Serkan, Eylül'ü arar. Yeni bir doktora muayene olmasını isteyecekti...
Eylül: efendim Serkan?
Serkan : şey... ben düşündüm ki, belki bir doktora daha görünebilirsin. Onun da fikrini alırsın...
Eylül: neden ki? Doktor bariz görünüyo dedi
Serkan: evet ama sen de doktorsun, bilirsin Eylül. İlk doktorun tamamen sağlıklı demiş. Diğeri farklı birşey diyor. Bir tane daha doktor görsün, emin olalım...
Eylül: olalım?
Serkan : ol.. emin ol yani...
Eylül: tamam... haklısın...
Serkan: ben bir doktor buldum, gayet iyi bir doktormuş, gitmek ister misin?
Eylül : olur...
Serkan: o zaman hazırlan, ben seni alırım
Eylül: gerek yoktu, ben giderim, sen işinden olma
Serkan : hadi Eylül, bekliyorum.
Serkan telefonu kapatıp arabasını Mesude'nin evine sürmüştü. Eylül de birkaç dakika sonra hazırlanıp çıkmıştı...
Doktorun odasının önünde Serkan durur...
Eylül : nooldu?
Serkan: sen gir ben bekliyorum burda
Eylül: neden? Gelmeyecek misin?
Serkan: ben bilmiyorum... beni yanında ister misin ki?
Eylül: lütfen...
Birlikte içeri girerler....Doktor ekrana üzülerek baktı...
Doktor : biliyor muydunuz?
Eylül: evet... ilk doktorum anlamamıştı ama dünkü doktorum söyleyince... en azından doğrulanmış oldu...
Doktor : bu durumda aldırıp aldırmamayı düşünebilirsiniz. Yani normalde yasal süreyi aşmış ama bu özel bir durum. Vaktiniz var
Eylül: hayır... ne olursa olsun bu bebeği doğurucam...
Doktor : o zaman hayırlı olsun... hazır babamız da buradayken cinsiyeti öğrenelim mi?
Serkan: ben babası de-...
Eylül: belli mi?
Doktor : evet... hazır mısınız?
Eylül: evet... ay çok heyecanlı...
Doktor : bir kız...
Serkan : kız...
Eylül: kız... kızım olacak... ismini bile düşünmüştüm ben... Yağmur..
Doktor : o zaman şunu söylemeliyim, Yağmur çok şanslı bir kız... ondan vazgeçmeyen bir anne ve babası var... biraz ufak ama dengeli beslenme ve vitaminlerle aradaki farkı kapatırız gibi görünüyor...
Eylül: teşekkürler...
Muayeneden çıktıktan sonra Serkan birden Eylül'e sarılır...
Serkan: minik Yağmur babasızlığı hissetmeyecek... ben ona da babalık yaparım Eylül, yani babalık dediysem, yanınızda olurum anlamında, elimden geldiğince...
Eylül: sen mükemmel bir adamsın Serkan... ah keşke sana geç kalmış olmasaydım...
Serkan Eylül'ü annesine bırakıp işine döner. Murat ise iş çıkışı Mesude'nin evine gider, Eylül'ün orda olduğunu düşünüyordu, yanılmadı da...
Murat : Mesude anne, Eylülle konuşabilir miyim?
Mesude : naaptın kızıma? Kızım eve ağlayarak geldi. Gecenin bir yarısı, hamile bir kadın annesinin evine niye gelir? Hangi büyük kavga onu bu hale getirir?
Murat : ufak bir anlaşmazlıktı sadece Mesude hanım
Mesude : kızım yüzüğünü çıkarmış! Nasıl bir anlaşmazlık bu böyle? Naaptın? Dövdün mü onu?
Murat : hayır tabii ki! Hayır! Ona el kaldırır mıyım ben?!
Mesude onun samimiyetine inanmıştı. Ama yine de anlayamıyordu...
Mesude: o zaman gecenin bir yarısı buraya ağlayarak gelmesini nasıl açıklayacaksın?
Murat : içeri geçip konuşabilirsem aramızdaki problem hallolur
Mesude : geç...
Murat içeri girer, Eylül onu görünce şaşırmıştı, Mesude de başlarında duruyordu...
Murat : anne bize müsaade eder misin?
Eylül: nooldu? Annem duyunca seni evden atar diye mi korkuyorsun?
Murat : Eylül?
Eylül : sen bu çocuğu aldırmamı, kendimi toparlar toparlamaz sağlıklı bir çocuk yapmak istediğini söyledin!
Mesude : ne?! Doğru mu bu?
Murat : bak, bu çok büyük bir sorumluluk...
Mesude : evladının canına mı kıyacaktın?!
Eylül : ben kızımın yaşamasını istiyorum. İsterse küçük isterse hasta doğsun... umrumda değil. O benim canım
Mesude : yazıklar olsun Murat!
Murat : sen de biraz düşününce ne demek istediğimi anlayacaksın. Şu an sadece hormonlar yüzünden fazla duygusal davranıyorsun
Eylül: onun yüzünden dimi? Sen eski sevgiline geri dönmek istiyorsun! Ondan bu bebeği istemedin dimi? Çünkü bu bebek çok bakım gerektirecek, sürekli yanında olman gerekecek. Bu yüzden sen o ufak kaçamaklarını yapamayacaksın!
eysercilerrr yorum yapamıyormuş ama bölüm istiyormuş 🙈 o zaman buyrun bölümünüz ❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Savrulan Yapraklar ?
Dla nastolatków2000 yılında gizemli bir şekilde kaybolan 7 yaşında bir kız çocuğu ve geride bıraktıkları hakkında...