Kadın şarkısını bitirince Serkan dahil herkes onu alkışlar.
Şarkının sözleri çok ilgisini çekmişti.. ışığım diyordu... minik aşkı Eylül geldi aklına, gözleri doldu...Beren : canım? İyi misin sen?
Serkan: şey evet evet...şarkı güzelmiş
Beren : evet canım... güzelmiş.
Kadın çarprazlarındaki bir masada bekleyen bir adamın yanına oturmuştu. Beren de oraya bakıyorken bir anda kafasını çevirir...
Serkan : nooldu?
Beren : kalkalım mı?
Serkan: yemeklerimiz bile gelmedi daha ne kalkması?
Beren : canım hadi lütfen...
Serkan: ne olduğunu söylemeyecek misin?
Beren ayaklanacakken yanına o çarpraz masada oturan adam gelir. Beren onu tanıyor ama Serkan tanımıyordu...
Murat : Beren... seni gördüm de bir yanına gelip selam vermek istedim, nasılsın?
Beren : iyiyim ben şey...
Serkan : Beren... kim bu?
Murat : şey ben Murat...
Beren : bizim bölümdendi Murat
Murat : evet
Beren : tamam...biz de yemek yiyecektik ama...
Murat : merak etme Beren... sana asılmaya falan çalışmıyorum, öyle bakma. Sadece görmüşken kafamı çevirmek istemedim. Telaşlanmana falan gerek yok yani. Selam vermek istedim hepsi bu....
Serkan : pardon?
Murat : Berenle biz eskiden sevgiliydik... yani oldu baya. Üniversitedeydik o zamanlar
Beren yerin dibine girmişti o an..
Serkan : üniversitede demek...
Murat : tabii ama bitti, dostça yolları ayırdık. Ben aramızda bir problem kalmadığını düşündüğümden geldim. Yok dimi?
Beren : yok... tabii... şey sana da merhaba Murat... nasılsın?
Murat: iyiyim.. sorduğun için sağol...
Beren : nişanlım Serkan bu arada...
Murat : memnun oldum... ben de evliyim zaten Beren... sıkıntı yapılcak bir durum yoktur sanıyorum.
Beren : oha evlendin mi?
Murat : evet... 1 yıl olucak
Serkan: şarkı söyleyen bayan, eşindi herhalde...
Murat : evet evet... sesi çok güzeldir. Arada canı istediğinde çıkar söyler öyle...
Beren : ne güzel... keşke benim de sesim güzel olsaydı ama değil...
Murat : şey... üniversiteden sonra herkes dağıldı... tanıdık birini görmek iyi geldi... iyi eğlenceler size...
Serkan : katılabilirsiniz bize, eğer özel bir gece değilse
Murat : yok tabi şey.. hatta çok mutlu olurum... Duru, canım... üniversiteden arkadaşım Beren ve nişanlısı, yemeği beraber yiyelim dediler ne dersin?
Duru : olur tabii...
Murat ve Duru da masaya katılmıştı. Hep birlikte konuşur yemeklerini yerler... Murat, Berenle sohbete daldıklarında Serkan bir süre Beren'e bakar ama sonra aldırmaz, sonuçta evli adam karısının yanıbaşında bi kadına sarkacak değildi. Bu sefer Murat'ın eşi Duru'ya takıldı bakışları...
Serkan: sesiniz çok güzel... yani dinledim de...
Duru : teşekkür ederim.
Serkan : hissederek okudun üstelik.
Duru : evet bu şarkıyı çok severim, benim için çok anlamı var.
Serkan : ne güzel...
Serkan açacak konu bulamamıştı... ama Duru ile konuşmak istiyordu...
Serkan: bir sene olmuş galiba evleneli. Nasıl tanıştınız?
Beren bir ara kahkahalara boğuldu ama Serkan pek aldırmışa benzemiyordu...
Duru : bizim tanışma hikayemiz pek iç açıcı değil. O yüzden anlatmasam daha iyi sanırım..
Serkan: şey çok özür dilerim ben...
Duru : sorun değil... gerçekten... siz nasıl tanıştınız?
Serkan : üniversitede.. öyle çok ilginç bir tanışma hikayemiz yok aslında
Duru : anladım... sizin düğün ne zaman ?
Serkan : efendim?
Duru : şey, nişanlı değil miydiniz? Düğün ne zaman?
Serkan : evet evet.. şey düğün ağustosta
Duru : ne güzel.. yaz düğünü demek
Serkan : evet öyle olucak
Duru : mesleğiniz ne? Berenle Murat diyetisyen, onu anladım ama... mühendis mi?
Serkan : hayır... polisim ben.
Duru : vay... polis demek. Aklımdan geçmemişti... Zor mu?
Serkan : zor evet... ama en azından bürom çok yakın, gün içinde koşturuyorum ama eve gelmek çok uzun sürmüyo
Duru : ne güzel
Berenle Murat kendi aralarındaki sohbeti bitirmiş, diğerleriyle sohbete başlamışlardı ama Serkan pek konuşmuyordu, bakışları Duru'ya takılıyordu. Kendi de bunu farkedince hemen lavaboya gitti kendini toparlamak için...
Serkan : Serkan... kendine gel... sen nişanlısın... her gün manyak gibi kendini düğün planı yapmaya adayan bir kadınla evlenmek üzeresin ve evli bir kadına bakıyorsun... olmaz... kendine gel...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Savrulan Yapraklar ?
Fiksi Remaja2000 yılında gizemli bir şekilde kaybolan 7 yaşında bir kız çocuğu ve geride bıraktıkları hakkında...