89. bölüm

1.4K 80 7
                                    

"Ağlama. Ağladığında, babanın kalbini kırıyorsun. ”

Bu sözleri duyan Ye Qing daha da çok ağladı. Ellerini uzattı ve Peder Ye'ye sarıldı. Bütün vücudu teselli edilemez bir şekilde ağlarken titriyordu. "Baba bana yardım etmelisin. Ben zaten gelinliği giydim. Lu Beichuan bana nasıl böyle davranabilir?!”

". Babanın Orada sana yardım etmesinin bir yolu olduğu sürece, kesinlikle yapacağım. Önce ağlamayı kes". Peder Ye onu teselli etti. Yanaklardaki yaşları sildi.

Ye Qing ayrıca ağlamaya devam etmenin problemini çözmeyeceğini anlamıştı. Zayıflık gösterirken doğru zamanı seçmek zorundaydınız. Aksi takdirde, sadece başkalarını rahatsız eder ve ters etki yapar.

Gözyaşlarını silerek hıçkırdı, "Baba, Beichuan. . . Kesinlikle Ye Zhen'i aramak için ayrıldı. gerçekten anlamıyorum. Ye Zhen ile tamamen aynı görünüyorum ve ondan her şekilde daha iyiyim. Beichuan neden benim yerime Ye Zhen'i seviyor? Ye Zhen, Beichuan'a nasıl bir büyü yaptı?!"

"Merak etme . Beichuan geri döndüğünde, kesinlikle sana kendini açıklamasını sağlayacağım!” Peder Ye bu sözleri söylediğinde pek kendine güveni yoktu. Lu Beichuan'ı herhangi bir şey yapmaya zorlama yeteneğine sahip değildi. Dikkatlice düşündüğünde, suskun küçük kızının gerçekten çok şaşırtıcı olduğunu düşündü. Alçakgönüllüyken sessizce Lu Beichuan'ın kalbini ele geçirmişti. Lu Beichuan'ı onunla evlenmeye ikna etmeyi başarmıştı. Becerileri ablasınınkinden çok daha yüksekti.

Ye Qing ayrıca babasının bu sözleri sadece onu rahatlatmak için söylediğini anlamıştı. Aslında onun için Lu Beichuan'dan bir açıklama talep etmeyecekti. Ayrıca, babası bir şey söylese bile, bu gerçekten Lu Beichuan'ın fikrini değiştirir mi?

"Baba, gerçekten bu meselenin Ye Zhen ile bir ilgisi olmadığını mı düşünüyorsun?"

Peder Ye tereddüt etti.

Bu konunun kesinlikle Ye Zhen ile ilgili olduğunu düşündü ama gururlu büyük kızının önünde nasıl evet diyebilirdi? Bu onun egosuna bir darbe olurdu.

"Fazla düşünme. Durum şu anda bile net değil. ”

"Nasıl belli değil?!" Ye Qing aniden tedirgin oldu. “Baba, şimdi Ye Zhen'in tarafında mısın? Nasıl bu kadar önyargılı olabiliyorsun? Ye Zhen utanmadan kocamı benden çalıyor!”

Kapıda, bastonuyla burada yürüyen Yaşlı Usta Lu, bu sözleri duyunca durdu.

Aslında buraya torunu tarafından terk edilen gelini teselli etmek için birkaç söz söylemek istemişti. Ancak, böyle şiddetli sözler duymayı beklemiyordu.

Eski nesilden biri olarak, daha önce görmediği hiçbir şey yoktu. Büyük kargaşalardan yıpranmıştı ve kurnaz entrikalar ve planlar onun için hiçbir şey değildi. Onun önünde oyun oynamak, Lord Guan'ın(Guan Yu yaklaşık iki bin yıl önce Çin'de yaşamış bir generaldir) önünde bir kılıç kaynatmakla aynı şeydi. Yalanlarını ifşa etmedi çünkü çocuklarla bu önemsiz meseleler üzerinde telaşlanmaktan çok uzaktı.

Yaşlı Usta Lu, Ye Zhen'in o baygınken torununa ne kadar özenle baktığını görmüştü. Ye Zhen dürüst ve samimi bir çocuktu. Berrak gözleri kimseyi kandıramazdı. Plan yapacak bir tip değildi.

Böylece, aniden Ye Qing'in bu sözleri söylediğini duyduğunda, aşırı bir tiksinti hissetti.

Yaşlı Usta Lu'nun yanında olan yaşlı uşak da bu sözleri duyunca kaşlarını çattı. Yaşlı Bayan Ye'yi üstü kapalı bir şekilde tanımlayacak olsaydı, onun biraz fazla açık sözlü olduğunu söylerdi. Daha az güzel sözler kullansaydı, onun kötü yetiştirildiğini söylerdi. Gerçekten küçük kız kardeşiyle karşılaştırılamazdı. Genç Efendi bu kadını sevmediği için suçlanamazdı.

Yaşlı Usta Lu soyunma odasına girmedi. Derin bir iç çektikten sonra gitmek için döndü.

Bir süre, soyunma odasında sadece Ye Qing'in ağlama sesi vardı.








Kötü Adamın Çocuğuna Hamileyim REENKARNEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin