Sonraki günlerde, Lu hanesi işlerle dolup taştı. Hepsi Lu'nun torununun ilk ay doğum günü içindi. Bayan Lu ayrıca yardım için bir otelden özel olarak personel tutmuştu. Çimenliğe kurulan etkinlik salonunun içinde her yerde Zhouzhou'nun sevimli resimleri vardı.
Elbette bu fotoğraflar Zhouzhou sevimli hale geldikten sonra çekildi.
Zhouzhou'nun doğum günü kutlamasının sabahı, Lu'nun villasının önüne gelen bitmeyen bir lüks araba akışı vardı. Sayısız insan gelip gidiyordu. Tüm bu konuklar, davetiyelerin Yaşlı Usta Lu tarafından el yazısıyla yazıldığını biliyorlardı, bu yüzden elbette bu kutlamaya büyük önem verdiler.
Yaşlı Usta Lu bugün tamamen gülümsüyordu. Etkinlik salonunda eski arkadaşlarıyla konuşurken Lu Beichuan'ı da yanında getirdi.
Bayan Lu, pahalı kıyafetleri içinde zarif ve dengeli görünüyordu. Yan salondaki bayanlarla sohbet etmesi için Ye Zhen'i de beraberinde getirdi.
Tabii ki, Zhouzhou'yu yanlarında getirmemişlerdi. Etrafta o kadar çok insan varken çok gürültülüydü. Bayan Lu bir kaza olabileceğinden endişelendi, bu yüzden bir hizmetçiye nöbet tutması için çocuk odasında kalmasını emretti.
"Yaşlı Lu, tebrikler, bir torun sahibi oldun!"
Yaşlı Usta Lu bütün sabah gülümsemeyi bırakamamıştı. Onu tebrik etmeye gelen eski dostu görünce, "Seni yaşlı hergele, sonunda geldin. Kıskanıyorsan torununa iyi bir adam bul ve evlen. ”
Shen Weiyin villanın içinden onlara doğru geldi. Yaşlı Usta Shen'in arkasında dururken kibarca gülümsedi ve selamladı, "Merhaba Büyükbaba Lu. ”
Yaşlı Usta Lu, Shen Weiyin'e baktı ve içini çekti. "Bir kızın büyüdüğünde nasıl görüneceğini gerçekten kestirmek mümkün değil. O kadar uzun sürmedi ve Weiyin çok güzel olmak için büyüdü, benim aksime ben çok yaşlandım. ”
Shen Weiyin duruma uygun bir gülümseme verdi. “Büyükbaba Lu, yaşlanmadın. Eskisi gibisin. Hala enerji dolu ve sağlıklısın. Hiçbir şey değişmedi . ”
Beyaz bir elbise ve hafif bir makyaj vardı, çok mütevazı görünüyordu.
Ama onun gibi bir kadın, çok makyaj yapmasa ve kalabalığın içinde durmasa da yine de çok dikkat çekiciydi.
Yaşlı Usta Lu yüksek sesle güldü. Yüzü nazik görünüyordu. “Yaşlı Shen, torununuz eskisi kadar sevimli ve hoş. Pekala, teyzeleriniz yan salonda. Onlarla sohbet etmek için oraya gitmelisin. Burada kalıp yaşlı insanlarla konuşmak senin için sıkıcı. ”
Shen Weiyin başını salladı. "Öyleyse, önce ben gideceğim. Büyükbaba Lu, Beichuan, sonra görüşürüz. ”
Lu Beichuan ifadesiz kaldı, ama Yaşlı Usta Lu gülümsedi ve dedi ki, "İhtiyar Shen, çok şanslısın. Çok güzel ve seçkin bir torununuz var. ”
Yaşlı Usta Shen düşünceli bir şekilde başını salladı. Başka söylenmemiş düşünceleri varmış gibi, içini çekti. "Weiyin güzel ve olağanüstü, ama hala ilgilendiği kimse yok. Bunun için endişeleniyorum. ”
"Neden? Kimse uygun değil mi?”
“Birkaç uygun genç adam buldum ama Weiyin hiçbirini beğenmedi. Bundan bahsettiğimde, meşgul olduğunu ve zamanı olmadığını söyleyecek. Neredeyse otuz yaşında. Nasıl endişelenmeyeyim?”
“Bu tür şeyler aceleye getirilemez. Beichuan'a bak, onu ne kadar sakinleştirmeye çalışsam da işe yaramadı. Ama şimdi ona bakın, bir yıl içinde sadece evlenmedi, şimdi bir çocuğu da var. ” Yaşlı Usta Lu gülümsedi. "Bunun için endişelenmeyi bırak. Bir çocuk kendi hayatından sorumlu olmalıdır. ”
Ancak Yaşlı Usta Shen ona dik dik baktı. "Bunu söylemek senin için kolay. Geriye dönüp baktığımda, Weiyin'i ailenizle evlenmeye zorlamalıydım. Bunu yapsaydım, şimdi endişelenmezdim. ”
Yaşlı Usta Lu, eski arkadaşına ters bir bakış attı ve onu açıkça eleştirdi, "Yaşlı adam, yaşlılıkta kafan karıştı mı? Evlilik zorlayabileceğiniz bir şey mi? İki kişi birbirinden hoşlanmıyorsa bu konuda yapacak bir şey yok. Onları bir araya getirmeye çalışsanız bile işe yaramaz. Bu tür bir şey, kadere bağlı. ”
Yaşlı Usta Lu, arkadaşının endişelendiği için şaka yaptığını düşündü, bu yüzden fazla endişelenmedi. Ancak, Lu Beichuan'ın bakışları Yaşlı Usta Shen'de kaldı ve uyanıklığını arttırdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kötü Adamın Çocuğuna Hamileyim REENKARNE
RomanceAblası sevgilisiyle birlikte olmak için düğününden kaçar ve küçük kız kardeşi çok güçlü bir adamla evlenmek zorunda kalır. Şans eseri, sonunda o küçük kız kardeşin bedenine reenkarne olur. Evlendiği adam çok güçlü olmasına rağmen, telafisi mümkün ol...