147. bölüm

932 73 2
                                    

Lu Beichuan hastane odasından ayrıldıktan sonra boş bir salona girdi ve bir arama yaptı.

"İki şey . Önce hastanenin kameralarını kontrol edin ve hemşire istasyonuna kimin hediye bıraktığını görün. İkincisi, Lin Zhan'ın son zamanlarda nerede olduğunu, ne yaptığını ve temas halinde olduğu kişileri araştırın. Hiçbir ayrıntıyı atlamayın!”

Sadece emrini vermesi gerekiyordu ve doğal olarak teklifini yerine getirecek biri vardı.

Aramayı sonlandırdı. Lin Zhan'ı havaalanında nasıl bıraktığını düşününce, şimdi bunu gülünç bir şekilde saçma buldu.

Geçen yıl, Lu Beichuan, Lin Zhan'ı neden bıraktığını sorgulamıştı. En iyisinin sorunu daha ilk günden çözmenin olduğunu herkesten daha iyi biliyordu. Kendisi ve Lin Zhan'ın aynı türden insanlar olduğunu çok iyi anlamıştı. Bir fırsatı yakalamak için en ufak bir şans olduğu sürece, bu sadece bir saman bile olsa, ikisi de onu yakalamak için ellerinden geleni yapacaklardı.

Onlar gibi insanlar çok korkutucuydu. Bir anlık dikkatsizlik ve Lin Zhan rakibi olmak için tırmanacaktı.

O zamanlar şefkat göstermesi ve bu dikkatsizlik döneminin birleşimi, Lin Zhan'ın istismar etmesi için bir boşluk bırakmıştı!

Lu Beichuan derin bir nefes aldı. Alması gereken birçok olası yol zihninde açıkça belirdi. Lin Zhan'ı iz bırakmadan ortadan kaldırmak için birçok yolu vardı. Lin Zhan henüz tam olarak iktidara gelmemişti. Parmaklarını biraz hareket ettirmesi gerekiyordu ve Lin Zhan bu dünyadan gitmiş olacaktı.

Lu Beichuan uzaktaki sıra sıra yüksek binalara baktı. Bu beton binaların refahında oynayacağı bir rol vardı.

Sonunda Lu ailesinin kontrolünü ele geçirmişti. Bu kolay olmamıştı. Ayrıca Ye Zhen'i elde etmek için beynini harcamıştı. Lin Zhan'a Lu'lara ya da Ye Zhen'e yarar sağlaması için herhangi bir fırsat vermeyecekti.

Bunu yapmaya istekli olduğu sürece, Lin Zhan'ın hiç şansı olmayacaktı.

Lin Zhan'dan kurtulmak çok kolay olurdu.

Fakat . . .

— “Kesinlikle yasa dışı olan hiçbir şey yapmayın. Sırf çok güçlüsün diye her istediğini yapabileceğini düşünme. Ne kadar güçlü olursan ol, kanunun cezasını çekmekten kurtulamazsın!”

— “Gelecekte bir çocuğunuz olursa onu düzgün bir şekilde yetiştirmeniz gerekir. Çocuğun babası sensin. Bir rol model olarak hizmet etmeli ve onu doğru yolda yürütmelisiniz!”

Ye Zhen'in ona söylediği sözler hafızasında taze kaldı. Ayrıca Ye Zhen'e yasadışı bir şey yapmayacağına söz vermişti. Ayrıca artık birlikte bir çocukları olduğu için çocuklarına rol model olmak zorundaydı.

Ye Zhen'e verdiği sözden dolayı terk ettiği o dürüst olmayan uygulamalara neden geri dönmek için cazipti?

Uzun bir süre Lu Beichuan kıpırdamadı. Sadece orada durdu ve sessizce düşündü.

Salonun kapısı aniden itilerek açıldığında alacakaranlıktı. Anne Lu'ydu. Hala bebeği tutuyordu.

"Neden buradasın? Uzun zamandır seni arıyorum. ”

Lu Beichuan sertçe döndü. "Bir şeye ihtiyacın var mı?"

Lu Anne onu azarladı, “Zhenzhen benden seni aramamı istedi. Sen zaten bir babasın ama baba gibi davranmıyorsun. Bebeği doğduktan sonra bir kez bile kucağına aldın mı?”

Küçük bebek kundak demetinin içinde sessizce uyuyordu. Zaman zaman dudaklarını şapırdatırdı.

Anne Lu, bebeği Lu Beichuan'a verdi. “Al, bebeğini tut. ”

Lu Beichuan'ın yüzünde bir panik parlaması vardı. Bebeği hemen kabul etti.

Küçük pakette neredeyse hiç ağırlık hissetmiyordu. Bebeği kollarında dikkatlice desteklerken, avuçları kundaklanmış demetin sıcaklığından yanıyormuş gibi hissetti.

Aniden, bebek uyandı ve Lu Beichuan'a şaşı gözleriyle bakıyormuş gibi göründü.

Baba oğul birbirlerine baktılar. Lu Beichuan'ın gözlerindeki keskinlik ve kalpsizlik anında kayboldu. Bu yeni doğan bebeğe şefkatle baktı. Bu bebek onunla aynı kanı paylaştı. O gülümsedi .

Bebek de gülümseyerek babasının peşinden gitti.








Kötü Adamın Çocuğuna Hamileyim REENKARNEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin