117. bölüm

1.1K 66 5
                                    

Lu Beichuan, Peder Ye'nin Ye Zhen'i ziyaret etmek için Lu'lara gelme talebini reddetmiş olsa da, Peder Ye, onun ve karısının hamile kızlarını ziyaret etmesinin hala kabul edilebilir olacağını düşündü.

Bu fikri aklında tutan Peder Ye, ertesi gün Lu'nun evini çalmaya geldiğinde Anne Ye'yi de beraberinde getirdi. Bir sürü takviye de getirmişti.

Kayınvalidenizi gördüğünüzde, hoş karşılanmayan ziyaretçiler olsalar bile, kapıyı çarpmanız mantıklı olmaz.

Onları sadece kibarca karşılayabilirsin.

Bu aynı zamanda Peder Ye ve Anne Ye'nin Lu'lara ilk gelişleriydi. Ye villasının gösterişli dekorasyonlarıyla karşılaştırıldığında, Lu villasının dekorasyonları, etkileyici bir atmosferde kendini gösteren mütevazi bir lüks sergiliyordu.

“Kayınvalideler, lütfen oturun. Size hamileliğinden bahsetmeden önce Zhenzhen'in durumunun stabil olmasını beklemek istedim. ”

"Bu anlaşılabilir . Peder Ye gülümsedi. “Zhenzhen'in sağlığı çocukluğundan beri kötü. Lütfen ona bizim için iyi bak. ”

Ye'ler kanepeye oturup Lu Anne ile küçük bir konuşma yaparken, hizmetçiler öne çıktı ve çay bardaklarını getirdi.

Anne Ye, tembelce kanepeye yaslanan pembe yanaklı küçük kızına baktı. Önceki çekingen ve utangaç tavrının yerini kendinden emin ve dışa dönük bir gülümseme ve parlak gözler almıştı. Sanki başka biri tarafından değiştirilmiş gibi tamamen farklı görünüyordu.

Anne Ye, gölgelerden dışarı çıkamadan önce uzun süre evde sessizce kalan büyük kızını düşünmekten kendini alamadı. O içten içe içini çekti.

Ye Qing'in Lu Beichuan ile evlenememiş olması utanç verici olsa da, pişmanlıklar için çok geçti. O bir aksilikten sonra depresyona girmişti ve uzun süre kendini toparlayamadı. Gerçekten, şu anda Ye Zhen'den daha kötüydü.

Gerçekten, hiçbir şey taşa konmamıştı. Daha önce, daha seçkin olan büyük kızının mümkün olan en iyi hayatı yaşayacağını düşünmüştü. Olağanüstü küçük kızının bunun yerine en iyi hayatı yaşamasını asla beklemezdi.

Bir insanın hayatının nasıl gelişeceği tahmin edilemezdi.

Ye Zhen, Anne Ye'ye gülümsedi ve "Anne, ne düşünüyorsun?" dedi.

Anne Ye kendine geldi. Ye Zhen'in karnına baktı. "Zaman çok çabuk geçiyor. Uzun süredir evli değilsin ve zaten hamilesin. ”

Anne Lu, Ye Zhen'in elini tuttu. Gülümseyerek, “Bir aydan fazla oldu. Onun hamile kalma zamanı geldi. Zhenzhen gibi uslu ve mantıklı bir geline sahip olmak Lu ailemiz için büyük bir şans. Beichuan, bu yaşamda Zhenzhen ile tanışma ile kutsanmış olmak için sekiz yaşam boyunca iyi işler yapmış olmalıdır. ”

Ye Zhen aşırı övgüden utandı.

"Anne . . . ” Ye Zhen sessizce, “Öyle söyleme. Kendimi çok utanmış hissediyorum. ”

Anne Lu mutlu bir şekilde güldü.

Bu mutlu ve uyumlu resmi izlerken Anne Ye'nin ruh hali çok karmaşıktı.

Sadece Lu Hanım'ın önündeydi. , Ye Zhen'in ilk kez mutlu bir şekilde utangaç davrandığını gördüğünü söyledi.

“Bazı takviyeler getirdim. Her şey Zhenzhen için. ”

"Bizde zaten bunlar var. Para harcamanıza gerek yok. Kayınvalidem, merak etmeyin. Zhenzhen'in beyaz ve dolgun büyüyeceğinden emin olacağım. Benim gözetimim altında ona hiçbir aksilik olmayacak. ”

Peder Ye gülümsedi. “Bu, ebeveynleri olarak düşünceli niyetimizin bir kısmı. ”

Bunu söyledikten ve Lu Beichuan'ın oturma odasında olmadığını gördükten sonra Peder Ye tereddütle sordu, “Ah. . . Beichuan evde mi?"

"O, o? İşle meşgul. Bu aralar eve zar zor geliyor. Onun için endişelenme. ”

Peder Ye utanarak gülümsedi. “İşiyle meşgul olması anlaşılabilir. Fakat . . . doğum günü ziyafetim. . . Ye Zhen'e baktı. Zaten bir kez reddedildikten sonra bu konuyu tekrar gündeme getirmek oldukça garipti. Lu Beichuan'ın kayınpederi statüsünü zaten göstermişti. Lu Beichuan'ın doğum günü kutlamasına katılmaması gerçekten utanç verici olurdu.

Bunu düşünen Peder Ye dişlerini sıktı ve tekrar bahsetti. “Zhenzhen ah, başarabileceğini düşünüyor musun? Babamın 50. doğum günü ve ailemiz bir süredir bir araya gelmiyor. Baban birçok arkadaşını davet etti. Hepsi hamileliğinizle ilgili haberleri biliyor ve sizi şahsen tebrik etmek istiyorlar. Küçükken sana sarılıp öpen insanlardır. Eğer gitmezsen, biraz olduğunu düşünmüyor musun? . . ”

Lu Beichuan dün onunla gitmeyi kabul etmişti. Peder Ye bugün bundan bahsettiğine göre, kolayca kabul etti. “Baba, Beichuan ve ben doğum gününde orada olacağız. ”

Peder Ye'nin gözleri parladı. "Ah. . . Beichuan da mı geliyor?”

"Tabii ki bugün senin doğum günün. ”

Peder Ye mutluluktan boğulmuştu. “Harika, harika, iyi bir doğum günü ziyafeti hazırladığımdan emin olacağım. “




Kötü Adamın Çocuğuna Hamileyim REENKARNEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin