Geçtiğimiz birkaç on yıldaki ulusal politikalar nedeniyle, bu kıyı kenti zaten bir ekonomik merkez haline gelmişti. Altı bin kilometrekareyi aşan bu beton ve çelikten müreffeh şehirde her gün kurulan şirketler ve iflas eden şirketler vardı.
Bu şirketler arasında son beş yıldır giderek yükselen bir yıldız vardı. Ve şimdi, yaşam ya da ölüm arasında seçim yapmanın eşiğindeydi.
Yeni İnternet neslinde lider olan biri olarak, Qin Shao, endüstrisinin açık arayla en üst sıralarında yer alan Genesis adlı bir şirket kurmuştu.
Ancak şu anda Genesis'in konferans odasında oturan Qin Shao, hissedarların tartışmasını dinlerken ciddi bir ifadeye sahipti.
Son mali kriz olmasaydı, şirketi iflas ya da satın alınma arasında seçim yapma çıkmazına asla düşmezdi.
Lu'nun şirketi tarafından gönderilen insanların, satın alma süreçlerinde son birkaç yıldaki tüm zor işlerini mahvetmesini yalnızca izleyebildi.
Qin Shao bunu kabul etmek istemedi ama ne kadar isteksiz olduğunun bir önemi yoktu. Şu anda, şirketinin hayatta kalmasının tek yolu Lu'nun şirketi tarafından satın alınmasıydı.
Ancak Lu Beichuan, iş dünyasında inatçı ve zalim olmasıyla ünlüydü. Satın almanın koşullarından biri, Genesis'in teknik personelinin Lu'nun şirketinin çalışanları tarafından değiştirilmesiydi.
Qin Shao, Lu Beichuan'ın onlara güvenmediğini biliyordu.
Qin Shao, bu şirketi Genesis'in çekirdek ekibini oluşturan teknik personelin desteğiyle kurmuştu. Şirketin satın alınması, bu kişilerin işten çıkarılacağı anlamına geliyordu.
Bu noktaya gelmeden önce, Qin Shao kendine sormuştu. Şirket, bu deneyimli insanlar olmadan yaptıklarını başarabilir miydi? Hayır, olmazdı. Ve böylece, şirketini elinde tutacak ve bu şirketi kurmak için onunla birlikte çalışan bu insanlardan vazgeçecek kadar utanmaz değildi.
İşleri bir süreliğine uzatabilmişti ama şirketin hissedarları tedirgindi. Geçtiğimiz dönemde şirket daha fazla finansman sağlayamadığı için ivmesini geri kazanmak zordu. Bu da, finansal kredibilitede yakın bir krize yol açan bir dizi para kıtlığını tetikledi. Lu'nun şirketi dışında kimse Genesis'i kabul etmeye istekli değildi. Satın alma süreci, Lu'nun şirketinin avukatlarının gerekli özeni gösterdiği noktaya çoktan ulaşmıştı. Ancak, Qin Shao hala bir karar vermekte tereddüt etti.
“CEO Qing, Lu'nun şirketi tarafından satın alınmak dışında, Genesis'in iyileşmesinin bir yolu olduğunu düşünmüyorum. Bankadaki kredi limitimizi zaten çektik ve başka hiçbir banka bize garanti veremez. Finansman sağlayacak başka bir şirket yok. Şimdi bir karar vermezseniz, şirket iflas edecek!”
"Aynen öyle! Ve Lu'nun şirketi tarafından satın alındıktan sonra şirketin daha da gelişeceğini düşünüyorum!”
"Evet, başka hiçbir şirket Genesis'i satın almaya istekli değil. İflastan kaçınmanın tek yolu Lu'nun şirketini seçmektir. ”
Qin Shao'nun ifadesinden ne düşündüğünü anlamak zordu.
Bu şirketi kurduğunda yanında olan çekirdek teknoloji ekibinin patronu, konferans odasında sessizce oturuyordu.
Şirketinin varlığını sürdürmesini istiyorsa, çalışanlarından vazgeçmesi gerekecekti. Bir tarafta şirket vardı. Diğer tarafta eski arkadaşları vardı. Qin Shao, bir kaya ile sert bir yer arasında sıkışıp kalmıştı.
“Tekrar görüşmek için Lu Beichuan'ı arayacağım. Toplantıyı burada bitirelim. ”
Aslında tartışılması gereken her şey zaten tartışılmıştı. Karşı tarafın gücü ve parası vardı. Lu'nun şirketinin tutumu, pazarlık payı olmaksızın boyun eğmezdi. Onları satmaya zorlayarak pozisyon alıyorlardı.
Qin Shao ayağa kalktıktan hemen sonra biri onu durdurdu ve ona bir istifa mektubu verdi. “CEO Qin, bu benim istifa mektubum. “
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kötü Adamın Çocuğuna Hamileyim REENKARNE
RomansAblası sevgilisiyle birlikte olmak için düğününden kaçar ve küçük kız kardeşi çok güçlü bir adamla evlenmek zorunda kalır. Şans eseri, sonunda o küçük kız kardeşin bedenine reenkarne olur. Evlendiği adam çok güçlü olmasına rağmen, telafisi mümkün ol...