-Önsöz-

87 5 0
                                    


Zamanın ve mekanın ötesinde,kaderin kıvrımlı yollarında yürüyen iki ruhun hikayesi bu.Waraha ve Austin klanlarının sınırlarını aşan, yasaklanmış bir aşkın efsanesi. Engfa Le Fay Waraha,klanının gururu, karanlıkta ışık saçan bir cadı.Charlotte Lilithzabeth Austin,vampirlerin soylu kızı,gecenin kendi kızı.İkisi de kendi dünyalarında birer ikon,fakat bir araya geldiklerinde,evrenin dahi kalbinde bir çatlak oluşuyor.

Bu hikaye, Kanlı Ay'ın altında, yüzyıllar boyunca sürecek bir sevdanın filizlendiği geceyi anlatır. İki klan arasında süregelen eski düşmanlıklar, Engfa ve Charlotte'un birbirlerine duydukları derin sevgi karşısında anlamını yitirir.

Ancak aşkları, sadece birbirlerini değil, tüm klanları etkileyecek kadar güçlüdür. Engfa'nın cadılık güçleri ve Charlotte'un vampir doğası, birleştiğinde, dünyanın dengesi değişmeye başlar.

Aşkları, hem bir lütuf hem de bir lanet haline gelirken, Engfa ve Charlotte, klanlarının önyargılarını ve tarihin ağırlığını omuzlarında taşır. Bu sayfalarda, cesaret, ihanet, tutku ve fedakarlık hikayeleri örülecek. Sizleri,gölgelerle dolu bir dünyada, yıldızlar altında yazılmış ebedi bir aşk masalına davet ediyorum.

Charlotte Lilithzabeth Austin rolün de;Charlotte Austin.

Engfa Le Fay Waraha rolün de;Engfa Waraha

Kan ve Büyünün Dansı TRHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin