Nevének jelentése: "Istent meglátó"
Camael a legellentmondásosabb angyalok egyike. A druida mitológiában a Háború angyala. Ő testesíti meg a kiteljesedést. Egyszerre fény, és árnyék. Nevét azért kapta, mert látja Isten mindkét arcát. Látja a jót, és látja az ítélethozót. Mindig részt vesz a teremtés folyamatában, illetve az ítéletek végrehajtásában. Michael mellett Ő foglalja el az egyik legbefolyásosabb posztot a Mennyei Seregek élén, ha úgy tetszik, Michael jobbkeze. Ezzel arra tanítja az embereket, hogy nincs szükség folytonos bíráskodásra, vagy felesleges önmarcangolásra.
Vannak esetek, amikor csupán el kell fogadnunk azt, hogy az események láncolata túlmutat elménk teljesítményén. El kell fogadnunk lényünk kétélűségét. Meg kell élnünk a bennünk burjánzó jóságot, ugyanakkor nem szabad elnyomnunk a lappangó rosszat sem. Mert mi történik a nyomás alatt tartott dolgokkal? Előbb, vagy utóbb felrobbannak. Meg kell tanulnunk kezelni. Lehet, hogy a harag, fájdalom és szomorúság érzése, vagy más traumatikus képek, érzések, korábbi életeid szörnyű emlékei bukkantak fel a mindennapjaidban, amelyekkel nehezen tudsz szembenézni. Kollektív múltbeli és jelenlegi események is érintik most tudatodat, amelyek az egész Föld átalakulásában és egy új energiaszintre való jutásában is fontos szerepet játszanak.
Mindezt nyugtalanítónak és elidegenítőnek érezheted, de ne told el magadtól ezeket az érzéseket és félelmeket, mert így csak erősebbek lesznek és akadályozzák a fejlődésed. Az utak őrzőjének is szokták nevezni, mert szívesen segít mind átvitt, mind a tényleges értelemben az élet útjain haladóknak. Segít ápolni az emberi kapcsolatokat. Camael legtöbbször narancs színekbe burkolózik.
IKONOK: bambuszból készült dolgok, lótuszvirág, szarvas.
ÁLLATOK: minden élőlény, különösen a kecske, imádkozó sáska, szarvas
NÖVÉNYEK: bambusz, kókusz, kukorica, uborka, gyömbér, henna, borostyán, jázmin, orgona, lótusz, juhar, tölgy, orchidea, borsó, babarózsa, tök, rizs, tea, dohány, vadgesztenye
TÁRGYAK: föld, lomb, erdők, fák, hegyek, villámlás, törzsi motívumok
BOLYGÓ: Jupiter, Neptunusz.
NAP: csütörtök.
ÉVSZAK: tavasz.
TERMÉSZETI ERŐ: föld.
FÉMEK: ónötvözet, bádog.
KRISTÁLYOK ÉS DRÁGAKÖVEK: achát, hegyikristály, ámbra.
FORMÁK: tojás formák, oválisok,yin-yang.
CHAKRÁK: szív.
ZENEI HANG: E.
HANGSZEREK: törzsi dobok.
SZÍNEK: föld árnyalatok.
SZÁM: 3.
ILLAT: kókusz, uborka, gyömbér, jázmin, orgona, lótusz, juharfa, babarózsa, Nag Champa, ylang-ylang.
ILLATTÍPUS: egzotikus, fás.
Kapcsolatba lépés Camael Arkangyallal:
Azok, akik rendszeresen jógáznak és meditálnak, könnyen kapcsolatba léphetnek Camaellel. Mindegy, hogy mely képességekkel rendelkezel, Camaellel bárki kapcsolatba léphet, aki el tudja csendesíteni az elméjét. A tisztán látók és az álomkommunikátorok Camael kertjében találkozhatnak vele, meditáció közben, a tisztán érzők belső nyugalmat és ezen a világon túli energiákat érezhetnek. A tisztán hallók hamar rájöhetnek, hogy Camaelhez intézett kérdéseikre kérdést kapnak válaszul, vagy egy metaforát, példázatot, rímeket. A mélyen gondolkodók élvezhetik majd Camael társaságát, fő témakörei az emberiség fejlődése, felfedezés és megvilágosító beszélgetések.
YOU ARE READING
Angyal Ismertető! (BEFEJEZETT)
ParanormalEbben a könyvemben az Angyalokról lesz szó. Angyalok kapnak leírást, és minden más olyan dolog, ami az angyalokkal kapcsolatos. Remélem tetszeni fog, és jó szórakozást!