Serkan endişelenerek Eylül'ün yanına geldi...
Serkan: Eylül, iyi misin?
Eylül: Serkan, birşey yap, kendimi iyi hissetmiyorum
Serkan: tamam tamam... sakin ol... şey...
Serkan, Eylül'ü kucaklayıp dışarı çıkarır ve arabasına bindirir...
Eylül: çok ağrım var...
Serkan: hastaneye az kaldı tamam mı? Yetiştiricem seni
Eylül: ona birşey olursa...
Serkan: olmayacak... rahatlamaya çalış...
Serkan, Eylüle arabadan inmesi için yardım eder ve doktor bulur... doktor Eylül'ü muayene ediyordu...
Serkan: o iyi mi?
Doktor : babamızın biraz sakin kalması gerekiyor. Muayene edip bakıcaz...
Serkan: şey ben baba değ-....
Doktor : burda bekleyin...
Serkan dışarıda volta atarken Eylül içerde muayene ediliyordu. Uzunca bir süreden sonra çıkan olmayınca Serkan içeri daldı...
Eylül: Serkan? Naapıyosun?
Serkan: yarım saattir ses yok, kafayı yiyecektim. İyi misin?
Eylül: evet...
Serkan odaya bakar. Eylül sedyede yatıyordu, serum takılmıştı ve doktor ultrason cihazını Eylül'ün karnında gezdiriyordu...
Doktor : muayene ediyoruz, siz de gelebilirsiniz
Serkan: çıkmaya niyetim yok zaten
Serkan hemen Eylül'ün yanına geçti...
Doktor: tam zamanında gelmişsiniz... düşük tehlikeniz var, doktorunuz söylememiş miydi size?
Eylül : hayır...
Doktor : neyse ki tam zamanında müdahele ettik...
Eylül yanındaki Serkanın elini tuttu ve sessizce teşekkür etti. Serkan da gözlerini yumup gülümsedi ve yeniden Eylüle baktı...
Doktor : o zaman siz bebeğinizle ilgili bilgileri de bilmiyorsunuz
Eylül: nasıl yani? Doktorum bebeğin sağlıklı ve haftasına göre gayet iyi boy ve kiloda olduğunu söylemişti...
Doktor : evet ama bir sorun var...
Serkan : sorun mu?
Doktor : bebeğiniz ne yazık ki engelli...
Serkan : ne?!
Eylül: hayır... bu olamaz di mi? Yani bence siz yanılıyorsunuz, benim bebeğim gayet sağlıklı
Doktor : maalesef... bariz bir şekilde görünüyo... bir kolu yok... ayrıca olması gerekenden biraz ufak. Doktorunuzu değiştirmenizi öneririm. Ben ya da bir başkası farketmez, ama devam ettiğiniz doktorunuz bunu göremediyse bir sorun var demektir...
Eylül: asıl sorun sizde! Benim bebeğim sağlıklı tamam mı? Siz böyle aptal aptal yalanlar uyduruyorsunuz tamam mı? Benim bebeğim sağlıklı...
Eylül kalkıp serumunu çıkarmaya çalışırken Serkan hemen ona engel olur...
Serkan: Eylül, sakin ol... yat lütfen...
Eylül: ama Serkan yalan söylüyolar... o benim bebeğim... bebeğim sağlıklı
Serkan: yat güzelim... hadi....
Eylül ağlatarak sedyeye geri yatar... Serkan da yanına oturup elini tutar, diğer eliyle de Eylül'ün gözyaşlarını siler...
Eylül: Murat'a haber verdin mi hastanede olduğumu?
Serkan: hayır ben tamamen unuttum. Dur ben arayayım hemen...
Eylül: hayır hayır... aramaman iyi olmuş. Ben ona eve gidince söylerim...
Doktor : serum bitince çıkabilirsiniz. Ama iyice dinlenin. Ben bir haftalık rapor vericem. Ağır işten, sinir stresten kaçının. Üzülmek yok...
Eylül: tamam... teşekkürler
Doktor çıkmıştı. Serkan ise hala Eylül'ün yanında oturup elini tutuyordu...
Serkan: Eylül... o senin bebeğin, sonuçta engelli olabilir ama ne olur ki... naapmayı düşünüyorsun?
Eylül: aldırmayı falan düşünmüyorum tabii ki Serkan...
Serkan : sen çok güçlü bir kadınsın Eylül... sana hayranım...
Eylül: bilmiyorum... ben senin sandığın kadar güçlü değilim Serkan...
Serkan: hayır öylesin... ben biliyorum...
Eylül: beni evime bırakır mısın Serkan?
Serkan: tabii...
Serum bitince çıkarlar. Eylül yol boyu ağlıyordu, Serkan ise onu sakinleştirmeye çalışıyordu...Serkan onu evine bırakıp kendi evine gider. Eve gittiğinde Beren onu bekliyordu...
Beren : aşkım otur otur, sana birşey söylemem gerek.
Serkan: nooldu? Biraz uzun ve zor bir gün geçirdim, çok yorgunum, uyumak istiyorum aslında. Yarını bekleyemez mi bu haber?
Beren: olmaz... tüm gün zor bekledim zaten. Sonunda geldin ve artık söylicem... hazır mısın?
Serkan: evet?
Beren : aşkım baba oluyosun! Hamileyim!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Savrulan Yapraklar ?
Teen Fiction2000 yılında gizemli bir şekilde kaybolan 7 yaşında bir kız çocuğu ve geride bıraktıkları hakkında...