Eylül : eğer izin verirseniz sunmak istediğim son bir şey var...
Herkes şaşkınlıkla Eylül'e dönmüştü. Hiçbir şeyden haberi olmayan Hale de oldukça şaşkındı..
Hale : Eylül.. ne oldu? Ne söyleyeceksin?
Eylül : hakim bey, bana Murat'ın beni aldatmasıyla, kızını en başından beri istememesine inanmadığınızı, bunların hepsinin sadece birer iddia olduğunu söylediniz, ama ben size bunu ispatlayabilirim...
Murat ve avukatı Erdem, Eylül'ün bu beklenmeyen hamlesi karşısında huzursuzca kıpırdandı yerlerinde... Eylül'ün ispatı ne olabilirdi ki? Bunu hiç beklemiyorlardı. Avukat hızlıca önündeki kağıtları karıştırdı, gözden kaçırdığı ne vardı?
Hakim : daha bir kaç dakika önce, tüm mahkeme huzurunda, bunlarla ilgili hiç bir kanıtınız olmadığını belirttiniz. Şimdi ise kanıtlayacağınızı söylüyorsunuz...
Eylül : siz bana yazılı bir kanıtım olup olmadığını sordunuz. Elimde bunlarla ilgili herhangi bir yazılı kanıtım yok, ama videolu bir kanıtım var, eğer göstermeme izin verirseniz...
Hakim : tamam, gösterin...
Eylül, görevlilerin de yardımıyla görüntüleri bilgisayara aktarır... görüntü oynatılmaya başlamıştı, hakim de dahil herkes pür dikkat görüntüler izliyordu. Bunlar az önce Murat'ın Eylülü bir kenara çekip konuştukları anın görüntüleriydi. Eylül elinde tuttuğu telefonla gizlice çekmişti. Görüntü sürekli titriyordu ve görüntü sürekli değişiyordu ama yine de bir çok yerde Murat'ın yüzü seçiliyordu, üstelik ses de gayet net duyuluyordu...
Başı öne eğik, üzgün, utangaç ve karamsar Eylül gitmiş, yerini kendinden emin, umutlu ve gülümseyen bir Eylül almıştı, Serkan da karısına bakıp gurur duydu, Hale ise hala olayın şokundaydı, dikkatle görüntüleri izliyordu...
Eylül : hakim bey, bu görüntüler yaklaşık yarım saat önce, burada, adliyede çekildi. Mahkeme öncesi eski eşim Murat, benimle konuşmak istedi, ve gördüğünüz ve duyduğunuz gibi kendi ağzıyla her şeyi itiraf etti. Üstüne bana ahlaksız bir teklifte bulundu. İşte bu da kanıtım...
Murat her şeyi ağzıyla itiraf etmişti. Murat bunları izlerken şok olmuş, utançtan kıpkırmızı kesilmişti. Son dakikada bunları kendi ağzıyla söylediği içinden kendine saydırdı durdu. Oysa çok yaklaşmıştı. Şimdi de Eylül'ü tamamen kaybetmişti... Ve hakim de bunları izlediğinde bir karara varır...
Hakim : Karar!
Karar, Yağmur'un daimi velayetinin annesinde kalması yönündeydi. Yağmur resmen ailesine kavuşmuş, Murat ise kaybetmişti... Ama Rüzgar için babalık testi yapılacak ve Murat'ın dava ettiği Serkan, onunla 1 ay sonra, yani sonuçlar belli olduğunda mahkemede karşı karşıya gelecekti...
Adliyeden çıktıklarında Eylül, Mesudeye, Nazan'a, Hale'ye ve en son da kocasına sarılır... Eylül hala adliyenin önünde, annelerinin ve Hale'nin yanında olmalarını umursamadan Serkan'ı büyük bir rahatlamayla öper... Serkan şaşırsa da ona karşılık vermişti ve sonrasında da gülümsedi ve Eylül'ün ellerini tuttu sıkıca...
Serkan : bak, sana söylemiştim, kazanıcaz demiştim. Gördün mü? Yağmur artık hep bizimle...
Eylül : evet söylemiştin.. çok mutluyum çok... kızım da bir iyileşse...
Serkan : o da olacak..
Eylül: teşekkür ederim... hepinize teşekkür ederim... en çok da sana Serkan...
Serkan: neden canım?
Eylül: her daim yanımda olduğun için...
Serkan: hep de olucam... hiç şüphen olmasın. Geç buldum seni Eylül, şimdi kaybedemem... olmaz
Eylül, Hale'nin yanına gidip birşeyler konuşurken Serkan da Nazan ve Mesudenin yanındaydı. Bir gözü Eylüldeydi, Hale ile konuşacak neyi olabilirdi? Eylül tekrar yanına geldiğinde bir eliyle belinden tuttu...
Nazan : e hadi bunu kutlayalım... bana gelin, size güzel yemekler yapayım... Mesude, sen de yardım edersin dimi?
Mesude : etmem mi? Ederim tabii...
Serkan pek istekli değildi, Eylül de onu farketmişti...
Eylül : yok annecim, biz çocuklarımızı alıp evde dinlenelim. Çok yorulduk, zor bir süreçti. Biraz kafamızı dinleyelim. Ama söz, en kısa zamanda gelicez. O zamana senin o güzel elmalı kurabiyelerinden istiyorum...
Nazan : yaparım tabii...
Herkes evlerine dağılırken Serkanın düşünceli hali Eylül'ün canını sıkmıştı. Her şey güzel giderken, mutlu olmaları gerekirken bu hali neydi?
eyserciyazar istedi, bölüm yetiştirildi ❤️
Not : Tavan Arası Mektuplar hikayemin bölümlerini yayınlamaya başladım, okumayan varsa sizleri oraya bekliyorum. 💜
Not : yeni bölüm cuma akşam gelicek muhtemelen.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Savrulan Yapraklar ?
Novela Juvenil2000 yılında gizemli bir şekilde kaybolan 7 yaşında bir kız çocuğu ve geride bıraktıkları hakkında...