Hastanede mutluluk ve kahkaha sesleri duyulurken, Ye'lerde ise tam tersine atmosfer ağırdı. Peder Ye ve Anne Ye hastaneden döndükten sonra ikisi sessiz kaldı. Tek kelime etmediler.
Anne Ye mutsuz bir ifadeyle kanepeye oturdu.
Bir şeylerin ters gittiğini hisseden kahya teyze, öfkelerini yatıştırmak için dikkatlice her birine birer bardak çay koydu. Kahya teyze seramik bardağı Peder Ye'ye teslim ettikten hemen sonra bardağı yere fırlattı.
Kenarda duran kahya teyze çok korkmuş ve ne yapacağını bilememiş.
Anne Ye kalbindeki öfkeyi bastırdı ve sakin bir ifadeyle kahya teyzeye şöyle dedi: “Biraz yiyecek almak için dışarı çık. ”
Temizlikçi teyze aceleyle gitti.
Peder Ye, dışarıdayken öfkeden patlamaya cesaret edemedi, ama evde, azarladığı kişiyi işaret edip isimlendirecek cesarete ve özgüvene sahipti.
“Bu Lu Beichuan'da bu kadar harika olan ne? Sadece doğduğu ailede şanslıydı. Lu'lar olmasaydı, elinde ne olurdu? 20 milyonun sadece küçük bir proje olduğunu söylemek nereden geliyor? Biliyordum . Bize hep tepeden baktı!” Peder Ye'nin yüzü öfkeyle kızardı. Oturmadan önce önündeki sehpaya vurdu. Çıldırarak, ara vermeden azarladı.
“En azından ben onun büyüğüyüm. Yerini bilmiyor! Kibirli bir şekilde kendini herkesten üstün görüyor! Beni kayınpederi olarak mı görüyor?!"
Anne Ye kanepeye oturdu ve bir süre sessizce dinledi. Son kısmı duyunca soğuk bir şekilde güldü.
"Kayınpeder? Karısı seni babası olarak bile kabul etmiyor. O zaman neden bu damat seni kayınpederi olarak kabul etsin ki?”
"Ne demek istiyorsun?"
"Ne demek istediğimi nasıl anlamazsın?" Anne Ye, Ye Zhen'in bugünkü performansından çok memnun değildi. Kalbinde zaten bir ateş yanmıştı. "Ye Zhen'in bugün hastanede söylediği sözleri gerçekten anlamıyor musun? Ondan sadece arabuluculuk yapmasını ve Lu Beichuan'a birkaç söz söylemesini istedik. Ve nasıl cevap verdi? Karşı saldırı ve direnme. Bu tavrıyla ne demek istediğini nasıl anlamazsın? Seninle, işe yaramaz babasıyla hiçbir şey yapmak istemiyor. Ne? söyleyemez misin?"
Bu noktaya konuştuktan sonra, Anne Ye içini çekti. "Ne güzel bir kız yetiştirdin. Bu eski söz gerçekten doğru. Evli kız, dökülen su gibidir. Herhangi bir kayba uğramasınlar diye sadece kayınvalidelerini umursar. Kızlık ailesinin refahını hiç umursamıyor. ”
Bu sözleri duyduğunda Peder Ye'nin kalbi öfkeyle doldu.
Beceriksiz olmasına rağmen, zihni önyargıyla bulanmıyordu. Ye Zhen'in nasıl bir insan olduğunu çocukluğundan beri biliyordu. Annesi önyargısıyla denize girmemiş ve kalbini incitmemiş olsaydı, o zaman şu anda Lu'larla evlendikten sonra ona yardım etmek için elinden geleni yapacaktı!
“Evli bir kız, dökülen su gibidir. . . Peder Ye alay etti. “En azından Ye Zhen benden sadaka istemiyor. O senin diğer iyi kızın gibi değil. Her gün benden para almanın yollarını düşünüyor!”
"Ye Qing'in nesi var? Bunu utanmadan nasıl söylersin? Bu kadar işe yaramaz olmasaydın, Ye Qing eğlence endüstrisinde bu kadar zor zamanlar geçirmezdi. ”
"Tamam, işe yaramazım. Yetiştirdiğin o güzel kızına bak. Çocukluğundan beri ona her istediğini verdin. Herkesten daha iyi olduğunu düşünüyor. Şimdi eğlence sektörüne girip duvara tosladığına göre, sonunda gerçekten kimin güce sahip olduğunu anlıyor mu? Neden zor zamanlar geçiriyor? Çünkü onu burnu havada olacak şekilde büyüttün. Disiplinsiz ve kontrolsüzdür.
Zhenzhen hakkında kötü konuşacak yüze nasıl sahip oluyorsun? Bu kadar ön yargılı olmasaydın, şimdi her şey farklı olurdu. Ye Qing'e iyi olan her şeyi vermen senin için bir şey, ama neden Zhenzhen için de başka bir porsiyon hazırlamadın? Kızlarınıza nasıl adil davranacağınızı bilseydiniz, Zhenzhen bugün bana böyle davranmazdı!”
“Bunu sanki bunun için hiçbir sorumluluğun yokmuş gibi söylüyorsun. Onları doğuran bendim ve onları tek elle yetiştiren de bendim. Babaları olarak onlar için ne yaptın? Önyargılı olduğumu düşünüyorsun. Öyleyse neden geçmişte Ye Zhen'e daha fazla ilgi göstermedin? Harekete geçmek için çok yavaşsın. Ye Zhen zaten iyi bir aileyle evlenerek hayatta başarılı oldu. Ye Zhen'in kötü muamele gördüğünü hissettiysen, neden geçmişte onun adına konuşmadın?”
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kötü Adamın Çocuğuna Hamileyim REENKARNE
RomanceAblası sevgilisiyle birlikte olmak için düğününden kaçar ve küçük kız kardeşi çok güçlü bir adamla evlenmek zorunda kalır. Şans eseri, sonunda o küçük kız kardeşin bedenine reenkarne olur. Evlendiği adam çok güçlü olmasına rağmen, telafisi mümkün ol...