Eylül, iyisiyle kötüsüyle bu davanın her olasılığını öğrenmiş, dava hakkında bilgi sahibi olmuştu. Kızını kaybedebilirdi, zor bir şeydi ama imkansız değildi. İçini bir korku sarmıştı...
Eylül : anladım.. yardımlarınız için teşekkür ederim...
Avukat : bu davayı kazanıcaz, Serkan bana bu konuda çok güveniyor, belki de hak ettiğimden fazla.. bu yüzden kazanmaktan başka çarem yok..
Eylül : eşim size güvenmeseydi zaten bunu teklif etmezdi ve benim boşanma zamanı tuttuğum avukatla devam ederdik. Ama size güveniyor, o güvendiği için ben de size güveniyorum. Umarım dediğiniz gibi olur ve kazanırız...
Avukat : bu aceleci evliliğiniz hoş durmasa da siz de karşı tarafı zor durumda bırakacak birkaç bir şey bulundursanız iyi olur. Zor durumda kalırsak, hakime sunabileceğimiz bir kanıtımız olur. Biz bu iddiaları tabii ki sunucaz, yani onun Yağmur'a olan tutumu, size olan davranışları, mutsuz evliliğiniz ve aldatma durumu...ama dediğim gibi bunlar hep iddia. Dolayısıyla bizim hakime sunabileceğimiz elle tutulur gözle görülür kanıtlara ihtiyacımız var...
Eylül : nasıl yani?
Avukat : bunları destekleyen bir fotoğraf, video veya bir ses kaydı. Görgü tanıkları da işe yarar ama birkaç kişi olması iyi olur.
Eylül : annem, Serkan, ve onun annesi...
Avukat : Nazan teyze.. evet onlar da yardımcı olur ancak aile dışı insanların buna daha çok yardımcı olur
Eylül : peki.. şey ben bunu ayarlamaya çalışıcam... ya Rüzgar? O ne olacak?
Avukat : o konu biraz daha net. Hakim DNA testinin yenilenmesini isteyecektir. Bağımsız bir hastanede testi yapılır, sonucu onaylatılır ve hakime sunulur. Serkan'ın çocuğuysa zaten Murat hiçbir şey talep edemez. Ama değilse...
Eylül : öyle.. DNA testi yapıldı
Avukat : eğer değilse... o zaman işler karışır, Murat çocuğunu alır. Hakkında verilecek aksi bir karar olmadığı sürece...
Eylül :ne gibi?
Avukat : eğer hakim onun çocuk bakamayacak bir durumda olduğuna kanaat getirirse veya o zamana kadar bir suç işlerse ya da hastalanırsa o zaman çocuğu ona teslim etmez ama size de teslim etmez. Zaten böyle bir durum da siz de savaşmazsınız onun için herhalde. Her şey açıklığa kavuşmuş olur...
Eylül : her halükarda biz Rüzgar için savaşırız. Serkan ile ikimizin oğlu o. Bu arada yardımlarınız için çok teşekkür ederim. Ve şey... borcum ne kadar? Bu dava için ne kadar ücret talep ediyorsunuz?
Avukat : bunu biz Serkan ile aramızda hallederiz, siz dert etmeyin. Zaten görebiliyorum, sanırım maddi olarak sıkışıksınız, anlıyorum.
Eylül'ün gözleri kadının onu süzen gözlerine gider... sonra da kendi haline bakar...berbat bir haldeydi, kadının bunu düşünmesi çok normaldi...
Eylül : yok şey... aslında hayır ben....
Avukat : bunu sizi gücendirmek için söylemedim. Kusura bakmayın. Serkan ile bizim çok eskiye dayalı hukukumuz var, bir dava dert edilecek bir şey değil, yeter ki kazanalım...
Eylül : peki.. tamam.. şey, bunlar Murat'ın avukatının bana verdiği belgeler, sizde kalacak sanırım...
Avukat : evet bende kalıcaklar... iyi günler... Serkan'a selamımı iletin
Eylül, güzel giyinimli kadına son bir kez bakar ve kafasını sallayıp çıkar...
Serkan eve geldiğinde annesi çocuklarla ilgileniyordu. Annesini eve gönderip kendi ilgilenmeye başlar. Eylül dönmeyince endişelenmişti, kapıdan girdiğini görünce rahatlamıştı...
Serkan : Eylül, canım.. iyi misin?
Eylül : evet.. avukatın yanındaydım
Serkan : evet biliyorum, annem söyledi, neden gittin? Bir sorun mu var?
Eylül : Murat şerefsizi iki çocuğumuzu da elimizden almaya çalışıyor. Korkuyorum Serkan.. bugün avukatını gönderdi evimize. Hem Yağmur hem de Rüzgar için dava açmış. Ayrıca avukatı öyle kendinden emin konuştu ki... dayanamadım. Bir şekilde rahatlamam gerekti, bu yüzden o avukatla konuşmaya karar verdim...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Savrulan Yapraklar ?
Teen Fiction2000 yılında gizemli bir şekilde kaybolan 7 yaşında bir kız çocuğu ve geride bıraktıkları hakkında...