Charlotte, Engfa'nın kollarından nazikçe yere indiğinde gözleri odayı taradı; her ayrıntıyı, her hatırayı zihninde yeniden canlandırıyordu. Heyecanla Engfa'ya dönüp, "Burası..." dedi, sesi yumuşak ama derin bir anlam taşıyordu, "...ilk senin olduğum yer."
Engfa, onun heyecanını paylaşarak Charlotte'u sımsıkı sarıp alnını onun alnına yasladı, "Evet sevgilim, burası... burada birbirimize ilk defa tamamen ait olduk," diye fısıldadı. Parmakları Charlotte'un saçlarının arasında dolaşırken, o anı tekrar yaşarmış gibi hissetti. Meşaleler kızıl bir parıltıyla onları izliyordu, cam tavandan süzülen kanlı ay ışığı odanın her köşesine dokunuyor, onların bağlılığını ve aşkını kutsuyordu.
Charlotte, yüzünde gülümsemeyle etrafı incelerken, ellerini Engfa'nın ellerine doladı, "Bu sefer, ikinci bir mucize için buradayız," dedi; sesi sevgi ve umut doluydu. Engfa'nın gözlerinde parlayan ışık, o ana kadar hissettiği tüm duyguları Charlotte'a aktarıyor gibiydi.
Engfa, Charlotte'un yüzünü ellerinin arasında tutarak ona sevgi dolu gözlerle baktı, "Seninle her birleştiğimde, sanki seni ilk defa tadıyormuşum gibi... Ve bu gece, burada, ikinci bir mucizeyi paylaşmak... tarifi yok," dedi, sesi duygu doluydu.
Charlotte, ellerini Engfa'nın beline doladı ve Engfa'nın yüzündeki ellerini öperek karşılık verdi, "Ben de, sevgilim... Sana her dokunduğumda, ilk kez dokunmuş gibi hissediyorum. Tıpkı bana ilk dokunduğun andaki gibi," diye fısıldadı.
Engfa, Charlotte'un alnına yavaşça bir öpücük kondurdu, dudakları onun sıcaklığıyla buluşurken, "Seni seviyorum," diye fısıldadı, sesi Charlotte'un kalbine işleyen bir yemin gibi.
Engfa, Charlotte'un gözlerine derin bir tutkuyla baktı ve ellerini sevgiyle onun beline doladı, "Bu gece, sevgilim, kanlı ayın altında yeniden birbirimize mühürleneceğiz. Senin o eşsiz ısırığını ikinci kez alacağım yine senin olacağım," dedi, sesi arzuyla doluydu.
Charlotte, bu sözlerle kalbinin hızlandığını hissetti. Bir adım daha yaklaştı, dudaklarını Engfa'nın dudaklarına hafifçe sürttü, "Ve sen de beni kendine ait kılacaksın. Bu kanlı ayın altında, ikinci çocuğumuza hamile kalacağım," dedi, gözlerinde hem heyecan hem de tarifsiz bir mutluluk vardı.
İkisi de bu anın ağırlığında derin bir nefes aldı, kalplerinin ritmi birbirine uyum sağlarken, bu özel geceye dair hissettikleri heyecan ikisini de sarmıştı.
Engfa, Charlotte'un alnına kendi alnını yaslayarak gözlerini kapadı, nefesleri birbirine karışırken heyecanla, "O zaman başlayalım, sevgilim," dedi. Charlotte'un saçlarını nazikçe çözdü, ipek gibi saçlar omuzlarına döküldü. Charlotte, bu hareketi sevgi dolu bir bakışla izleyip ardından Engfa'nın saçlarını çözmeye başladı.
İkisi de kalplerinin hızlandığını hissediyordu; göz göze geldiklerinde derin bir nefes aldı Engfa, "Sanki ilk defa seninle olacağım, sevgilim. İçimdeki heyecan tarifi imkansız," diye fısıldadı.
Charlotte, Engfa'ya aynı hislerle bakarak, "Bende de öyle," dedi ve elini kendi göğsüne götürüp kalbini sakinleştirmeye çalıştı. O an, her ikisi de paylaşacakları bu özel geceye kendilerini tamamen bırakmaya hazırdı.
Engfa, titreyen parmaklarıyla Charlotte'un elbisesinin askılarına doğru ilerleyerek onları usulca omuzlarından kaydırdı, elbisenin yere süzülmesini izledi. Charlotte ise yavaşça Engfa'nın gömleğinin düğmelerini çözerken, her bir düğmede duraksayıp ona derin bir bakış atıyordu. İkisi de birbirlerinin gözlerinde arzuyu ve sevgiyi hissettikçe daha da derin bir bağlılıkla birbirlerine yaklaştılar.
Engfa, dudaklarını Charlotte'un boynuna yaklaştırarak, "Her anında sana daha da bağlanıyorum, Charlotte..." diye fısıldadı. Charlotte, elleriyle nazikçe Engfa'yı kavrarken, "Sonsuza dek seninim," diye karşılık verdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kan ve Büyünün Dansı TR
Fantasia"Kan ve Büyünün Dansı" Bu kitap, iki farklı dünyanın efsanevi hikayesini anlatıyor. Waraha ve Austin klanlarının birbirine düşman ruhlarını bir araya getiren, yasaklanmış bir aşkın öyküsü. Engfa Waraha, büyünün karanlık gücünü kontrol eden bir cadı...