü olmasına rağmen, telafisi mümkün ol...